וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 31 בדצמבר 2017 עד ה-6 בינואר 2018

31.12.2017 / 8:10

זהו. נגמרה לה השנה. אחרי נאומי הסיכום שלה, נפתח לו דף חדש. אז איך נראה השבוע הראשון של השנה החדשה? בעיקר טעון - ומכל הכיוונים

אישה רצה. ShutterStock
רצים אל השנה החדשה עם התחלה לא פשוטה/ShutterStock

השבוע הזה אנחנו פוגשים שתי צמידויות משמעותיות בשמים. כששני כוכבים נמצאים בצמידות הם משפיעים זה על תכונותיו של זה והתוצאה היא היכן שהוא באמצע. אלא שיש כוכבים בעלי עוצמה רבה יותר, בעיקר כאלה שהשפעתם דיסהרמונית, וכשהם נצמדים לכוכב הרמוני הם הורסים לא רק את ההרמוניה שהוא משדר אלא גם את זו של כולנו.

אז מה יש לנו בשמים השבוע? השמש נצמדת לפלוטו היצרי, מרס נצמד ליופיטר ומקצין את פעולותיו והמעורבות הרגשית של כולנו הופכת גבוהה במיוחד. שתי הצמידויות האלה מביאות אלינו שבוע שבו מפלס האקשן הדריכות והמתח עולים, והרגש הוא זה ששולט בתהליכי המחשבה והעשייה שלנו.

שאלו אותי פעם: מה כל כך רע במעורבות רגשית גבוהה? ובכן, בכללי כולנו נעים על פני נדנדה שבצד האחד הרגש, ובשני – ההגיון, שתפקידו לגרום לנו למצוא דרכים לספק את הרגש הזה. באופן טבעי הם נמצאים משני הקצוות: הרגש הוא ילדותי ואגואיסטי, ההיגיון אמור להיות בוגר אובייקטיבי וחכם. אבל כשהמעורבות הרגשית שלנו גדלה, זה אומר שהנדנדה נעה כלפי מעלה בצדה האחד, מה שאומר שההגיון שלנו – או לפחות המשקל שלו בחיי היומיום שלנו – קטן. וזה אומר בשורה התחתונה, ששיקול הדעת שלנו, אותו חלק שמורכב מרגש הגיון אינטואיציה מידע ועוד כמה אלמנטים מסוג זה, אינו במיטבו.

אז מה עושים? ראשית, מודעים לעניין. לא תמיד זה קל. לפעמים נדמה לנו שעשינו החלטה הגיונית לגמרי, אבל כשאנחנו בודקים את ההגיון שמאחוריה בקפדנות, אנחנו שמים לב שהבסיס להגיון הזה הוא רגשי, ואפילו רגשני. האגו נמצא בכל מקום ומשתמש בכל מיני טריקים כדי להעביר את מסריו, וזה – רגשי. שנית, מנסים להצמד לעובדות, וזה כבר קל יותר: עובדות הן עובדות, ורק כדי להזהר שהפרשנות שלנו לעובדות האלה לא תהיה רגשית מדי. שלישית – מגלים סבלנות, כיון שכמו כל תהליך גם פה יש התחלה אמצע וסוף, והדברים משתנים בסופו של דבר. זה אומר שאם נחכה נוריד פרופיל לרגע ולא ניתן לרגש לשלוט בהחלטות שלנו, בסופו של דבר המאזן הזה ישתנה, וההגיון יחזור לו. פשוט, לא?

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. שמש בצמידות לכוכב פלוטו היצרי והכוחני.
2. כוכב מרס האסרטיבי בצמידות ליופיטר כוכב השפע.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב פלוטו היצרי והכוחני. זו אחת הזויות הטעונות שיש באסטרולוגיה, שכן כל פעולה והחלטה עכשיו מלווה במעורבות רגשית גבוהה, ובפתיל קצר שעלול לגרום לנו לייצר בקלות תגובה קיצונית כשדברים יוצאים משליטה. תגובות קיצוניות מסוג זה הן פועל יוצא של פעולתו של פלוטו: הוא גורם לנו להיות דרוכים ומאוימים בקלות, ומשום כך עלולים להגיב ממקום דרמטי על כל גרוי, וכך לקלקל יחסים נאים.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, עקרב, דלי ושור.

הזוית האסרטיבית של השבוע – זו זוית הצמידות בין מרס, הקשור לאגו ולמימוש הפוטנציאל שלנו, לבין יופיטר האופטימי, כוכב השפע. לכאורה זו אמורה להיות זוית אופטימית ועוצמתית, שכן מרס מזרים הרבה מאוד עוצמה ואנרגיה לכל מגע שלו עם כל כוכב שהוא. אולם, מרס גם גורם להקצנת תהליכים, ומהמקום הזה דוחף את יופיטר להקצין גם את פעולותיו. זה אומר שאנחנו צריכים עכשיו להוסיף את המלה 'יתר' לכל אחת מהפעולות האלה: אופטימיות יתר, העזת יתר, הרפתקנות יתר, בזבזנות יתר, ואפילו..אכילת יתר (יופיטר קשור גם להתרחבות, גם כלכלית וגם באזור המתנים).

מרס הוא כוכב לוחמני בעיקרון (לא בכדי הוא נקרא על שמו של אל המלחמה הרומאי) ויופיטר דרך היכולת שלו להרחיב כל מה שלידו או איתו, עלול להרחיב גם את הצד הזה. זה אומר שבגדול הצירוף הזה יכול ללכת לא רק למקום של אופטימיות יתר – אלמנט שעלול פעמים רבות להביא להחלטות גרועות – אלא גם למקום אלים וחסר גבולות, ובצירוף הצמידות של השמש ופלוטו, גם לשבוע מתוח ואגרסיבי.

אז מה עושים? למרות הקושי, מנסים בכל זאת לשמור על פרופורציות, מה שאומר להמנע מהחלטות קיצוניות כאלה ואחרות, כי בשבוע הבא דברים עשויים להיראות אחרת לגמרי. חשוב גם לעצור לרגע לפני שפועלים במהירות – לצמידות הזו יש תסמונת של הדלקה מהירה במיוחד – לנשום עמוק, ואז לנסות ולחשוב שוב על הדברים.. זה בהחלט יכול להביא איתו חשיבה נוספת, ומכאן – גם החלטות אחרות. שווה לנסות..

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהצמידות חסרת הגבולות והפרופורציות הזו? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, קשת, עקרב אריה ודלי. בעצם כולנו - באופן כזה או אחר.

גבר חולם על חופשה. ShutterStock
מה השאיפות שלכם לשנה החדשה?/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
הצמידות שבין מרס שליט המזל שלכם לכוכב יופיטר עשויה להביא איתה החלטות קיצוניות הקשורות לנסיעות להשקעות או להוצאות גבוהות. יתכן וגם הנהיגה שלכם מושפעת עכשיו מהצד ההרפתקני שלכם. זמן להיות רגועים ולחשוב טוב לפני שפועלים, ביחד או לחוד.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור ולהכריח אתכם לקבל החלטות לא קלות בתקופה הקרובה. זהו זמן לצמצומים ולא להתרחבויות, זמן להתארגנות מדויקת ולא לפעולות פזיזות. הגיע הזמן להתארגן לא רק לעכשיו, אלא גם לטווח ארוך.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בקצב הרגיל שלו במזל קשת, והוא מאפשר לכם לתקן את הטעויות שעשיתם בשבועות האחרונים, להתפייס עם אנשים שאיתם רבתם לאחרונה, ולשנות את הגישה שבה נקטתם בשבועות האחרונים, עם כמה תובנות חדשות בתחום הכלכלי.

סרטן
מקבץ הכוכבים ששוהה עכשיו במזל גדי מכריח אתכם לנהל דיאלוג ישיר ומעמיק בכל מה שקשור לשותפויות וליחסים שלכם עכשיו, סרטנונים. זה הזמן לדבר בכנות ובאומץ על מה שמפריע לכם באמת. זהו גם זמן להעמיק קשרים, או להגדיר מחדש את הצרכים שלכם מזוגיות ויחסים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי ולהכריח אתכם להתארגן קצת אחרת. נושאי בית ומשפחה עלולים לגרום לסערות ודרמות עכשיו, כשמרס נצמד ליופיטר במזל עקרב. זמן להגיון בריא ולהחלטות רציונליות וצלולות, ולא להסחפויות רגשיות.

בתולה
מרקורי עוזר לתקשר מחדש עם הבית והמשפחה. זמן טוב לשדרג את התקשורת שלכם עם בני הבית, ולדבר על הכל. מקבץ הכוכבים במזל גדי עוזר לכם לפתוח את הלב ממקום יצירתי, אך חשוב כעת לשלב את היצירתיות שלכם עם הצד המעשי, ולתרגם לעובדות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מכבידה כעת לא מעט, כשהילוכה במזל גדי מכריח אותה ואתכם להיות מעשיים מאוד, להתמקד בכאן ועכשיו מבחינת כספים ומבחינה כלכלית, ולהתמקד ביכולת ליצור בסיס פעולה פרקטי מאוד תוך שאתם שמים כעת את הרגש והכובד בצד.

עקרב
צמידות של השמש עם פלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שבוע טעון במיוחד, וחשוב לא להרוס יחסים עם סמכויות – החל מבוסים ואחראים וכלה בהורים מורים וגננות. כדאי לספור עד עשר לפני שכועסים, ולא להכנס לריבים וכעסים מיותרים. סבלנות, עקרבים!

קשת
צמידות בין כוכב מרס ליופיטר שליט המזל שלכם עלולה לגרום לעצבנות, חוסר שקט, ויכוחים, חילוקי דעות, ומצבים של תסכול וחוסר בהירות, גם מאחורי הקלעים. מרקורי במזל שלכם הופך אתכם לתקשורתיים במיוחד. הכוכבים שבמזל גדי מכריחים אתכם לטפל בחשבון הבנק.

גדי
מקבץ הכוכבים הגדול שבמזל שלכם מביא איתה כעת כמה וכמה אפשרויות מעניינות להתפתחות אישית, בצד לא מעט חובות מטלות ומחויבויות מסוגים שונים. זה בדיוק הזמן לפנות מקום למחויבויות משפחתיות וחברתיות רבות יותר, בצד הצורך להתפתח מבחינה מקצועית.

דלי
צמידות עוצמתית בין כוכב מרס ליופיטר כוכב השפע בבית הקריירה שלכם עשויה להזניק אתכם עכשיו קדימה מבחינת קריירה, אך במקביל גם עלולה לפגוע בדיאלוג שלכם עם העולם בגלל רגישות יתר, תגובות קיצוניות, וקצרים בתקשורת. האמביציה שלכם דורשת יזמה חדשה.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת שוהה בבית הקריירה שלכם, ומאפשר לכם ליהנות מיזמות תקשורתיות חדשות שעוזרות לכם בקידום אישי מול סמכויות, עמידה מוצלחת מול קהל, ויכולת לשתף ולהעביר מסרים באופן מוצלח. זויות לנפטון מהשמש מוונוס מיופיטר ומרס תומכות בתהליך. קדימה.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully