וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 30 באפריל עד ה-6 במאי 2017

השבוע הזה מאופיין במילה אחת: שינוי. מרקורי כוכב התקשורת שלנו צמוד לאורך כל השבוע לכוכב אורנוס, פעם כשהוא בהילוך אחורי ואז כשהוא בהילוך רגיל. אורנוס מסמל שינוי משמעותי, הן לטובה והן לרעה

גבר מתנצל עם זר פרחים ושלט. ShutterStock
מעבר מחשיבה אימפולסיבית ופזיזה לחשיבה פרקטית ומעשית/ShutterStock

זהו זמן טוב לשינויי כיוון, הן ביחסים אישיים או מקצועיים, פריצות דרך, עזיבות, פיטורים והחלטות הקשורות לדרך חדשה שבה אנחנו רוצים ללכת, אך קודם כל לויתור על דרך וגישה ישנות שמעיקות עלינו, או שלא הוכיחו את עצמן. זה טוב או רע ליהודים? תלוי בנו: כמו שאני תמיד אומר, הכוכבים מייצגים רק מגמות – מה שנעשה איתן הן הבחירות שלנו.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
מרקורי כוכב התקשורת עובר להילוך רגיל במזל טלה
מרקורי כוכב התקשרות צמוד לכוכב אורנוס התזזיתי

השינוי המשמעותי של השבוע – זהו כמובן שינוי הכוון של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, שאחרי כשלושה שבועות של הילוך אחורי ממזל שור למזל טלה, מסיים לארוז וחוזר להילוך רגיל. אין ספק שמרקורי עשה לא מעט בלגן לכולנו בשבועות האחרונים. המעבר שלו לפני חודש ממזל טלה למזל שור סימל מעבר מחשיבה אימפולסיבית ופזיזה לחשיבה פרקטית ומעשית, ממקום של יציבות יחסית והסתכלות ממוקדת על נושאי חומר וכספים. אולם הילוכו האחורי מחזיר אותנו במידה מסויימת אחורנית, מבחינת הצורך לשדרג קודם כל את המערכות עצמן לפני שפוצחים ביזמות חדשות, ואת היזמות שחשבנו לפעול דרכן קצת תוקע במקום, או מסיר אותן מסדר היום.

בהמשך עוד הוסיף מרקורי ועבר למזל טלה, מחזיר את החשיבה הפזיזה חסרת שיקול הדעת והיריה לכל הכוונים כדי לפתור בעיות, ולא רק זאת – גם נצמד לכוכב אורנוס התזזיתי, מקום שכל מה שקשור ליציבות הוא ממנו והלאה, ושם הוא נמצא בדיוק גם עכשיו, צמוד צמוד לאורנוס המעצבן הזה, כמו הילד החנון של הכיתה שמתעקש להתחבר עם הערס והטראבל מייקר הכיתתי, ושניהם עכשיו ביחד בחדר המנהל חוטפים על הראש. כן, תקופה לא קלה לאלה מאתנו שמנסים ליצב את עצמם ובמקביל גם ליזום לעשות ואפילו להראות הצלחה או שתים. אממה, השבוע לפחות מתחיל סוף סוף מרקורי לארוז, ובאנחה כבדה – התיש אותו לגמרי ההילוך האחורי הזה הפעם – הוא סוף סוף מתחיל לאט לאט לאט, לנוע קדימה.

סופטוב הכל טוב? עדיין לא. כלומר, לא ממש. חזרתו של מרקורי למהירות רגילה ולכוון מוגדר של עשייה איטית בדרך כלל, ולוקח לו בערך שבוע להתאפס ולחזור לעצמו, ולהחזיר גם את שגרת חיינו לנו, לעצמנו, או לפחות החלקים היציבים שלה.. אבל לפחות יש שינוי כוון, שמתבטא גם בחזרה איטית של האופטימיות שלנו, וממנה גם לעשייה שמתחילה להראות ניצנים של התפתחות מסויימת, אם כי עדיף עדיין לא לנסות ולקבוע פגישות חשובות או עובדות בשטח, אלא לחכות בסבלנות לשבוע הבא, אם אפשר.

מי יושפע בעיקר מחזרתו של מרקורי שלנו להילוך רגיל? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, טלה, מאזניים גדי וסרטן, ובעצם - כולנו.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות המתמשכת בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לכוכב אורנוס התזזיתי, במזל טלה. הפעם הזו הזוית הזו שבדרך כלל אורכת משהו כמו יומיים שלושה, נמשכת לאורך שבועיים שלושה, כיון שהילוכו האחורי של מרקורי במזל טלה נפסק בדיוק בתוך הצמידות הזו, וגם לוקח למרקורי הזה זמן להרים את עצמו ולשנות מצב רוח, גם שגם החזרה האיטית שלו למצב נורמלי ולהילוך רגיל מתרחשת גם היא ממש על האורנוס הזה, ואני נידונים לפרק זמן ארוך מהרגיל של צמידות לא שגרתית שכזו שהיא אינה קלה במהותה, אבל אם נדע איך לנצל אותה באופן חכם וממוקד נוכל ליהנות מהפירות שלה לזמן ממושך.

כל זה נכון כמובן בעיקר לימי החגים ובטח ובטח ליום העצמאות, שבו ואחריו עלולים הויכוחים והריבים סביב המנגל המשפחתי או החברתי להרוס כל חלקה טובה, וחבל. לשם כך צריך אולי כמה הוראות הפעלה, ומי כמו האסטרולוג הקשיש ישמח לספק אותן. אז:

1. המילה 'שינוי' מרחפת באוויר מעל לראשינו בשבועים האחרונים, ותמשיך עוד שבוע אחד לפחות. יש כאלה שאוהבים לשנות ולגוון כווני חשיבה ודרכי פעולה, ויש כאלה שמתים מפחד שמא הגבינה שלהם תזוז אפילו סנטימטר, וחייהם יהפכו למבוך אנרכי חסר שליטה לחלוטין, עד כדי תוהו ובוהו – לפחות מחשבתי – של ממש. אבל זהו בהחלט זמן טוב לחשוב על שינוי, אם בשדרוג ואם בגישה אחרת, כוון חדש וכו. נסו לחשוב על זה ולדמיין את זה ולא להבהל מזה. נסו לעשות אותו בשלבים קטנים כדי שלא ליצור בלבול במערכת, כשאתם כבר מחליטים.

2. הצמידות בין מרקורי לאורנוס מביאה איתה צורך חזק בספייס וחופש אישי במידה רבה מהרגיל. כדאי לאפשר זאת לעצמנו אם אפשר, ואם אנחנו בקשר הדוק לשתף את הפרטנרים שלנו, ולרווח את השורות. זמן טוב למצוא לנו זמן איכות לעצמנו גם בלי אף אחד בסביבה, ולו רק כדי לרענן את המערכת.

3. הצמידות בין מרקורי לאורנוס מביאה איתה פעמים רבות גישה עצבנית ופתיל קצר, בעיקר כשאנחנו נתקלים באנשים שלא ממש מבינים אותנו או לא מבינים מספיק מהר, בתהליכים ארוכים מעצבנים, ובעצם בכל מי שחושב אחרת ועוד מתעקש ללמד אותנו משהו חדש. במצבים כאלה הנטייה במצב כוכבי שכזה היא פשוט להתנתק זמנית, או אפילו לרצות לנתק את הקשר וזה חבל. כשמרקורי ימשיך קדימה, מן הסתם נצטער על הצעד הזה.

מומלץ כשאנחנו מגיעים לצמתים שכאלה לנשום עמוק, לספור עד עשר, ולפני שאנחנו מתפוצצים – לחייך, ולגלות איפוק. סבלנות ואורך רוח הן שתי המלים שישתלמו בגדול בתקופה שכזה, למי שיצליח להשתמש בהן בחכמה. אגב, משמעותית גם העובדה שמרקורי שוהה בהילוך אחורי ביום העצמאות שלנו, תאריך שהוא בעצם יום ההולדת למדינה, ומשמעותית גם העובדה שהצמידות הזו בין מרקורי לאורנוס חלה גם היא ביום הזה: בגדול זה אומר ששנה של הרבה שינויים לפנינו גם מבחינת המדינה, האווירה, והיכולת שלנו להתנער או לנער מאתנו דפוסים ומערכות שמיצו את עצמן, ולפנות לדרכים חדשות.

אישה כועסת. ShutterStock
לנשום עמוק, לספור עד עשר, ולפני שאנחנו מתפוצצים – לחייך/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
חזרתה של ונוס למזל טלה וחזרתו של מרקורי להילוך רגיל במזל שלכם, מסמנים שתהליך סגירת המעגלים של החודשיים האחרונים נגמר, ומעכשיו אפשר לפתוח דף תקשורתי חדש. הצמידות בין מרקורי לאורנוס לעומת זאת עלולה לגרום לכמה דרמות מיותרות. סבלנות, טלאים.

שור
כוכב מרס שוהה כעת בבית החומר והכספים שלכם, ואתם עלולים לגלות אובדראפט גדול יותר ממה שחשבתם בחשבון הבנק. אכילת יתר היא פועל יוצא נוסף של המיקום הזה, ולכן כדאי לנצל השבוע הזה כדי לצאת למינון גבוה במיוחד של פעילות פיזית וספורטיבית, עוד לפני המנגל, ובטח אחריו.

תאומים
שבוע מעניין שהגישה בו היא בעיקרון חיובית: מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סופסוף להילוך רגיל, והאופטימיות מתחילה לחזור ואיתה גם חיוך מזדמן... אבל התהליך איטי, ובנוסף צמוד מרקורי לכוכב אורנוס התזזיתי שמביא איתו מצבי רוח משתנים במהירות, סערות ודרמות. זהירות!

סרטן
ונוס חוזרת למזל טלה ובו מתחיל גם מרקורי לנוע קדימה, ונראה שהדיאלוג שלכם עם העולם משתפר השבוע, ואפילו משתדרג. זה נכון לגבי שיפור התדמית שלכם, כמו גם לגבי הצורך להשקיע קצת יותר בהופעה החיצונית, לקנות ביגוד חדש, ואפילו לפרוץ בדיאטה עדכנית. הקיץ כבר פה, סרטנונים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור המאכלס את בית הקריירה שלכם, ועוזרת לכם לקדם את מה שבאמת חשוב לכם עכשיו מבחינת קריירה. כוכב מרס במזל תאומים מחזק את הקשרים החברתיים שלכם, ומאפשר לכם להרחיב את המעגלים החברתיים הקרובים. שבוע לחברים, מכרים וקרובים.

בתולה
מקבץ הכוכבים במזל טלה הכולל מהשבוע את ונוס מרקורי ואורנוס לא ממש עושה לכם חיים קלים, ונראה שלמרות החג החיים דורשים מכם יותר מתמיד לעמוד במחויבויות שלכם. השמש במזל שור מציעה לנסוע קצת ולשנות אווירה השבוע, אך מרס במזל תאומים דוחף עם דרייב ואמביציה חזקים במיוחד. מעניין.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מגבירה סוף סוף את הקצב והחיים מתחילים לחזור למסלולם. חזרתה למזל טלה מסמלת בעיקר את הצורך להשקיע מחדש במערכות היחסים בזוגיות ובשותפויות שלכם. זמן להעמיק קשרים רגשיים, וזמן טוב גם להכניס שותפים ובני ברית לתחום המקצועי שלכם, אם אפשר.

עקרב
השמש ששוהה בבית הזוגיות והיחסים ממשיכה להדגיש את הצורך בדיאלוג אמיתי בגובה העינים, ולא בהתחפרות פנימה. החג הזה מוציא מכם הרבה אנרגיה חיובית, אבל הפתיל הקצר שלכם עלול להביא איתו סערות וריבים פתאומיים ללא שליטה, וחבל. מרס שבמזל תאומים מדגיש את הצורך בזהירות בנושאי כספים.

קשת
ונוס מרקורי ואורנוס בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, עשויים להפוך את השבוע הזה לחגיגה אמיתית, אולם כוכב מרס שנמצא ממול עלול לקלקל את האידיליה כשהוא מכניס גישה עצבנית ואפילו תוקפנית משהו לדיאלוג שלכם עם העולם, ובעיקר ביחסים. נסו לוותר, להתפשר, ובעיקר – להקשיב לאחרים.

גדי
חזרתה של ונוס למזל טלה ביחד עם חזרתו של מרקורי כוכב התקשרות להילוך רגיל במזל הזה, עשויים לעזור לכם לשפר את היחסים עם בני הבית ומשפחה, ולשדרג את התקשורת המשפחתית בכלל. נצלו את החג הזה להעמקת הקשרים ולבילוי עם בני הבית והמשפחה במינון גבוה יותר. זה הזמן.

דלי
מיקומו של כוכב מרס במזל תאומים מביא שבוע חסר שקט מבחינה רגשית, כשגם הלב וגם האגו עובדים שעות נוספות. אולי משום כך חשוב וכדאי לשלוט על המלים שלכם. תקשורת פזיזה עלולה לגרום ללא מעט ויכוחים וריבים. צמידות בין מרקורי לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לקצרים בתקשורת, וכדאי לחשוב על כל מלה.

דגים
ונוס עוזבת את המזל שלכם ועוברת לבית הכספים וההנאות, ולכן כדאי השבוע לרפות מעט את הרסן, ופשוט...ליהנות ממה שיש. זוית פרקטית בין השמש לבין נפטון שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה שיתופי פעולה מצונים, בצד היכולת לבלות וליהנות מטיולים משפחות, טיולי ג'יפים, והליכה רגלים בחיק הטבע.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully