וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 30 ביולי עד ה-5 באוגוסט 2017

30.7.2017 / 10:10

הצמידות בין מרס לשמש ממשיכה להסעיר את הרוחות ויוצרת סערות ודרמות עד כמעט סוף השבוע, אז היא נחלשת ומתפוגגת בהדרגה ומסיימת את מגמת ההקצנה שחווינו בשבועיים האחרונים

תנוחות שינה של זוגות. ShutterStock
הצורך בבטחון, רגשי ואישי, בעיקר בכל מה שקשור למערכות היחסים שלנו/ShutterStock

החמסינים לא יפסקו, מדגיש מרקורי המעשי שלנו ששוהה במזל בתולה, אלא יאפשרו לנו לראות את הדברים בפרופורציות ולחזור לקרקע מעשית יותר. רגע, קרקע מעשית? לא ממש, מאותתת ונוס שעוברת למזל סרטן ומביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה ורגישות גבוהה עוד יותר לכל פיפס ומילה שאנחנו שומעים. היא מחזירה את הצורך בבטחון, רגשי ואישי, בעיקר בכל מה שקשור למערכות היחסים שלנו ולדיאלוג עם הבית והמשפחה. בקיצור – שבוע רגשני לפנינו. לטוב ולרע. וזה אומר לחשוב פעמיים לפני כל החלטה שאנחנו מקבלים השבוע ולנסות להתבונן בה מחוץ למשקפי הרגש המעורפלים שהכוכבים מציעים השבוע. כן, שבוע שכזה.

התהליכים המשמעותיים השבוע בכוכבים:
* ונוס הרגשית עוברת למזל סרטן.
* זוית מעשית בין ונוס הרגשית למרקורי כוכב התקשורת.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל תאומים התקשורתי והמילולי, למזל סרטן המופנם הרגשני והרגיש כל כך. ונוס היא זו שאחראית על נתינה ועולם הרגש בכלל, ובמקביל גם על נושא הכספים והחומר מכיון שהיא מייצגת גם את מזל שור וגם את מזל מאזניים. כשונוס עוברת למזל סרטן השייך ליסוד המים הרגשי, המעורבות הרגשית שלנו הופכת גבוהה במיוחד. כעת אנו מרגישים חשופים יותר לכל גרוי, וכל מלה עלולה להעליב לפגוע או להיפך – להאדיר או לרומם, ובלי פרופורציות. אולי משום כך גם מפלס הדרמות עולה עכשיו במהירות, שכן הנדנדה הרגשית שלנו מקבלת תאוצה והמהירות שבהם מתחלפים מצבי הרוח שלנו דומה לשינויים המהירים שעובר הירח, השולט על מזל סרטן.

בזמן שכזה אנו זקוקים יותר מתמיד לתחושות של בטחון, והרצון שלנו להיות עטופים מחובקים ומוגנים גבוה במיוחד. כל מה שקשור לבית ולמשפחה הופך להיות מודגש עכשיו, ביחד עם הצורך בתחושת שייכות חזקה יותר. ונוס מביאה איתה כעת למערכות היחסים שלנו את הצורך לקנן, להשקיע בבית ובמשפחה, ובעצם בבסיס הקשר. אמון ובטחון הן מלות המפתח עכשיו, במקביל לרצון לשים את שתי הרגלים איתן על הקרקע, ולהתמקד בכאן ובעכשיו. זהו זמן טוב למסד קשרים, לחשוב על הקמת משפחה או הרחבתה, או לחילופין להשקעה בבית ובסביבתו, למעבר דירה או בית, ולהיכרות ושהייה עם אנשים שבעיקר גורמים לנו לחוש בטחון בקרבתם. גם ההשקעה עכשיו במשפחה ובקשרים משפחתיים בכלל מתחזקת, כולל שדרוג יחסים עם בני משפחה או חידוש הקשר עם קרובים שנעלמו מחייכם לאחרונה.

מי בעיקר יושפע ממעברה זה של ונוס? מזלות סרטן, גדי, מאזניים, טלה, ושור.

הזוית המעשית של השבוע – זו הזוית שבין מרקורי כוכב התקשורת, לונוס הרגשית. זוית שכזו מאפשרת לנו לבנות קשרים חזקים המבוססים על תקשורת – מרקורי, ביחד עם חיבה ואמפטיה – ונוס – כולל גם חיבור מעניין בין מילים לחומר (שיווק?), מסעות שכנוע מסוגים שונים, כשדרכים חכמות להעברת מסרים יזכו כעת להצלחה גבוהה מהרגיל. זהו זמן טוב שבו שיתוף פעולה עם אחרים עשוי להניב פירות נאים, בעיקר כשאחד הצדדים תקשורתי יותר והשני – רגשי יותר או מבוסס יותר. תנו למלים לפעול כעת אתכם ועבורכם, ובעיקר – אפשרו להן לפתוח לכם את הלב, ולתת לו ולהן להוביל.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, שור, מאזניים, דגים, קשת, טלה וגדי.

שתי נשים עושות שופינג. ShutterStock
שיתוף פעולה עם אחרים עשוי להניב פירות נאים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם צמוד היטב לשמש והשנים האלה מהווים בטריה ענקית ומצבור של אנרגיה שכדאי וחשוב לתעל בחכמה, כדי להמנע מאוסף של דרמות מיותרות. פעלו בחכמה – והיו ממוקדים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל סרטן, ומביאה איתה תחושות של הקלה: כעת קצב הדברים יורד ואיתו גם הלחצים והאינטנסיביות. זמן טוב לשתף אחרים בתחושות, ולתת מקום לחיבוק.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם בזוית פרקטית לונוס הרגשית מביא איתו דיאלוג משופר עם סמכויות כמו גם יכולת להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד כשהמדובר בשתופי פעולה מסוגים שונים. אל תפעלו השבוע לבד, תאומימים.

סרטן
הצד הכלכלי משמעותי מאוד השבוע כשהצמידות בין השמש למרס בבית הכספים שלכם עלולה לגרום להוצאות גבוהות במיוחד, כמו גם קושי לשלוט על הנעשה בחשבון הבנק. פעלו בחכמה, ואל תבזבזו כספים.

אריה
הצמידות שבין השמש שליטת המזל שלכם לבין כוכב מרס פעילה מאוד במשך מרבית ימות השבוע, והאנרגיה שהיא מספקת לכם מספיקה כדי להרים אתגר גדול אחד במיוחד, או כמה קטנים. המנעו מסערות מיותרות.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם לפעול בחכמה ובתקשורת בונה ובעיקר – להשתמש במלים הנכונות.. דברו על מה שחשוב לכם באמת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עושה מהלכים ראשונים בבית הקריירה שלכם, והגיע הזמן לבלוט ולהרשים כמו מאזנאי אמיתי – וללכת על כל הקופה! מעורבות רגשית גבוהה מדי, לעומת זאת, עלולה לתקוע מקלות בגלגלים.

עקרב
הצמידות העוצמתית בין השמש ומרס בבית הקריירה שלכם דוחפת להישגים מצד אחד, אך מצד שני גם עלולה ליצור ריבים וסכסוכים עם סמכויות שלא לצורך. נסו לוותר ולהתפשר, ולא להתעקש על עקרונות.

קשת
מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הקריירה שלכם, ומאפשר לכם לשדרג את התקשורת שלכם מול קהל, ומול האנשים שקרובים אליכם באמת. זמן טוב להזיז דברים בעזרת מלים, ובעיקר – להאמין בכך שהן יכולות.

גדי
ונוס הרגשית עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשרת לכם להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור ליחסים בכלל, ולדיאלוג זוגי בפרט. זמן טוב להוריד את השריון הגדיי הקשוח ולהתמסר לאהבה.

דלי
הצמידות שבין השמש ומרס במזל אריה המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם עדיין פעילה מאוד השבוע, אלמנט שעלול לגרום לכם להכנס לויכוחים ועימותים מיותרים, וחבל. מאבק אגו עלול להרוס קשר יפה.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והיכולת של הדגיג המופנם סוף לדבר על הדברים החשובים באמת, גדלה משמעותית. זמן נפלא לשיחות עומק של אחד על אחד, ולפתרון אמיתי של בעיות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully