וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 27 באוגוסט עד ה-2 בספטמבר 2017

24.8.2017 / 17:44

השבוע יש הרבה אקשן באוויר, אבל הדרמות תופסות כיוון חדש: קוראים לזה סגירת מעגלים

אישה מנסה להזכר. ShutterStock
אנו עלולים להרגיש מעט מנותקים רגשית/ShutterStock

ונוס ומרקורי, למרות מיקומם במזל אריה, מחזירים אותנו להילוך סרק, ומכריחים אותנו להתעמת עם שגיאות העבר וההווה לפני שנתחיל דף חדש ואסרטיבי.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
ונוס במזל אריה ללא זויות
מרקורי בהילוך אחורי חוזר למזל אריה

המיקום המעניין של השבוע – זהו מיקומה של ונוס הרגשית במזל אריה, אך ללא זויות עם כוכבים אחרים. ונוס היא כוכב רגשי שאחראי על נתינה, מערכות יחסים, ועל נושאי חומר וכספים. במזל אריה ונוס היא דרמטית מאוד, ואנו חווים לא מעט סערות ביחסים, והדרמות גדולות מהחיים. במצב של חוסר זויות כלפי כוכבים אחרים, אנו עלולים להרגיש מעט מנותקים רגשית למרות שכלפי חוץ הדרמות חוגגות, והכלה כל בגדול. זהו מיקום מעניין שדורש מאתנו קצת יותר מחוייבות ויזמה כדי שדברים יתרחשו במערכות היחסים שלנו, ולא נרגיש שהחיים האמיתיים מעט פוסחים עלינו עכשיו, ומשאירים אותנו מעט אדישים לדרמות שמתחוללות כלפי חוץ.

גם מבחינה עסקית ומבחינת כספים, אנו עלולים להרגיש השבוע שיש הרבה אקשן, אבל הוא בעצם פול גז בניוטרל, והתוצאות בשטח עלולות לאכזב, או שתהליכים משמעותיים הופכים איטיים ודברים לא ממש זזים. לכך תורם גם הילוכו האחורי של מרקורי שגם הוא עובר למזל אריה. אין רע בלי טוב: אולי זה הזמן לא לחפש דברים בחוץ, אלא להסתכל פנימה, ולהשקיע בכאן ובעכשיו, ובמה שיש. הילוכו האחורי של מרקורי במזל אריה מצביע גם הוא על צורך למצות את הקיים או לסגור מעגלים הקשורים אליו, לפני שממשיכים קדימה.

מי בעיקר יושפע ממיקומה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

התקשורת שלנו - כוכב מרקורי עובר בהילוך אחורי למזל אריה. נראה שהילוכו האחורי הפעם של מרקורי אינו קל. לא מעט פגישות מתבטלות כעת, תכניות משתנות, ויזמות מעניינות מתבררות כשונות מאוד ממה שחשבנו. הפעם זה מצריך לא מעט סבלנות ואורך רוח, זה – והחמסין האינסופי הזה שלא נגמר. עם מינון גבוה במיוחד של שיפוט וביקורתיות במזל בתולה, באמת צריך לזה סבלנות של ברזל. חזרתו של מרקורי למזל אריה – שלשמחתנו קצרה למדי, בערך עשרה ימים של הלוך וחזור אחרי שההילוך עצמו מסתיים ב 5 לספטמבר – עלולה לגרום נזק לתכניות הגדולות שלנו, אלה שעשינו לפני כמה חודשים ועכשיו לקראת תחילת שנת הלימודים והעבודה אמורות להתממש, לא ממש קורות כפי שרצינו, או מתעכבות.

זהו זמן מצוין לבדק בית אמיתי בשורש הדברים: האם באמת אנחנו זקוקים ליזמות האלה, ועכשיו? האם לא קפצנו יותר מדי מעל הפופיק? האם זה באמת הזמן לחשוב בגדול או לטווח ארוך? לקראת אמצע החודש, כשמרקורי יתיישר סוף סוף, התשובות כבר יגיעו מעצמן, אבל הצורך להתבונן בדברים שוב לשנות אם צריך או לשדרג את התקשורת שלנו עם מוסדות וארגונים גדולים לפני שממשיכים הלאה, ילווה אותנו גם בתקופה הקרובה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, אריה ודלי.

אילוסטרציה. ShutterStock
האם זה באמת הזמן לחשוב בגדול או לטווח ארוך?/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא בסופו של מזל אריה, ועדיין מביא איתו לא מעט אנרגיה עוצמתית לעשייה וליזמות חדשות. זויות הרמוניות שהוא יוצר עם אורנוס וסטורן מאפשרות לכם עכשיו להתמקד בשיתופי פעולה עם אחרים, ולהצליח בגדול.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם צועדת במזל אריה, ונראה שהאקשן חוזר לחייכם. זוית הפעולה בין אורנוס התזזיתי לונוס שליטת המזל שלכם מתפוגגת בהדרגה, אבל עדיין קיים צורך לפעול באופן ועקבי, ולא לנתק קשרים. חוסר זויות של ונוס עלול לגרום לבדידות מסויימת.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך בהילוך אחורי לעזור לכם לסגור מעגלים, ומקשה עליכם ליצור התחלות ויזמות חדשות. חזרתו למזל אריה עוזרת לכם לסגור מעגלים תקשורתיים שמיצו את עצמם. זה הזמן ללמוד לומר 'לא', ולא לקחת על עצמכם מחויבויות שמכבידות עליכם.

סרטן
אחרי חודש שבו ונוס שהתה במזל שלכם והביאה איתה לב פתוח ורגשות עדינים, עוברת ונוס למזל אריה ולבית החומר והכספים שלכם, ועוזרת לכם לממש רעיונות ויזמות, ולקבוע עובדות בשטח. זמן להתמקד בצד הכלכלי, ולבנות תכניות פעולה חדשות לטווח ארוך.

אריה
ונוס עושה צעדים ראשונים במזל אריה ומביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה. מרס תיכף מסיים התנהלות במזל אריה ומביא איתו הרבה מאוד אקשן ויזמות חדשות. מרקורי חוזר למזל אריה ועוזר לכם לחדש תקשורת, לנקות משקעים, ולדבר על הכל. שבוע מעניין.

בתולה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא לא רק ימי הולדת מתוקים, אלא גם כוח ועוצמה לעשייה. חזרתו של מרקורי למזל אריה בהילוך אחורי לעומת זאת מדגישה את היכולת לנקות פחדים ומשקעים שעצרו אתכם: זמן לפתוח, לדבר, ולפתוח דף חדש.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל אריה, ופותחת את המעגל החברתי שלכם לידידים וחברים חדשים, ולכל מה שקשור להתפתחות וצמיחה חברתית. אבל דווקא השבוע לא יוצרת וונוס זויות עם כוכבים אחרים, ואתם מרגישים קצת לבד.. קונפליקט כאילו. אבל מעניין.

עקרב
מרס וונוס ומרקורי בהילוך אחורי במזל אריה דוחפים אתכם קדימה, אבל כדאי להזהר משגיאות עכשיו, לפחות בצד התקשורתי של הדברים. מלים שאתם עלולים לומר עכשיו עלולות לקלקל יחסים עם סמכויות, וחבל. כדאי לחשוב פעמיים על כל מלה, אבל לא לעצור.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם הופך אתכם לנלהבים ומלהיבים השבוע, קשתים. זהו מיקום מרגש שבו הרגש הופך להיות מנוף ליצירת יזמות חדשות. זמן מצוין לפתוח את הלב, ובעזרתו של מרקורי בהילוך אחורי – לסגור מעגלים רגשיים מהעבר.

גדי
מקבץ הכוכבים במזל אריה לא עושה לכם חיים קלים בימים אלה, גדיים: זהו מיקום שמכריח אתכם לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לקחת סיכונים מיותרים. חשוב להמנע מריבים וסכסוכים שעלולים לקלקל מערכות יחסים אישיות ומקצועיות. אל תתעקשו על המלה האחרונה.

דלי
בית הזוגיות והיחסים שלכם עמוס השבוע במיוחד, דליים: המיקום הזה שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן מדויק אך רגיש. מרקורי שחוזר בהילוך אחורי למזל אריה מאפשר להחזיר קשרים קודמים, או לפתור בעיות ביחסים קיימים.

דגים
השמש שעדיין במזל בתולה מדגישה את היכולת לשדרג זוגיות ומערכות יחסים בכלל. חזרתו של מרקורי בהילוך אחורי למזל אריה מדגישה את היכולת שלכם לשדרג תקשורת עם בוסים ואחראים, ואת הנעשה בתחום המקצועי בכלל, ולסגור מעגלי תקשורת מקצועיים פתוחים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully