וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 19-25 במרץ 2017

מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה גדל השבוע, כשגם השמש עוברת למזל טלה ומחזקת גם את האופטימיות אך גם את הצורך בפעולה מהירה ויוזמתית. צמידות בין השמש לונוס בהמשך מחזקת את הצורך לחבר גם את הרגשות העדינים לתהליך. האם יצליחו השתיים?

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
השמש עוברת למזל טלה
מרקורי בזוית של עימות ליופיטר כוכב השפע

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל דגים המעורפל והרגשני, למזל טלה הברור והאסרטיבי. באסטרולוגיה של פעם היום הזה היה משמעותי במיוחד, שכן מבחינתם הוא זה שקבע את היום הראשון של האביב, והוא זה שנחשב כנקודה שמתחילה בעצם את תחילת ספירת הבתים של המפה האסטרולוגית הקלאסית. יום המעבר הזה שנחגג השבוע מאפשר לנו לסיים את תהליך השינוי שאנחנו עוברים עם מעברן של שאר הפלנטות ממזל דגים השייך ליסוד המים, למזל טלה השייך ליסוד האש, ומכאן גם לשנות כיוון, מ מטרות, ואפילו מצב רוח... כן, הגיע הזמן לאקשן.

ואכן, האנרגיה העוצמתית שמביאה איתה השמש למערכת בחודש הזה עשויה לעזור לנו לפתוח דלתות שהיו סגורות עד כה, ולפרוץ דרכים חדשות כמו גם להצליח ביזמות מעניינות, ואפילו באתגרים גדולים במיוחד. אולי משום כך מסמל המעבר הזה בעצם מעבר לתקופה החדשה שבה הספונטניות הישירות וההוצאה מהכוח על הפועל הם המאפיינים היותר ברורים שלה, ומכאן גם היכולת שלנו להשתמש באנרגיה הזו לכל פריצות הדרך שרצינו לעשות עד כה, והדבר לא צלח מסיבות כאלה ואחרות. אך עם כל זה גם עלולה להגיע מגמה של הקצנה באלימות, המילולית והפיזית, וכדאי להזהר ולשמור על עצמנו בשבע עינים בימים אלה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, טלה, דלי, מאזניים, שור עקרב גדי וסרטן.

הזוית האופטימית של השבוע – מרקורי בזוית של עימות לכוכב יופיטר. זו אחת הזויות היותר אופטימיות שיש שכן היא עוזרת לנו לתקשר טוב יותר עם הצד האופטימי שלנו, ובמקביל גם להרחיב אופקים דרך תקשורת אופטימית ויוזמת. יופיטר כוכב השפע עוזר למרקורי שלנו להרחיב אופקים, יוצר קשרים עם אנשים שהם עצמם רחבי אופקים, ולעיתים גם יוצר קשרים מועילים ואופטימיים עם אנשים מחו'ל. זהו גם זמן טוב לתכנון של נסיעות ארוכות מעבר לים, שכן הסקרנות והצורך להרחיב השפעה ואזורי פעולה חזק מהרגיל.

יחד עם זאת אופטימיות יתר עלולה גם לפגוע בנו כשאנו מנסים בעיקר לראות את החיובי, ולא את מה שבאמת קורה בשטח. אולי משום כך כדאי להזהר בזמן הזוית הזו, ולבדוק כל נושא וכל יזמה בשבע עינים לפני שיוצאים לדרך.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, מאזניים, דגים, וטלה.

התחזית השבועית

טלה
מזל טוב, טלאים! השמש עוברת למזל שלכם וחוגגת לכם יום הולדת. הטלה הוא ילד נצחי, ותמיד שמח לחיבוק ומתנה. אבל מרס עצמו שוהה במזל שור, והתחום הכלכלי עלול להיות מעט בעייתי בימים אלה, וכדאי להזהר מהוצאות גבוהות במיוחד.

שור
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, ומביא איתו לא מעט אקשן והרבה אנרגיה לאלה שנולדו בתחילת המזל. זמן מצוין להתנער, להפשיל שרוולים, ולתת למלה 'יזמה' עדיפות על פני מלות עשייה אחרות בימים אלה. נסו לא לריב עם הסביבה כשדברים יוצאים משליטה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל טלה השייך ליסוד האש, ואכן יש לא מעט אש ופלפל בחייכם כעת, הן מבחינת תוכן הדברים והן מבחינת הקצב והאינטנסיביות. זוית של עימות בין מרקורי ליופיטר מביאה איתה מחשבות על נסיעות, לימודים, והתפתחות אישית.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדל במזל טלה מגביר גם את החשיפה שלכם השבוע ליותר ויותר פעילות ועשייה עם אחרים, ומחזק את היכולת שלכם להצליח בעמידה מול קהל. הצורך בדיאלוג ישיר ועוצמתי עם סמכויות הולך ומתחזק: שתפו במה שעובר עליכם, ורוצו קדימה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע ממזל דגים הרגשני השייך ליסוד המים למזל טלה האסרטיבי השייך ליסוד האש, מיקום שמאפשר לכם להעביר הילוך מבחינת פעולה ועשייה, ולהתמקד במה שחשוב לכם באמת. זמן להתלהב, לרגש – ולהתרגש.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה לא עושה לכם חיים קלים. זוהי תקופה מאתגרת במיוחד שדורשת מכם לא מעט, אך הסיכונים אינם קטנים וחשוב מאוד להשאר כל הזמן עם האצבע על הדופק מבחינת כספים ועסקים. אל תקחו שום דבר ואף אחד כמובנים מאליהם.

מאזניים
יופיטר כוכב השפע ממשיך לנוע במזל שלכם, ולהביא איתו שפע של אפשרויות חדשות לצמיחה אישית ורגשית. אולם הילוכה האחורי של ונוס שליטת המזל שלכם במזל טלה, עלול לגרום לאכזבות מסויימות, ולתחושה של פוטנציאל שלא מתממש עד הסוף. רק סבלנות.

עקרב
כוכב מרס נמצא בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ועלול לגרום למתחים ולחצים ביחסים, כשכל אחד מבין שני הזוג מחפש את המקום שלו ודרך הביטוי הייחודית שלו בקשר, והאגו עובד שעות נוספות. חשוב במיוחד כעת לדעת לוותר כשצריך, ולא להתעקש על המלה האחרונה.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול מהלב, כשהצורך בריגושים ובביטוי אישי הולך ומתחזק. הצד הרומנטי שלכם פעיל עכשיו במיוחד, ובמקביל לו גם הצד היצירתי: המקבץ הזה וגם היום הראשון של האביב, מרגשים אתכם.

גדי
נושאי בית ומשפחה תופסים נפח גדול יותר ויותר ביומיום שלכם השבוע, כשגם השמש מצטרפת למזל טלה המאכלס את בית המשפחה שלכם. זהו זמן טוב להגדיר מחדש מערכות יחסים משפחתיות, לנקות משקעים רגשיים, ולהחזיר את הביחד.

דלי
תקשורת – זהו שם המשחק עכשיו, וכשבית התקשורת שלכם הופך עמוס יותר ויותר, זה רק מראה עד כמה הצורך שלכם כעת לתקשר וליזום בכמה זירות פעולה שונות, בא כעת לידי ביטוי. נסו לתרגם את כל המלים והמפגשים גם למעשים, דליים, ואם אפשר גם לעובדות.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול בבית הכספים שלו המאוכלס במזל טלה, הופך את השבוע הזה לפרקטי במיוחד, כשנושאי חומר וכספים מצריכים בו השקעת זמן איכות מיוחדת כמו גם יכולת לשדרג את הנעשה בחשבון הבנק, לסגור אוברדראפט, ולנסות ולהחזיר את האיזון. יהיה מעניין.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully