וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 26 במרץ עד ה-1 באפריל 2017

זה שבוע נוסף שבו ונוס הרגשית שוהה בהילוך אחורי, ומביאה איתה כמה וכמה סערות ודרמות לחיי הרגש שלנו, ופה ושם גם לחיים הפיננסים. אולי משום כך כדאי להזהר מאוד בהחלטות שאנחנו מקבלים בשני התחומים האלה, ואם אפשר – לדחות אותן לתחילת מאי

שביזות בוקר. ShutterStock
שבוע מלא דרמות. מוכנים להתעורר אליו?/ShutterStock

מרקורי כוכב התקשורת שלנו מביא איתו כמה וכמה שינויים בתקשורת שלנו עם העולם ושניהם קיצוניים: הצמידות עם אורנוס עלולה להביא איתה קצרים בתקשורת, אבל המעבר למזל שור דווקא ממתן את הדברים ומתחיל להוריד אותנו חזרה לקרקע. חשוב להזהר שלא להרוס קשרים יפים בגלל קריזות של רגע.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
מרקורי כוכב התקשורת בצמידות מדויקת לאורנוס התזזיתי.
מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל טלה למזל שור.

הזווית הקשה של השבוע – זו ללא ספק הצמידות שבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לכוכב אורנוס התזזיתי והקיצוני. מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו. אורנוס, שנחשב גם כאוקטבה גבוהה של מרקורי, הוא כוכב עצבני ותזזיתי, אינטנסיבי ומהיר מאוד מבחינת הקצב שהוא מכתיב. צמידות בין השנים האלה האלה מביאה איתה יום יומיים של תקשורת אינטנסיבית ומהירה מאוד, ובגלל אופיו של אורנוס – עם לא מעט קצרים בתקשורת.

הצמידות הזו מביאה איתה לא מעט חוסר סבלנות וסובלנות כלפי אנשים ותהליכים איטיים, ומומלץ דווקא עכשיו להתאפק ולא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה, או לפחות עולים לנו על העצבים בגלל הקצב האיטי. מצד שני, דווקא צמידות שכזו עשויה להביא איתה פעמים רבות הארות פתאומיות, שינויים פתאומיים במצב הרוח, וכמה וכמה הברקות שמאפשרות פריצות דרך בעיקר בנושאים שהיו תקועים זמן רב, ולא התקדמו לשום מקום. צריך רק סבלנות כדי למצות את התהליך הזה, ואת זו, כאמור, לא נמצא כאן בשפע.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, דלי, אריה, עקרב, שור, קשת ודגים.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל טלה למזל שור. אחרי חודש של תקשורת ילדית, מתלהמת, מהירה ועצבנית, הדברים משתנים. סגנון התקשורת של מרקורי במזל שור השייך ליסוד האדמה, הוא איטי, יסודי, וממוקד בהרגלים קבועים, ובעובדות בשטח. זהו סגנון שמטפל בכל נושא מתחילתו ועד סופו מבלי להחמיץ שום פרט, אבל עושה זאת תוך טיפול יסודי בכל עובדה מהפן הפרקטי שלה. נושאים הקשורים למימוש פוטנציאל, להשוואות מחירים, ולעשייה בפועל, עוברים טפול בגישה איטית ויסודית הבוחנת כל תהליך ועובדה לגופם, מנסה לראות אם הם משתלמים בסופו של דבר, בוחנת את מחירם בפועל מבחינה פרקטית או רגשית, ומגיעה להחלטות על סמך הממצאים ההגיוניים דרך המסקנות המתבקשות, לעיתים אפילו תוך מילוי טופס או שנים.

תקשורת של מרקורי במזל שור זקוקה לעיתים להרבה זמן כדי להבין פואנטות או חוש הומור, לעיתים מביאה איתה גישה מקובעת ושמרנית בחשיבה ובתקשורת רשמית או קונבנציונלית, כולל קושי בשינויים תכופים מדי או תקשורת פולשנית או שטחית או מהירה מדי. זוהי תקשורת טריטוריאלית בעלת גבולות מוגדרים, הסברים ארוכים ומפורטים – לעיתים מייגעים – של כל סיטואציה.
התנועה כשמרקורי במיקום הזה – איטית, סבלנית, לעיתים איטית מדי. עדיף לשבת או לשכב מאשר לנוע, ומודגש הצורך בפינוק על פני מאמץ יתר מבחינה פיזית, אלא אם מגיעה החלטה הגיונית לעשות זאת. הגיע הזמן להיות מעשיים, חברים, ולתרגם את כל אנרגיית האש של מזל טלה לעובדות מספרים ובעיקר כספים, כשמרקורי שלנו הופך פרקטי במזל שור.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, שור, עקרב, אריה ודלי.

אישה כועסת. ShutterStock
שינויים פתאומיים במצבי הרוח? גם זה יהיה לנו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שור האיטי יחסית, ומביא איתו את הצורך לתרגם את כל האנרגיה שלכם לעובדות בשטח. איפוק וסבלנות רצויים עכשיו, אבל לטלה קצת קשה להתאפק. זוית פרקטית של מרס עם נפטון הופכת את השבוע ליצירתי במיוחד.

שור
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, ולהביא איתו לא מעט אקשן, רובו חיובי כולל דרייב חזק לעשייה, ומיעוטו שלילי כשהשור שלנו הופך קצת יותר תוקפני ורגיש, וכל דבר קטן עלול להביא איתו ויכוחים ועימותים. נסו לא להתעקש ולומר את המלה האחרונה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נצמד בחצי השבוע הראשון לכוכב אורנוס ומביא איתו קצרים בתקשורת בצד אינטנסיביות ומהירות והחלטות פזיזות. אולם בהמשך עובר מרקורי למזל שור, הקצב מואט, והגיע הזמן לחשוב באופן מעשי יותר, ולא להתמקד בסיפוקים מיידיים.

סרטן
מעברו של כוכב מרקורי למזל שור ידגיש בתקופה הקרובה את היכולת שלכם לשדרג תקשורת עם מוסדות וארגונים בחייכם, ובמקביל גם להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. זמן טוב להתיידד מחדש עם העולם, ולהכיר ידידים חדשים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה, כשהצמידות שלה עם ונוס הרגשית שפותחת את השבוע מאפשרת לכם לפתוח בעדינות את הלב, וליהנות מכמה וכמה ריגושים חדשים, עם טאץ' רומנטי במיוחד.. בהמשך – שתופי פעולה עם בני ברית שחושבים כמוכם.

בתולה
מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל בתולה, מביא איתו תקופה חדשה שעיקרה התבוננות עומק ארוכת טווח, והחלטות הקשורות לנסיעות או ללימודים בתקופה הקרובה. הגיע הזמן להרחיב אופקים ואזורי פעולה, ויפה שעה אחת קודם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים אחרונים במזל טלה בהילוך אחורי, לפני שתמשיך בהילוך הזה גם למזל דגים בשבוע הבא. זהו זמן מצוין לעבודת עומק על מערכות היחסים והקשרים הקרובים שלכם, כמו גם לפסק זמן רגשי שמאפשר לקבל החלטות משמעותיות.

עקרב
מרס שוהה כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ולא ממש עושה לכם חיים קלים כשהוא מכריח אתכם להגדיר מחדש גבולות ביחסים, עם בדיאלוג הזוגי ועם כשהמדובר בשותפים ובני ברית. מקבץ הכוכבים במזל טלה מביא איתו הזדמנויות מעניינות במישור המקצועי.

קשת
זוית מעניינת של עימות בין מרקורי כוכב התקשורת ליופיטר שליט המזל שלכם, עשויה להביא איתה תקשורת משופרת עם אנשים שגרים בחו'ל, כמו גם יכולת להרחיב אופקים ולקבל החלטות הקשורות ללימודים גבוהים. דברים שרואים משם, לא רואים מכאן..


גדי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה מכריח אתכם לפעול באופן אסרטיבי במיוחד בכל מה שקשור לבית ולסביבתו, כמו גם ביחסים עם בני הבית. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולדבר על הכל. הילוכו של מרס במזל שור מחזיר אתכם לקרקע, ולאפשרות להתרגש מחדש.

דלי
כוכב מרס שוהה עכשיו במזל שור, ומכריח אתכם לעשות בדק בית אמיתי בכל מה שקשור ליחסים בתוך המשפחה. זהו זמן מצוין לשיפוצים בתוך הבית, ולשינוי אווירה בבית. הצורך לפעול ולעשות חזק עכשיו במיוחד, וזהו זמן טוב להרשם לחדר הכושר, ולתת גם לגוף לעבוד.

דגים
ונוס שוהה בבית הכספים שלכם בהילוך אחורי, וזה בדיוק הזמן לדגיג המצוי לעשות חשבון נפש כלכלי אמיתי, לבנות סדרי עדיפויות חדשים לגבי הוצאת כספים, ולהתמקד בטיפול שורש בחשבון הבנק. ונוס חוזרת למזל שלכם בשבוע הבא: היכונו לפתיחת לב מחודשת, ולחזרת האהבה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully