וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 26 בפברואר עד ה-4 במרץ 2017

26.2.2017 / 10:27

המעורבות הרגשית של כולנו הולכת וגדלה כשגם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת שלנו נצמדים לכוכב נפטון הרגשני שמככב השבוע בשמים בגדול

אישה מחבקת את עצמה. ShutterStock
כדאי השבוע לפעול באופן זהיר במיוחד/ShutterStock

כוכב מרס האגרסיבי נצמד באופן מדויק לכוכב אורנוס התזזיתי וחסר השקט, ואם להגדיר את פעולתם של נפטון ואורנוס במשולב כפי שקורה השבוע -– קשה גם להתאפס, וגם לשמור על רצף ומיקוד.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל דגים
השמש ומרקורי נצמדים לכוכב נפטון
צמידות מדויקת בין כוכב מרס לכוכב אורנוס

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת שלנו בילה כחודש במזל דלי, והביא איתו תקשורת חברית וחברתית, שכלתנית וקלילה. אולם כל זה משתנה השבוע כשהוא עובר למזל דגים הרגשי כל כך. המעורבות הרגשית בכל פעולה מלה וכוונה גדלה, ועלולה לגרום לשיקול דעת גרוע וסובייקטיבי דווקא כשאנחנו זקוקים לראייה פרקטית ואובייקטיבית ככל האפשר.
אולי משום כך כדאי להזהר מאוד בתקופה הקרובה בכל מה שקשור להחלטות פיננסיות והחלטות בנושאי חומר, מה גם שמרקורי נצמד בהמשך לכוכב נפטון שהוא שליט מזל דגים, אלמנט שהופך את הרגש לכמעט שליט בלעדי – במודע או שלא במודע – על ההחלטות שלנו.

במזל דגים מחדד מאוד מרקורי את האינטואיציה ותחושות הבטן, אולם זה עלול לבוא על חשבון ההגיון הבריא ועל העובדות בשטח. אולי משום כך כדאי להתייעץ במקרים שקשה לנו להחליט עם אחרים, כדי לקבל זוית ראייה ברורה יותר ממי שמעורב פחות בנושא. מרקורי במזל דגים הוא גם רומנטי יותר, נוסטלגי יותר, ורגשני ודביק יותר. זה מקסים כשאנחנו יוצרים או מחזרים, אך פחות נחמד כשאנחנו מטפלים בחשבון הבנק שלנו: כאן צריך החודש הזה להזהר במיוחד.

מי בעיקר יושפע ממיקומו זה של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, דגים, וקשת.

הזויות הבעייתיות של השבוע - אלה צמידות בין השמש ומרקורי לבין כוכב נפטון. הבעייתיות בצמידויות האלה לא תמיד נראית לעין: לעיתים נראה שטוב לנו, שמצב הרוח אופטימי וחביב, והכל נראה ורוד ומבטיח. אלא שבמצב הכוכבים הזה הדברים עלולים להשתנות במהירות,
מיקום שכזה עבור השמש ומרקורי עלול לגרום השבוע למצבי רוח משתנים במהירות, להחלטות קפריזיות, ולשינויים קיצוניים בהחלטות שלנו: לעיתים הכל נראה ורוד ואופטימי, ולעיתים הכל נראה פסימי ומייאש. השינויים האלה ובעיקר המהירות שבה הם מתרחשים לא ממש עושים לנו טוב, וגורמים גם לתקשורת שלנו להיות לא ברורה, מעורפלת, ולא ממש מעשית, כמו גם לדרך שבה אנו עושים דברים, מבטיחים הבטחות, וגם מנסים לתת להן כסוי.

אולי משום כך כדאי השבוע לפעול באופן זהיר במיוחד, להצמד עד כמה שאפשר לעובדות גם אם לעיתים המחיר הוא התעלמות מתחושות הבטן והאינטואיציה שלנו שדווקא השבוע עלולה להכזיב, להיות שמרניים מעט בגישה ולהעדיף את הדרך הפורמלית על פני קיצורי דרך שעלולים להוביל למצבים בעייתיים, ובגדול – ללכת על הבטוח, לסמוך פחות על המזל ויותר על הפרטים הקטנים והמעשיים בכל נושא ועניין.

מי בעיקר יושפע מהצמידויות האלה? מזלות תאומים, בתולה, אריה, קשת, דלי, וכמובן דגים.

הזוית הקשה של השבוע – זו ללא ספק הצמידות בין כוכב מרס האגרסיבי, לכוכב אורנוס התזזיתי. כוכב מרס הוא כוכב אגרסיבי במהותו, עם צורך חזק להתקדם דרך עימותים ומאבקי כוח. כוכב אורנוס עוסק בניתוקים, שינויים, ובגישה אינטנסיבית ושכלתנית כדרך פעולה אולטימטיבית. צמידות בין השנים האלה אינה קלה, כיון ששניהם נחשבים לכוכבים כוחניים בעלי אנרגיה דוחפת ויוזמת, ושניהם פועלים בצורה דיסהרמונית וישירה. אולי משום כך הדברים השבוע עלולים להיות מעורפלים ולא ברורים מצד אחד בגלל המעורבות הרגשית של מרקורי והשמש עם נפטון, ומצד שני, כשכבר נכנסים למוד של עשייה – מהירים ואינטנסיביים, מתוך גישה עצבנית חסרת שקט וחסרת פניות עם לא מעט קצרים בתקשורת, בעיקר בגלל חוסר סבלנות וסובלנות.

במצב שכזה, כשדברים אינם פועלים כפי שאנחנו רוצים, אנחנו נוטים לברוח, להתעלם, או אפילו לנתק קשרים.
חשוב למרות הכלל נסות ולשמור על איפוק ואופטימיות, ובעיקר לנסות ולא לנתק קשרים גם אם מאוד מתחשק, אלא לחכות בסבלנות לשבוע הבא, אם אפשר.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה, דלי, מאזניים, סרטן, גדי, אריה שור ועקרב.

גבר ישן במיטה לבד. ShutterStock
לעיתים הכל נראה ורוד ואופטימי, ולעיתים הכל נראה פסימי ומייאש/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
הצמידות השבוע בין מרס שליט המזל שלכם לכוכב אורנוס, לא עושה לכם חיים קלים. גם כך לטלה היוזם והאסרטיבי לא תמיד קל, אבל נדמה שהפעם הכל קורה מהר יותר ובעוצמה חזקה יותר, וללא שליטה של ממש. צאו לפעילות פיזית וספורטיבית, כדי לשחרר לחצים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה חסר השקט, ובערך כך גם נראים חייכם כעת: עצבניים משהו, אינטנסיביים מאוד, וחסרי שקט. חשוב במצב שכזה לנצל את עודף האנרגיה הזה לקביעת עובדות בשטח, ולחשבון נפש אמיתי בכל מה שקשור לחשבון הבנק.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל דגים, והאנרגיה שלכם משתנה. לא עוד הקלילות המוכרת והתקשורת המילולית המקסימה – כעת הרגשות שולטים בכיפה, לטוב ולרע. מרקורי ידגיש את הצורך לטפל בנושאי קריירה, ובעבודה מול סמכויות. קחו יזמה.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה מדגיש עכשיו את כל מה שקשור ליכולת שלכם להתמקד באמביציה שלכם, סרטנונים, אולם כאן חשוב להזהר שלא לקלקל יחסים בגלל מצבי רוח פתאומיים. השמש ומרקורי במזל דגים לעומת זאת, מביאים איתם מחשבות על נסיעה, או לימודים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה השבוע במזל דגים הרגשי, ונצמדת בהמשך השבוע לכוכב נפטון הרגשי עוד יותר. כן, הרגשות שולטים בעולמו של האריה, מה שלא ממש תורם למצבי הרוח שלכם... החלטות חשובות באמת – נסו לדחות לשבוע הבא, אם אפשר.

בתולה
מקבץ הכוכבים במזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מאפשר לכם לעשות עכשיו עבודת עומק אמיתית על כל מה שקשור ליחסים, ולדיאלוג שבינו לבינה. זמן טוב להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם, אבל לגלות סבלנות מקסימלית כשדברים לא זזים באופן זמני.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל טלה המאכלס את בית הזוגיות והיחסים, ומביאה איתה גם דיאלוג ישיר ואסרטיבי לזוגיות ולקשרים הקרובים, וגם פיצוצים קטנים ומרגיזים. זה אינו המקום האידיאלי לונוס שלנו, וגם לא לכם , אבל עם קצת סבלנות זה עובר.

עקרב
מקבץ הכוכבים במזל דגים הופך אתכם מהשבוע לרומנטיים ויצירתיים יותר, עקרבים. אתם זקוקים כעת ליותר ריגושים, וזה אולי הזמן לפתוח קצת יותר את הלב, ולתת למעט יותר אהבה להיכנס. מקבץ הכוכבים במזל טלה מגבירים את הצורך ביזמה מקצועית חדשה.

קשת
הצד היצירתי שלכם עובד השבוע שעות נוספות: זוית של עימות בין כוכב מרס ליופיטר שליט המזל שלכם, ושהותם של מרס ונוס ואורנוס במזל טלה, עוזרים לדמיון ולאינטואיציה שלכם להיות חדים מהרגיל. זמן טוב לפתרון בעיות בדרכים לא קונבנציונליות, ולהיכרויות מעניינות.

גדי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה מביא איתו לא מעט חוסר שקט באזור הבית והמשפחה, גדיים. זהו זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, או לחילופין לצאת למסע קצר של שיפוצים בבית ובסביבתו. חשוב להזהר מקצרים בתקשורת עם בני הבית, לוותר ולהתפשר.

דלי
כוכב מרס נצמד השבוע לאורנוס שליט המזל שלכם, מיקום לא קל מבחינתכם, והוא מביא איתו גישה עצבנית וחסרת סבלנות. קצרים בתקשורת עלולים להופיע עכשיו דווקא עם אנשים קרובים, בצד צורך מתחזק במינון גבוה יותר של ספייס, וחופש אישי. המנעו מניתוקי קשרים.

דגים
גם מרקורי כוכב התקשורת וגם השמש נצמדים השבוע לנפטון שליט המזל ששלכם ששוהה ב..מזל שלכם, דגיגים, וגורמים לכם להיות יצירתיים ואינטואיטיביים במיוחד, אולם שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו. זמן טוב לתחביב אמנותי או להתאהבות פתאומית, אך לא לבזבוז כספים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully