וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 23-29 באפריל 2017

23.4.2017 / 10:09

הרגשות מתחילים להתייצב בהדרגה כשונוס מסיימת את הילוכה במזל דגים ויוצאת מהזוית המכבידה עם סטורן הנוקשה. יציבות? בעיקרון כן

זוג מתחמם ליד האח. ShutterStock
קצב הדברים הופך מואץ מאוד/ShutterStock

הרגשות מתחילים להתייצב בהדרגה, אולם הבעיה היא שלא רק ונוס בתמונה והיציבות המיוחלת לא ממש מגיעה: קצב הדברים משתנה ונראה שהכוכבים מעבירים הילוך. מרס כוכב האקשן עובר למזל תאומים המהיר, מרקורי כוכב התקשורת שעובר למזל טלה הילדותי והפזיז, ובהמשך גם נצמד לאורנוס התזזיתי עלול להביא איתו כמה הפתעות, חלקן לא נעימות.

אז מה הולך להיות לנו השבוע? פתיל קצרצר שגורם לנו להגיב באופן קיצוני על כל גרוי? החלטות פזיזות ללא שיקול דעת? ואולי דווקא יזמות מהירות שעוזרות לנו לפרוץ דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפנינו, או התחלות חדשות שמנסות לנתב בחכמה את האנרגיה העוצמתית שמצב הכוכבים מביא איתו באביב המוזר הזה? כל אלה ועוד בשבוע שלנו.

התהליכים המשמעותיים בכוכבים השבוע:
כוכב מרס עובר למזל תאומים
כוכב מרקורי עובר למזל טלה בהילוך אחורי
מרקורי בהילוך אחורי צמוד לאורנוס התזזיתי

המעבר המשמעותי של השבוע – ובכן, בגדול יש שנים כאלה, אבל אין ספק שמעברו של מרס, כוכב היזמה והאקשן, הוא המשמעותי שבהם. במשך כחודשיים שהה מרס במזל שור השייך ליסוד האדמה, ואפשר לומר שהוא רוסן קמעא על ידי המזל היציב הזה, אם כי לא לחלוטין. מזל שור אינו המקום האידיאלי שבו מרס יכול לבטא את עצמו, מכיון שהוא שייך לקבוצת המזלות היציבים וליסוד האדמה, שני אלמנטים שמנוגדים באופן טבעי לאופיו של מרס שלנו, שלא בכדי נקרא על שמו של אל המלחמה.

אולם מעברו של מרס למזל תאומים, שעליו שולט מרקורי כוכב התקשורת, משחרר את הרסן מפיו של מרס שלנו. קצב הדברים הופך מואץ מאוד, בעיקר קצב העשייה שלנו, גם כשהמדובר במעשים שאין מאחוריהם שיקול דעת אמיתי. הדרייב לעשייה מהירה עכשיו חזק במיוחד, אבל במקביל לדרייב העשייה – גם הדרייב לדבר על הדברים, ולדבר בכלל. כן, מרס במזל תאומים יגרום לנו לדבר הרבה יותר מהרגיל ומשום כך לפעמים גם לעשות קצת פחות וחבל. כדאי אכן לנסות ולקמץ במלים לגבי התכניות שלנו בתקופה הקרובה ובעיקר – לקבוע עובדות בשטח. אבל כשמרס במזל תאומים ומרקורי במזל טלה ועוד בהילוך אחורי – קל לומר, אבל קשה לבצע.

מה עושים? מנסים להבטיח פחות, ובעיקר להזהר מבניית מגדלים פורחים באוויר: חשוב להתמקד בפרטים הטכניים המעשיים עכשיו, לפני שרצים עם הדמיון והפנטזיה, ועם המלים שמפעילות את שניהם.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרס? מזלות טלה, תאומים, בתולה, דגים, קשת, מאזניים גדי וסרטן.

בסדר ולא בסדר. ShutterStock
חשיבה מהירה מאוד, החלטות מהירות מאוד/ShutterStock

המעבר המשמעותי השני של השבוע – זוהי חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו בהילוך אחורי ממזל שור המעשי, למזל טלה הילדי והנלהב. מזל טלה שייך ליסוד האש. במזל הזה מקבל מרקורי איכות נלהבת וילדותית, עם צורך חזק בסיפוקים מיידיים, מנטלית רגשית ואפילו פיזית. אולי משום כך אחד התסמונות המוכרות של המעבר הזה הוא הצורך לבטא במהירות תסכול וכעס, אלמנט שעלול ליצור תקשורת תוקפנית מאוד, ואפילו אלימה, כלפי אנשים קרובים ורחוקים.

בהילוכו האחורי של מרקורי האלמנטים האלה עלולים להתגבר אפילו יותר, ואנו עלולים לחוש צורך לבטא כעסים ותסכולים ששמרנו בבטן בשבועות האחרונים ולא הוצאנו, גם במחיר שבירת הסכמים או פגיעה ביחסים קרובים. אלמנט נוסף שעלול להתבטא עכשיו הוא היכולת שלנו להרוס מצבים חיוביים על ידי החלטות פזיזות, וגישה ילדותית ולא שקולה שגורמת לנו לא לשקול מלים ולהרוס קשרים יפים כשהפתיל הקצר שלנו גורם לנו להגיב באופן קיצוני, בעיקר כשדברים יוצאים משליטה. קצת יותר שיקול דעת לפני קבלת ההחלטות שלנו, וחשיבה נוספת לפני שמחליטים להתפרץ וליצור דרמה מקומית רק כי מתחשק, עשויים לעזור לנו לעבור את פרק הזמן הזה, ולצאת ממנו בשלום.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, טלה, מאזניים גדי וסרטן.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת, לכוכב אורנוס התזזיתי. זו אחת הזויות הפחות קלות מבחינה תקשורתית, בעיקר כי אורנוס לא משפיע לטובה על מרקורי כוכב התקשורת שלנו, למרות שהוא בעצם אוקטבה גבוהה שלו, מה גם שמרקורי שוהה עכשיו בהילוך אחורי, מיקום ששואף בעיקר לסגור מעגלים, ואורנוס בהחלט מספק לו את הטריגר המתאים לכך. אם מרקורי מסמל את הדרך שבה אנחנו חושבים ויוצרים מלים, הרי שאורנוס מקצין את התהליכים האלה. חשיבה מהירה מאוד, החלטות מהירות מאוד ותפיסה מהירה של המציאות והסקת מסקנות מהירה לא פחות – כל אלה הם חלק בלתי נפרד מהזוית הזו.

הבעיה היא שבמהירות התגובה החשיבה והדיבור, מינון הטעויות גדל לפחות פי שנים, אם לא יותר. 'החפזון – מהשטן', כמו שאומר המשפט הידוע, והוא צודק: חשיבה מהירה מדי גורמת להסקת מסקנות שטחיות ומכאן הדרך להחלטות פזיזות ללא שיקול דעת הולם קצרה מאוד. זו אחת הסכנות של הזוית הזו. הזרימה הטבעית של מרקורי כוכב התקשורת שלנו היא החוצה, אבל הצמידות עם כוכב אורנוס הופכת אותו מוחצן עוד יותר מהרגיל, אפילו דווקאי. הצורך הדווקאי הזה להפגין שליטה ולהתעקש לומר את המלה האחרונה גם היא לא תואמת את הסיטואציה במקרה הטוב והרסנית ופוגענית במקרה הגרוע, עלול לגרום לנו נזקים תקשורתיים של ממש עם הסביבה ועם אנשים קרובים, ולהרוס קשרים יפים רק בגלל הפזיזות הלשונית הזו, וחבל. מיקומו של מרקורי במזל טלה המהיר וילדותי, רק מקצין את התהליך.

אז מה עושים? במלה אחת – מתאפקים. בשתי מילים – סבלנות ואיפוק. בארבע – חושבים פעמיים לפני שמדברים.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו של מרקורי ואורנוס? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, דלי, אריה שור ועקרב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אישה כועסת. ShutterStock
החלטות פזיזות ללא שיקול דעת/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר למזל תאומים השייך ליסוד האוויר, ובו אתם מרגישים מאוד נינוחים, אם כי תחושת הנינוחות הזו עלולה לבלבל בגלל אופטימיות יתר ולפגוע בהחלטות מעשיות. נסו לדבר פחות – ולהקשיב יותר!

שור
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, ולחגוג לכם יומולדת אביבי ושמח. השבוע עובר כוכב מרס האסרטיבי שהעניק לכם חודשיים אסרטיביים ויוזמתיים לבית הכספים שלכם: המנעו מבזבוזים, והתמקדו בקניות חכמות!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין בהילוך אחורי על המשתמע מכך – איבוד ושיכחת חפצים אישיים, ביטול פגישות ושינויים ביומיום – ועובר למזל טלה: חשבו פעמיים לפני כל מלה, והתמקדו בסגירת מעגלים.

סרטן
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי לבית הקריירה שלכם, עלול לתקוע מקלות בגלגלים בכל מה קשור ליזמות חדשות ודיאלוג עם סמכויות. אם דברים נתקעים ויחסים עולים על שרטון – הרפו, ואל תתעקשו.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל שור המאכלס את בית הקריירה שלכם, ונראה שאתם אמביציוזיים במיוחד כעת. מהשבוע הבא עת ונוס תעבור למזל טלה, תוכלו גם לתרגם את העובדות לשטח.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי מצביע על הצורך לפעול באופן זהיר במיוחד כעת, ולא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא. את השבוע האחרון של ונוס בבית הזוגיות והיחסים, כדי לנצל ולהעמיק קשרים, או לצאת לדייט.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם הולכת קדימה, ולאט לאט אתם חוזרים לקרקע, אם כי מהלכה במזל דגים השבוע עלול להביא עדיין מצבי רוח משתנים במהירות, ותחושות של חוסר יציבות. חזרתו של מרקורי למזל טלה, מדגיש את היכולת להתבונן ביחסים הקרובים מבחוץ, ולסגור מעגלים.

עקרב
מעברו של כוכב מרס למזל תאומים מביא איתו פרק זמן שבו שיקול הדעת אינו במיטבו, ונטיית הלב לקבל החלטות מהירות עלולה להיות בעוכריכם. השמש שבמזל שור מאפשרת דיאלוג יצירתי עם הפרטנרים ובני הזוג שלכם, והעמקת יחסים. זמן לשתף ברגשות, ולדבר על הכל.

קשת
כוכב מרס עובר השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ועלול להביא אי שקט ליחסים, בצד הצורך לקבל החלטות מחודשות בדבר טיב הקשר, ומערך הכוחות בו. זהו זמן טוב לעשייה ויצירה בשנים, אך חשוב להזהר ממאבקי כוח ואגו ביחסים, לדעת להתפשר, ולהתמקד במכנה המשותף.

גדי
חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת למזל טלה, מסמלת תקופה של בדק בית תקשורתי ביחסים עם הבית והמשפחה. זהו זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו בחג, להתפייס עם מי שאיתו רבתם, ולפתוח דף תקשורתי חדש. זמן טוב לסגור מעגלים רגשיים עויינים שנשארו פתוחים.

דלי
הילוכו האחורי של מרקורי בבית התקשורת שלכם, מצביע בעיקר על היכולת שלכם לסגור מעגלים תקשורתיים שמיצו את עצמם, הקשורים למעגלים החברתיים שלכם. זמן טוב לומר בקול רם מלים ששמרתם בבטן, ולפתוח דף תקשורתי ובו דיאלוג ישיר וכן, בגובה העינים.

דגים
ונוס הרגשית שוהה זה השבוע האחרון במזל שלכם לפני שהיא עוברת למזל טלה, וזה הזמן להיעזר בקסם האישי שהיא מביאה בפתיחות וברכות שלה, כדי לנצל הזדמנויות חדשות במישור הפרקטי, ובמקביל לפתוח את הלב, ולאפשר לאהבה להכנס.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully