וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 17-23 בספטמבר 2017

תקשורת – זה כל הסיפור השבוע ומרקורי כוכב התקשורת אכן מככב לו בשמים כעת. תקשורת אגרסיבית מצד אחד כשהוא נצמד למרס ותקשורת רגשנית מצד שני כשהוא בזוית עימות לנפטון. חג שמח שכזה עוד לא היה לנו

בחור מגמגם. ShutterStock
תקשורת זה כל הסיפור/ShutterStock

נראה שהשבוע אנחנו חייבים להיות מדויקים במיוחד כדי לעבור אותו בשלום עם המלים הנכונות. תקשורת היא מילת המפתח של השבוע הזה.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. מרקורי נצמד במדויק לכוכב מרס.
2. מרקורי בזוית של עימות לכוכב נפטון.
3. ונוס עוברת למזל בתולה.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות המדויקת בין מרס האגרסיבי, למרקורי כוכב התקשורת שלנו. השנים האלה נמצאים במזל בתולה הביקורתי כשלעצמו, והביקורתיות הזו עלולה להיות השבוע נפיצה במיוחד. האפקט של הצמידות הזו לא קל: כעת יותר מתמיד אנחנו מזדהים עם המלים שלנו ועם הרעיונות שמאחוריהן, והזדהות היתר הזה עלולה להביא איתה אלימות מילולית, ולא רק. אולי משום כך גם התקשורת השבוע עלולה להיות תוקפנית ביקורתיות ולוחמנית במיוחד, אלמנט שמביא איתו בעיקר מתחים ולחצים לכל דיאלוג שבו יש אי הבנות או אי הסכמות. לכן חשוב וכדאי השבוע לדעת מתי לעצור בזמן, רגע לפני שהרוחות מתלהטות באמת, לחשוב שוב האם באמת כדאי כל המאבק המילולי הזה ועל מה הוא בעצם, ואז לנשום עמוק ולוותר, אם אפשר.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה, תאומים, בתולה, קשת ודגים.

הזוית הבעייתית של השבוע – זו זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין נפטון הרגשי. הזוית הזו עלולה לגרום לנו ללכת מעט לאיבוד ולאבד פרופורציות, כשהמעורבות הרגשית הגבוהה במלים שלנו מביאה איתה שיקול דעת גרוע, ומונעת מאתנו לראות את הדברים כמות שהם. אולי משום כך מצבי הרוח שלנו משתנים כעת במהירות, ואיתם גם ההחלטות שלנו. נושאים רגשיים יוצאים כעת בקלות מפרופורציות, והחלטות רגשיות גרועות עלולות לתסכל אותנו בימים הקרובים, ואולי משום כך כדאי לדחות החלטות כאלה לשבוע הבא, אם אפשר. כדי להתמודד עם כל הרגש הזה כדאי להתמקד בעיקר בעובדות, בחציו השני של השבוע: זמן לשים את הדגש על הפרטים הקטנים, על קביעת עובדות בשטח, ועל הכאן – והעכשיו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, דגים, קשת, ובתולה.

אישה צוחקת. ShutterStock
מצבי הרוח שלנו משתנים כעת במהירות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
הצמידות בין מרס שליט המזל שלכם לבין כוכב מרקורי אינה קלה. חשוב בשבוע שכזה להתאפק ולא לומר את הכל בפרצוף בלי חשבון כמו טלה מצוי: קצת איפוק ימנע ויכוחים ואפילו ריבים מיותרים. שווה לנסות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת ממזל אריה המאכלס את בית המשפחה שלכם, אל מזל בתולה המאכלס את בית הרומנטיקה. אולם בבית הרומנטיקה הזו נמצאים עכשיו גם מרס הסוער ומרקורי הפטפטן, מה שמעלה את הווליום באזור הלב. הזהרו מעומס רגשי.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מקפיץ אתכם לא מעט לאזורי שונים של מצבי רוח ושינויי כוון, מציף את הלב ואז מכביד על הנפש, וחוזר חלילה. כן, זהו שבוע לא צפוי ומקפיץ למדי, וכדאי להחזיק חזק במוט האוהל, ולמרות הקושי – לנסות וליהנות מהאקשן.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול בבית התקשורת שלכם גדל עוד כשונוס הרגשית עוברת אליו, מה שאומר שאתם לא רק תקשורתיים מהרגיל, אלא גם פתאום התווספו לכם לא מעט אנשים שרוצים לדבר לשתף ולחלוק דווקא אתכם. חיים שכאלה. בקיצ, דברו – והרבה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע ועוברת ממש בקצהו של השבוע למזל מאזניים, ופותחת תקשורת חדשה רגועה ושמחה יותר בחייכם, שתתבטא כבר בשבוע הבא. מקבץ הכוכבים הגדול בבית הכספים שלכם ממליץ על טיפול שורש בחשבון הבנק.

בתולה
אל השמש ומרקורי שכבר נמצאים במזל שלכם מתווספת גם ונוס הרגשית, ונראה שהתוספת הזו דווקא עושה לכם נעים... כן, ונוס הרגשית מביאה איתה קרן אור רומנטית לעולמות הביקורתי של הבתולה המצויה. הגיע הזמן לתת לאהבה את המקום הראוי.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל בתולה, לא מיקום קל במיוחד, וזה הולך להיות חודש אנליטי מנטלי ושכלתני, כששיחות של עומק ומודעות תופסות מקום לא קטן בחייכם. הגיע הזמן לנתח את היחסים, להתבונן לעומק בקשרים שלכם, ולהסיק מסקנה או שתים.

עקרב
הצד החברתי שלכם הופך משמעותי במיוחד כשונוס הרגשית עוברת למזל בתולה, ומדגישה את היכולת שלכם לצאת החוצה מתוך עולמות המופנם של העקרב המצוי, ולחפש לכם חברים שותפים ובני ברית שמוכנים לעמוד בסטנדרטים של העקרב הקשוח. ויש כאלה.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול בבית הקריירה שלכם מקבל גם תוספת רגשית השבוע כשגם ונוס הרומנטית עוברת לשם, ומחזקת את הקסם האישי הנוכחות והכריזמה שלכם. כן, הגיע הזמן להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד בנושאי קריירה, ולא לפחות לרוץ קדימה.

גדי
מזל גדי נחשב כמזל מופנם ומעט נוקשה, אבל כשמקבץ כוכבי גדול נמצא במזל בתולה, נראה שהיכולת שלכם להרחיב אופקים ואזורי פעולה ובעיקר להרחיב את יכולת קבלתם של אנשים חדשים לחייכם, גדלה במיוחד. זמן טוב גם להחלטות על נסיעות ארוכות, או לימודים.

דלי
השמש ומרקורי ומהשבוע גם ונוס במזל בתולה מאותתים לכם על הצורך בזהירות מכסימלית השבוע, הן בנסיעות וטיולילם, והן בענייני כספים, דליים. כדאי וחשוב לנוע עקב בצד אגודל, ובעיקר לא לקחת סיכונים מבחינת חומר וכספים: החלטות כלכליות – בשבוע הבא.

דגים
הצורך שלכם בדיאלוג, בנפש מבינה ובבני ברית שהולכים ומכילים אתכם, מתחזק השבוע כשונוס הרגשית עוברת לבית היחסים שלכם. כעת הזמן לשפץ מסרים, לדבר על מה שחשוב באמת, לשתף בתכניות וברגשות, ולאפשר לאהבה להגיע ליומיום שלכם, ובגדול.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully