וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 15-21 באוקטובר 2017

15.10.2017 / 8:57

ונוס מנסה להחזיר אותנו להרמוניה כשהיא עוברת למזל מאזניים, אבל התקשורת שלנו מעמיקה כשמרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל עקרב ונצמד ליופיטר, כוכב השפע. זה הזמן למצוא את המילה הטובה בכל דרמה ואת חצי הכוס המלאה גם כשהבקבוק כבר ריק

סמארטפון על השולחן. ShutterStock
חוזרים לשגרה עם קפה של בוקר/ShutterStock

שבוע מעניין בפתח. מוכנים לחזרה לשגרה?

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס עוברת היום (ראשון) למזל מאזניים.
2. מרקורי עובר למזל עקרב בשלישי ונצמד ליופיטר כוכב השפע ברביעי.
3. מרקורי נצמד ליופיטר כוכב השפע.

המיקום הרגשי של השבוע - ונוס הרגשית ששהתה חודש במזל בתולה הביקורתי ועשתה לנו חיים קשים בכל מה שקשור למערכות יחסים ממקום שיפוטי וביקורתי, עוברת סוף סוף למזל מאזניים עליו היא גם שולטת. ונוס עוסקת ביחסים, בנתינה, ובדיאלוג שבין אדם לחברו. בגלל שליטתה גם במזל שור, היא גם עוסקת בנושאי חומר וכספים, ובכל מה שקשור לביטחון בכלל. מזל מאזניים עוסק בדיוק בנושאים דומים אם כי בהבדל קטן: הוא בעיקר חברתי שכלתני, כלומר ההרמוניה כאן היא לא רגשית אלא כזו שמגיעה מהשכל, שבעצם מגן עלינו מפני סערות דרמות ורגשנות יתר – הוא פשוט מרחיק אותנו מעט, ולכן נחשב המזל הזה כאלוף הדיפלומטים בגלל הריחוק המסוים הזה.

במשך חודש שהתה ונוס שלנו במזל בתולה, והצד הביקורתי של המזל הזה הביא איתו צורך בשיפוט ובחשבון נפש בכל מה שקשור ליחסים וכספים. ביום שלישי ונוס עוברת למזל שעליו היא שולטת, מאזניים. כעת חוזר הצורך שלנו בהרמוניה, בביטוי רגשי עדין, ובאינטלקטואליזציה של הרגשות: כלומר מדברים עליהם בפתיחות ובכנות, אבל תוך התבוננות עומק, ללא מעורבות רגשית עודפת. מאזניים שייך ליסוד האוויר, וכעת נפגוש הרבה שיחות מודעות מהסוג הזה ביחסים שלנו ובדיאלוג עם העולם בכלל, בלוויית צורך להגדיר במלים את הרגשות שלנו, לנתח את היחסים שלנו, ובכלל – לתת למלים כוח גדול יותר בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל, ורצוי הרבה מהן לפני שנכנסים לחיבוק.

מי יושפע מהמעבר הזה? מזלות מאזניים, שור, טלה, גדי וסרטן.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל מאזניים השייך ליסוד האוויר השכלתני, למזל עקרב השייך ליסוד המים הרגשי. אפשר לראות בחילוף המקומות בין שתי הפלנטות האלה מעין פרדוקס: מרקורי צריך מילים לתקשורת אבל הוא עובר למזל השייך ליסוד המים שאינו מילולי, בעוד ונוס הרגשית עוברת למזל שהיסוד שלו הוא לוגי שכלתני. אין ברירה: השבוע צריך ללמוד איך לתקשר בלי מילים, ובמקביל – לתת למלים שלנו להחליף את הרגשות או לגשר על הפער בינן לבנינו, כשצריך.

זה אומר שיהיה קצת קשה לשכנע השבוע כי לא נמצא את המלים, ובמקביל לא יהיה קל להיכנס למיטה השבוע בלי הרבה מלים מקדימות, כי סתם חיבוק בהחלט לא יספיק. מרקורי מאוד עוצמתי במזל עקרב, ועל חוסר המלים הוא מפצה בדרמות רגשיות. התקשורת עוצמתית מאוד, טוטאלית מאוד, תקשורת של הכול או כלום. נצטרך ללמוד איך להוריד ווליום, ולא להיכנס למגננות במהירות כשאנחנו מאבדים שליטה.

מי יושפע מהמעבר? מזלות בתולה, תאומים, עקרב ושור

תקשורת אופטימית - ברביעי וחמישי התקשורת שלנו הופכת אופטימית: מרקורי נצמד ליופיטר כוכב השפע בהמשך, והתקשורת שלנו הופכת להיות אופטימית מאוד. נגלה לא מעט שיחות נפש, שיחות שמחות, תקשורת אופטימית עם חו"ל, ואולי גם רצון לנסוע ולהרחיב אופקים. כעת אנחנו זקוקים למרחב גדול יותר של שיחות נפש ועומק ביומיים האלה וכדאי למצוא לנו פרטנרים חכמים שיעזרו לנו לראות את החיובי, ולא רק את הדרמות שמרקורי מביא איתו במזל עקרב.

מי יושפע מהצמידות? מזלות בתולה, תאומים, קשת, עקרב ושור.

חיבוק. ShutterStock
השבוע צריך ללמוד איך לתקשר בלי מילים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
ונוס הרגשית עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והגיע הזמן להשקיע קצת יותר בדיאלוג שבינה לבינו, ולא לקחת דברים כמובנים מאליהם, טלאים. קחו יזמה, ואל תשאירו את הדברים ליד המקרה: כוונו אותו. זה המוטו השבוע.

שור
מעברה של ונוס למזל מאזניים ידגיש בעיקר את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר בתחום המקצועי, שוורים. זה קורה אמנם דווקא בחגים, אבל שיפור ביחסי האנוש עם הסביבה ישפיע בכל התחומים, לא רק שם. זמן טוב לשדרוג תקשורתי.

תאומים
מעברה של ונוס למזל מאזניים המאכלס את בית הרומנטיקה שלכם ידגיש בעיקר את היכולת לשתף ברגשות, לחזר בעדינות, ולתת מקום לאהבה. מרקורי שעובר למזל עקרב לעומת זאת הופך טעון רגשית: אופטימיות זהירה – בגלל הצמידות עם יופיטר כוכב השפע.

סרטן
נושאי בית ומשפחה עולים על הפרק, ומדגישים שוב את העובדה שביתו של הסרטן הוא לא רק מבצרו אלא גם ארמונו הפרטי... מעברו של מרקורי למזל עקרב ידגיש לעומת זאת את הצד הרומנטי בתקשורת שלכם עם בני ובנות המין השני: זמן לחזר, ובגדול.

אריה
תקשורת – זו מלת המפתח של השבוע הזה, אריות, והיא מקסימה ומעוררת ביחד עם ונוס שעוברת למזל מאזניים. דגש מיוחד במזל עקרב על התקשורת עם הבית והמשפחה מביא איתו מרקורי במזל עקרב. זמן לשדרג תקשורת משפחתית.

בתולה
מעברה של ונוס לבית החומר והכספים שלכם מאפשר שדרוג כל מה שקשור לכספים ולמקורות ההכנסה שלכם, בתולות. זמן טוב למבט עומק אמיתי על הנעשה בחשבון הבנק, ואולי גם פתיחת ערוץ תקשורת נוסף הקשור לחומר וכספים.

מאזניים
ונוס עוברת למזל שלכם מקום בו נמצאת גם השמש, ונראה שאתם יכולים עכשיו להשקיע קצת יותר בהופעה שלכם, כמו גם בתקשורת עם הזולת. הקסם האישי מתחזק בהדרגה, וזה הזמן לרוץ קדימה גם מבחינה עסקית, ולא לדרוך במקום.

עקרב
משהו טוב קורה לכם עקרבים: יופיטר כוכב השפע עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, ומחזיר את האופטימיות. מרקורי כוכב התקשורת עובר גם הוא למזל שלכם, והעקרב המופנם שלנו למוד לדבר, לשתף, ואפילו לחזר מחדש.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם עובר למזל עקרב, והגיע הזמן להכנס פנימה אל תוך עולם האמביצה שלכם, ולהתמקד באתגרים גדולים במיוחד גם כאלה הקשורים בנושאי כספים. הצד החברתי שלכם הופך פעיל במיוחד ביחד עם ונוס שבמזל מאזניים.

גדי
תקשורת משופרת עם מוסדות וארגונים בחייכם מביא איתו מרקורי כוכב התקשורת שעובר למזל עקרב. זמן לדבר על הדברים שחשובים באמת, ולא לפחד לחשוב על קידום מקצועי או שדרוג תקשורת עם בוסים אחראים הורים וחברים טובים.

דלי
מעברה של ונוס למזל מאזניים מקום בו שוהה גם השמש מאפשר לכם לחשוב כמה צעדים קדימה, דליים, ולא להתמקד רק בכאן ובעכשיו. זמן מצוין לחשוב על לימודים בנושא שתמיד רציתם, או על נסיעה ארוכה שתמיד תכננתם.

דגים
מעברו של כוכב יופיטר למזל עקרב ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת מאפשר לכם עכשיו להתמקד בתהליכי צמיחה והתפתחות אישית, דגיגים. זה בדיוק הזמן לראות את כל התמונה, ללמוד משהו חדש, ולשדרג את הקשרים שלכם עם חו"ל.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפו בתחזית השבועית בוידאו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully