וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 16-22 באפריל 2017

13.4.2017 / 16:37

פרק זמן רב אירועים לפנינו, מבחינת מצב הכוכבים, אחרי שבוע גדוש מתחים ולחצים, שבו על כל שטות מתווכחים ורבים. נכון, ונוס שבהילוך אחורי סוף סוף מתיישרת, אבל עכשיו - מרקורי כוכב התקשורת שבהילוך אחורי חוזר למזל טלה, ומכניס אותנו לסרט

אישה מחבקת את עצמה. ShutterStock
החיים הם ערימת חרוסת מתוקה? לא ממש/ShutterStock

השבוע השמש מסיימת "לארוז" ועוברת למזל שור והגיע הזמן להפשיל שרוולים - ואל הקרקע לחזור. שבוע מעצבן ומאתגר, עם או בלי החרוזים ואני - לא מגזים.

האירועים המשמעותיים השבוע בכוכבים:
ונוס חוזרת להילוך רגיל וחוזרת לזוית הקשה עם סטורן.
מרקורי שבהילוך אחורי עובר ממזל שור למזל טלה.
השמש עוברת ממזל טלה למזל שור.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל טלה האסרטיבי השייך ליסוד האש, למזל שור הפסיבי, השייך ליסוד האדמה. אחרי שפתחה לנו השמש אפיקי אנרגיה חדשים וגרמה לכולנו להעביר הילוך, היא מאפשרת לנו במעברה למזל שור לתרגם את כל האש הזו שחווינו לעובדות בשטח. במקביל, עוברת השבוע גם ונוס שליטת מזל שור להילוך רגיל, מה שאומר ששני המעברים האלה ממש משלימים זה את זה, ומאפשרים לנו לצאת מתקופה מאוד אנרגטית אך לא יציבה עם מצבי רוח משתנים במהירות, ולעבור לפאזה מעניינת של עשייה רצופה ופרקטית יותר, וזה בדיוק הזמן להכין תכניות פעולה לטווח ארוך ולהתמקד בהן.

אולם, הילוכו האחורי של מרקורי במזל שור, עלול מעט לאכזב את כל אלה שמרגישים צורך לפתוח דף חדש של עשייה. אכן, מעברו של מרקורי למזל טלה עלול לפעול כנגד מעברה של השמש: היא אמנם עסוקה בעשייה, אולם מרקורי פועל הפוך, והתקשורת שלנו עלולה לעסוק בעיקר בסגירת מעגלים שנשארו פתוחים או כאלה שמיצו את עצמם, אלמנט שעלול לגרום לכל העשייה הזו לפעול באופן מוחלש ולפעמים אפילו רק פחות מזה, מה שנקרא – פול גז בניוטרל. אולי משום כך, למרות גל האופטימיות המחודש, סופו של השבוע עלול לאכזב מעט מבחינת התוצאות הסופיות והשורה התחתונה, אולם בשבועיים שלושה הקרובים תתבהר לאט לאט התמונה, ובהמשך אפשר יהיה גם למקד את הכוחות בעשייה נטו, כשגם התקשורת שלנו תחזור לעצמה עם חזרתו של מרקורי להילוך רגיל. יהיה מעט מתיש ומתסכל, אולם כרגיל - גם מעניין.

חזרתה של ונוס להילוך רגיל – זו אולי בשורה אמיתית לכל אלה מאתנו שהרגישו שהיחסים הקרובים שלהם עלו לאחרונה על שרטון, ואלה שסבלו מעצבנות וחוסר שקט פנימי, והאמת – גם חיצוני, בעיקר במערכות היחסים הקרובות, או בכל מה שקשור לחשבון הבנק. אכן, היה קשה להעמיד פנים בזמן האחרון שהחיים הם ערימת חרוסת מתוקה. חרדל או אפילו סחוג היו מתאימים יותר למצב הרוח הכללי. כן, ונוס שלנו חוזרת להילוך רגיל, מעט מאובקת ופה ושם גם מצולקת מכמה וכמה קרבות מילוליים של אנשים קרובים שלא הבינו אותנו, זוגות שהתעקשו לריב על שטויות ונפרדו ברוגז, או אנשים שלא הבינו איך דווקא קרובי משפחתם מתעקשים לעשות בדיוק את ההיפך ממה שרצו והתכוונו או אמרו. מן מצב שכזה.

החל מהשבוע נדמה שלפחות מבחינת היחסים הקרובים או נושאי חומר וכספים, דברים מתחילים להתארגן מחדש ולהסתדר לאט לאט. קצת סבלנות – וגם הלב, פגוע ככל שיהיה, ישלים עם המצב, יפתח דף חדש, ויחזור למקומו הקודם. בשאיפה.

מי בעיקר יושפע לטובה מחזרתה של ונוס שלנו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, דגים ובתולה.

בסדר ולא בסדר. ShutterStock
זמן לפעול באופן מעשי ויוזם/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין ונוס לסטורן הנוקשה. כבר חווינו את הזווית הזו לפני כמה שבועות כשונוס הייתה בהילוך אחורי, אך הפעם אנו חווים אותה שוב כשהיא נעה קדימה. מה נשתנה מאז? נדמה שלא מעט: אז הכריח אותנו סטורן לקחת פסק זמן זעיר, לעשות חושבים, ולהתארגן מחדש הן רגשית והן חומרית. סטורן גרם לנו לחשוב שוב על מערכות היחסים שבנינו או לפחות על מסגרות הפעולה שלהן, וגם להתחיל ולארגן מחדש את השורות בכל מה שקשור לצד הכלכלי והחומרי.

כעת, משעבר זמן והצלחנו לעשות כמה וכמה פעולות בנושא, חוזרת שוב הזווית כדי לבדוק אותנו מה השתנה, ואיך בדיוק פתרנו את הבעיות שהזווית הקודמת עוררה. אלה מאתנו שהצליחו לפתור בעיות ביחסים או בנושאי כספים, יזכו עכשיו לכמה הארות ואפילו הזדמנויות לשינוי, ואפילו להצלחה. אלא שלא עשו דבר עלולים לפגוש עוד מאותו הדבר, מאותו קושי או מאותה מערבולת רגשית או כלכלית שחווינו לא מזמן, עם אותן בעיות רק עם סף תסכול גבוה יותר, כי בעיות לא נפתרות מעצמן – הן רק מחריפות יותר. למרות הכל, הזווית הזו מזמנת לנו שוב הזדמנות לקחת את החיים בידיים, ולפעול באופן מעשי ויוזם: אלה שיצליחו לפעול בחכמה, יצליחו בגדול בתקופה הקרובה.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, גדי, סרטן, טלה, עקרב, אריה ודלי.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת שוהה בהילוך אחורי, והשבוע חוזר ממזל שור השקט והמעשי, אל מזל טלה הפרוע והילדותי. אפשר לומר שגם התקשורת שלנו תשתנה בדיוק בהתאם לכך. חזרתו של מרקורי למזל טלה לא תהיה קלה עבורנו: אחרי תקופה של תקשורת ישירה ורגועה יחסית, הכל משתנה: מרקורי במזל טלה פועל כמו ילד, מגיב במהירות מבלי לשמוע את כל המשפט, ובאלימות כשהוא מאבד שליטה מול רצף של אירועים. תגובות מהירות מהבטן, מביאות איתן החלטות פזיזות ללא שיקול דעת מאותו מקום עצמו, ובאותה מידה של הצלחה. הוא שאמרנו – ילד.

אם נוסיף לכך גם את הילוכו האחורי, נבין שמרקורי – והתקשורת שהוא מביא איתו – אינם במיטבם, בלשון המעטה. אולי משום כך השבועות הקרובים יהיו רצופים החלטות פזיזות, חשיבה מהירה, לפעמים מהירה מדי, וגישה אסרטיבית אך לא יסודית מספיק. שיקול הדעת שלנו בנושאים פרקטיים ובנושאי חומר בכלל יעמוד עכשיו למבחן משמעותי, וכדאי שלא נתעורר בחודש מאי עת מרקורי יחזור להילוך רגיל, עם תחושות של תסכול ופספוס הזדמנויות, ואוברדראפט גדול מהרגיל. אז מה עושים? חושבים פעמיים לפני כל תגובה כועסת או יצירת דרמה כזו או אחרת, נושמים עמוק, סופרים עד עשר ומתאפקים. למרות זו מלחמה אבודה מראש, אפשר בכל זאת לציין שסבלנות ואורך רוח הן המלים המשמעותיות בכל מה שקשור לתקשורת שלנו בתקופה הקרובה, והאביב עם עודף האדרנלין שבו ממש לא תורם גם הוא, בלשון המעטה.

מי בעיקר יושפע מהילוכו האחורי של מרקורי במזל טלה? מזלות תאומים, בתולה, טלה, מאזניים, גדי, סרטן, דגים וקשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
זוג מעצב את הבית. ShutterStock
החל מהשבוע נדמה שלפחות מבחינת היחסים הקרובים דברים מתחילים להסתדר לאט לאט/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
זה השבוע האחרון של מרס שליט המזל שלכם במזל שור. בשבת האחרונה, בקצה המוצ"ש, הוא כבר על הקצה במעבר למזל תאומים, מה שאומר שקצב הדברים יואץ מאוד בקרוב, והקצב האיטי שנכפה עליכם ישתנה. נצלו את המומנטום, וצאו לטיפול שורש בחשבון הבנק.

שור
מזל טוב, שוורים! השמש עוברת למזל שלכם, מרס שוהה זה השבוע האחרון במזל שלכם, וכדאי לנצל את האנרגיה של שניהם כדי להשלים פריצות דרך ויזמות חדשות. חזרתו של מרקורי למזל טלה, ממשיכה את תהליך סגירת המעגלים שאתם עוברים עכשיו.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר בהילוך אחורי למזל טלה, ועוזר להשליט סדר בדיאלוג עם מוסדות וארגונים בחייכם. זה הזמן לתשלומים שלא שילמתם, לבדיקות שלא עשיתם, ולכל מה שקשור לגישה אסרטיבית במקום העבודה. מלים שלא אמרתם החודש – זה הזמן.

סרטן
מעברה של השמש למזל שור, המאכלס את בית התקשורת שלכם, הופך אתכם לתקשורתיים במיוחד במה שנשאר מחול המועד של הפסח הזה. זה הזמן לכל המפגשים שרציתם, לשיחות הנפש המהורהרות אל תוך הלילה, ואפילו לחיבוק אביבי אמיתי. יהיה מעניין.

אריה
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל טלה מביא איתו גל של תקשורת פתוחה נדיבה ואסרטיבית לאריות שלנו. במקביל, דוחפת אתכם השמש במזל שור קדימה במעלה האמביציה ובסולם הקריירה: הגיע הזמן להעביר הילוך, אריות, וכבר בחג לחשוב כמה צעדים קדימה.

בתולה
מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל טלה, עלול להביא איתו פרק זמן שבו חשוב וכדאי להיזהר מאוד בנושאי חומר וכספים. כדאי לבדוק כל הוצאה בשבע עיניים, ולא לקחת סיכונים מיותרים כעת בשום תחום. זמן מצוין לשיחות עומק נפלאות, שמפילות אסימונים.

מאזניים
משהו טוב קורה לכם השבוע, מאזנאים: ונוס שליטת המזל שלכם חוזרת להילוך רגיל סוף סוף, וגם אתם חוזרים לעצמכם, אחרי כמה שבועות של ערפול מטרות ובלבול חושים. אמנם היא עדיין במזל דגים כך שהמעורבות הרגשית לא קלה, אבל בקרוב. אוהו. עוד מעט קט.

עקרב
השמש עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והצירוף של המעבר הזה ושל האביב האגרסיבי שבחוץ, עשוי לחולל נפלאות במערכות היחסים שלכם. זהו זמן טוב לפתור בעיות מטרידות שלא הצלחתם לפתור בחורף המעצבן שמסתיים לו, ולהשקיע בפרטנרים שלכם, ובדיאלוג הזוגי.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם עדיין במזל מאזניים, ומאפשר להמשיך ולהכיר הרבה אנשים חדשים ומעניינים, ולהרחיב את המעגל החברתי. הילוכו האחורי של מרקורי במזל טלה עשוי להחזיר אהבות, או לפחות גל של נוסטלגיה דביקה... תנו כמה ממתקי אהבה ללב הקשתי הפרוע.

גדי
זווית הפעולה המחודשת שיוצרת ונוס הרגשית – הפעם בהילוך רגיל – עם סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם, עשויה להחזיר את השליטה שקצת אבדה לאחרונה, בדיאלוג עם העולם או ביחסים. כן, לפעמים צריך כמה מחוייבות ומטלות מחודשות כדי להחזיר את הגדי וחיוכו למסלולם.

דלי
השבוע לא קל מבחינתכם: הצמידות בין אורנוס שליט המזל שלכם לשמש מגיעה לדיוקה, ועד אמצע השבוע אתם עלולים לבלות בקרוסלה רגשית לא פשוטה, כשהקרקע לא ממש יציבה מתחת לרגלים. במקום לנתק או להתנתק, דברו שתפו והתיידדו עם העולם. סעו קצת, ורחוק!

דגים
נדמה שאתם מסיימים תהליך מעניין של כמה שבועות כעת, כשונוס הרגשית ששוהה במזל שלכם עוברת להילוך רגיל, מאפשרת לכם להחלים צלקות של אהבה ופצעי רגישות יתר שנשארו פתוחים, ובעיקר להתיידד מחדש עם הלב. זה הזמן לתת מקום וצ'אנס גדולים יותר לאהבה, באשר היא.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully