וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 13-19 באוגוסט 2017

13.8.2017 / 10:03

מפלס הדרמות, בעיקר הדרמות הרגשיות, נמצא בעלייה, הן אישית והן גלובלית, כשונוס נכנסת לעימות עם פלוטו היצרי

אילוסטרציה גבר חושב. ShutterStock
אנחנו עשויים להיזקק השבוע לחשבון נפש רגשי אמיתי/ShutterStock

במקביל לעלייה במפלס הדרמות, תהליכים שאנחנו מכירים נעצרים או תופסים כיוון שונה, ומאפשרים לנו זוית ראייה נוספת לגבי ההווה והעתיד הקרוב תוך כדי סגירת מעגלים זמנית. זה קורה כשמרקורי חוזר ופורץ, כמו מדי שלושה חודשים בערך, בשלושה שבועות של הילוך אחורי. יהיה מעניין וחם. חם מאוד.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי עובר להילוך אחורי במזל בתולה.
2. ונוס בזוית של עימות לפלוטו היצרי והכוחני.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו להילוך אחורי במזל בתולה. אי שם בשיאו של הקיץ החם ביותר אי פעם (כמו שתמיד נדמה בכל אחד מהקיצים האחרונים, לא?) ובשיאן של הדרמות העולמיות (טראמפ נגד צפון קוריאה) והפוליטיות (ביבי – כן או לא משפט?), בשיא המתח כשהעלילה מרתקת את כולנו, מחליט פתאום מרקורי כוכב התקשורת שלנו שפשוט נמאס לו: הוא אורז כמה דברים בתיק מאורגן היטב (אחרי הכל הוא במזל בתולה עכשיו.) ופוצח לו בהילוך אחורי, שבמהלכו אף יחזור לכמה ימים למזל אריה הדרמטי אותו עזב לא מזמן, וישאיר אותנו בתחושת תסכול כשדברים יעצרו או יעלו על סרטן, או עם טוויסט פתאומי ולא צפוי שישנה את כוון הזרימה הטבעי של העלילה, ישאיר אותנו מופתעים או מאוכזבים כשדברים יקרו אחרת ממה שחשבנו, יעלימו את הלהבות שאיימו לפוצץ את העולם – או את הכנסת.. – ויחזירו אותנו לשפיות זמנית, או לחילופין להערכה מחודשת של המקום בו אנחנו נמצאים כרגע.

אזכיר במקביל גם את הצורך הזמני שמביא איתו מרקורי אחת לשלושה חדשים כשהוא נע אחורנית לשלושה שבועות, צורך בסגירת מעגלים ובעיכול מה שעברנו בשלושת החודשים האחרונים ומכאן גם אפשרות להסקת מסקנות הפלת אסימונים או אפילו פתיחת דף חדש, רגשי או תקשורתי, לפני שממשיכים הלאה. כן כן, מרקורי שלנו ומסלולו הצפוי שפוקד אותנו כל רבעון, מכריח אותנו לעשות חשבון נפש זמני ולראות באומץ מה קיבלנו מה עשינו היכן פישלנו ומה צריך לעשות כדי לשנות או לשדרג. במזל בתולה התהליך הזה עשוי להיות אף קיצוני יותר, בעיקר כשהמדובר לא רק במישור הרגשי אלא גם המעשי בשטח, כלכלית או ארגונית.

חזרתו של מרקורי במזל בתולה עשויה במקביל גם להחזיר לנו את התופעות הפחות חביבות של המזל הזה כמו ביקורתיות יתר, שיפוט מוגזם או ציניות מעצבנת. גם הפרפקציוניזם הבתולי המוכר חוזר כעת לתמונה לזמן קצר, ולא ממש יהפוך את חיינו לקלים יותר. נשאר רק לקחת את החיובי מהתהליך הזה, ואם מרקורי שלנו ממליץ בהילוכו האחורי במזל בתולה על ניקוי אורוות זמני – הבה נהפוך את התהליך הזה לניקוי אורוות כן ישיר ואמיתי ובכל העוצמה, כדי שבעוד שלושה שבועות נוכל להסתכל בסיפוק על מה שעשינו, לנקות מעגלים של קשרים שמיצו את עצמם או אנשים מרגיזים או שליליים מחיינו, ולפתוח דף תקשורתי חדש מעניין ובעיקר מאתגר עם העולם. יהיה בהחלט מעניין.

מי בעיקר יושפע מהילוכו זה של מרקורי שלנו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, ודגים.

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית העימות בין ונוס הרגשית שנמצאת במזל סרטן הרגשני, לבין פלוטו היצרי והכוחני שנמצא במזל גדי שממול. ונוס מייצגת את הצד הרגשי שבתוכנו הזקוק להרמוניה ולבטחון, שרוצה להעניק לעצמו אך זקוק במקביל גם להרמוניה סביבתית, ולשיתוף של הראש עם הלב. פלוטו לעומת זאת מייצג כוח טבע עוצמתי הקשור להתחדשות: משהו חת, ומשהו חדש נולד ומתחדש. התהליכים הפלוטונים נוגעים ברבדים עמוקים באישיות שלנו, וברגשות דיס הרמוניים שקשה לנו לבטא כמו כעס, תסכול, ורצון בעוצמה ובשליטה רגשית בחיינו.

זוית בין השנים האלה עלולה לעורר תחושות עוצמתיות לא קלות שעד עכשיו הצלחנו לדחוק פנימה, או לבטא באופן חלקי בלבד. אולם כעת, כשפלוטו יוצר קשר עם ונוס, הוא יוצר קשר עם השדים שלנו שנשארו סגורים בבקבוק, ומכריח אותנו לגעת ברגשות ראשוניים ומשם גם להגיב, אם בצעקה ואם בבכי, עם קושי להעמיד פנים שהכל בסדר ושממשיכים כרגיל. זה לא אומר שלא נצליח להשתלט בסופו של דבר על התגובות שלנו ועל הצורך לנתק קשרים או להרוס שתופי פעולה שמתסכלים או מכעיסים אותנו, אבל דיפ דאון אנחנו עשויים להיזקק השבוע לחשבון נפש רגשי אמיתי כדי לקבל החלטות כנות וישירות בנושאים כואבים, שאולי פחדנו לגעת בהם עד כה.

בגדול, זה אומר שאנו חווים השבוע קונפליקט בין הצורך שלנו בבטחון, אישי רגשי או כלכלי, לבין עוצמות של תהליכים גדולים יותר שקורים בעולם שמנגד או אף במערכות היחסים שלנו, תהליכים שמכריחים אותנו לחשב מחדש את הדרך האישית שלנו מול הצורך ל לבטא בכנות ובאותנטיות את מה שאנחנו מרגישים באמת, מתחת למסיכה החביבה שאנו עוטים על עצמנו הקיץ, אי שם מתחת למזגן. זוית העימות בין פלוטו לונוס היא אחת הקשות מבחינה רגשית וגם אחת העוצמתיות ביותר שיש. נוכל בהחלט לתעל אותה גם למקום חיובי מאוד: לצורך שלנו להגיע לעמדות כוח ושליטה כנות ואמיתיות בחיינו, להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד, החל ממתן לגיטימציה לאמביציה שלנו שעוזרת לנו להסתער קדימה על מה שחשוב לנו באמת וכלה בהתמודדות כנה עם מערכת יחסים סוערת שסוחטת אותנו רגשית.

התהליך הזה לא קל, והוא בהחלט עשוי להצליח אבל בתנאי שנהיה כנים עם עצמנו, נתבונן בראי בלי פחד, וניקח אחריות על מה שעשינו עד כה, ומשם – גם על ההכרה בצורך בשינוי, ואחריות על עשיית השינוי הזה למרות הקושי. לשמחת כולנו זו הזוית שעשויה לאתגר בגדול אך גם להתיש לא מעט היא קצרת ימים, כמעט אפילו פחות משבוע, אבל העצבים החשופים שבהם היא נוגעת עשויים לפתוח דלת שתשאר פתוחה זמן רב אחרי שהזוית הזו כבר תיעלם מתחת להקשרים הכוכביים הבאים בשבועות הקרובים.

מי בעיקר עשויים לחוש בעוצמה את הזוית? מזלות שור, מאזניים, טלה, גדי, עקרב, אריה ודלי.

לחץ בעבודה. ShutterStock
הצורך להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, ולהביא איתו נינוחות בפעולה ובעשייה הקשורות להתנהלות במקום מוכר, תוך מיקוד במה שמרגש ומלהיב אתכם באמת. הצמידות עם השמש מתפוגגת ואתם רגועים וממוקדים יותר.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית התקשורת שלכם, מה שאומר את המלים שלכם להרבה יותר אפקטיביות ומעניינות, אבל גם סובייקטיביות ולא תמיד קל לכם עכשיו להתמודד עם המציאות כפי שהיא בגלל רגישות יתר. זמן מצוין לשיתופי פעולה מכל הסוגים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עוצר ועובר השבוע להילוך אחורי במזל בתולי, אלמנט ששם את הדגש על סגירת מעגלים ופתיחת מעגלי תקשורת חדשים מזוית אחרת עם המשפחה. זמן טוב לשיחות עומק עם הורים וקרובים, ולשדרוג התקשורת המשפחתית בכלל.

סרטן
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, ואתם רגשניים רומנטיים ונוסטלגיים מתמיד בימים אלה. השמש ומרס במזל אריה לעומת זאת מכריחים אתכם לקחת את החיים ברצינות רבה יותר בכל מה שקשור לתחום הכלכלי. זה בדיוק הזמן לשדרג את הנעשה בחשבון הבנק.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לחגוג לכם יומולדת, כשגם מרס האסרטיבי משתתף בחגיגה עם מינון גבוה של מרץ ואנרגיה. השבוע השנים נפרדים סוף סוף מהצמידות שהביאה לא מעט סערות ודרמות לאחרונה, ובהמשך השבוע אפשר סוף סוף לנשום עמוק, ולהחזיר את החיוך.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא במזל שלכם ומביא איתו תקשורת מצוינת, אבל השבוע הוא עובר להילוך אחורי... הגיע הזמן לחשבון נפש אמיתי לגבי תכניות שלא צלחו בזמן האחרון, ויחסים שעלו על שרטון. זמן טוב לשיחות עומק כנות, ולשדרוג תקשורתי אמיתי.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית הקריירה שלכם, והתדמית שלכם מעולם לא היתה טובה יותר. זמן מצוין לעמידה בפני קהל, וליזמות מול סמכויות. הילוכו האחורי של מרקורי מראה על צורך לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, לפני שיהפכו למכשול ביחסים.

עקרב
השמש ומרס במזל אריה המאכלס את בית הקריירה שלכם, ממשיכים לדחוף אתכם לעשייה חדשה ויוזמת. הילוכו האחורי של מרקורי שמתחיל השבוע מביא איתו בצורך בבדק בית אמיתי בכל מה שקשור לצד החברתי. זמן לסגירת מעגלים ולפינוי מקום למעגלים חדשים.

קשת
כניסתו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך אחורי בבית הקריירה והתדמית שלכם, עשויה להביא איתה צורך בבדק בית בכל מה שקשור ליחסים שלכם עם סמכויות, בוסים, אחראים, ואפילו הורים. זמן טוב לשיחות ישירות של אחד על אחד, ולתקשורת כנה ואמיצה.

גדי
מעברו של מרקורי להילוך אחורי השבוע, מביא איתו צורך לסגירת מעגלים בכל מה שקשור ללימודים מכל סוג שהוא, בין אם עיוניים או מקצועיים ואפילו סדנאות למיניהן. זמן טוב גם לגישה אחרת לדיאלוג עם חו'ל, או לתכנון נסיעה שמוקדשת לסגירת מעגלים רגשית או מקצועית.

דלי
השמש ומרס במזל אריה עדיין מכריחים אתכם להתבונן לעומק במערכות היחסים ובדיאלוג הזוגי גם השבוע. מעברו של מרקורי להילוך אחורי במזל בתולה מדגיש את הצורך שלא לקחת סיכונים בתקופה הקרובה, לא כספית או כלכלית וגם לא בדרכים. שמרו על עצמכם.

דגים
הילוכו האחורי של מרקורי במזל בתולה שמתחיל השבוע, מכריח אתכם להתבונן לעומק בתקשורת הזוגית שלכם, ובתקשורת ביחסים בכלל. זמן טוב לשדרג את התקשורת עם הפרטנרים שלכם, וללמוד לפתור בעיות ולנהל דיאלוג חכם בארבע עינים. נסו לראות גם את הצד השני.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully