וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 19-25 בפברואר 2017

זווית הפעולה האגרסיבית שבין הכוכבים מרס ופלוטו ממשיכה גם בתחילת השבוע הזה, וכדאי לשמור על עצמנו ולפעול בזהירות מקסימלית. השבוע גדלה מאוד המעורבות הרגשית של כולנו כשהשמש עוברת למזל דגים, והכל הופך רגשי, מעורפל ואישי מאוד

זוג צעיר מחזיקים ידיים אהבה זוגיות. ShutterStock
חשיבה נוספת לפני כל פעולה רק תתרום לכולנו/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
זווית פעולה בין מרס לפלוטו
צמידות בין מרס לאורנוס
השמש עוברת למזל דגים

הזויות הקשות של השבוע – אלה הזויות שאותן מחולל כוכב מרס האגרסיבי, במגעים שלו עם שני המזיקים האחרים, פלוטו היצרי ואורנוס התזזיתי. אולי משום כך השבוע הזה עלול להיות בעייתי, וחשיבה נוספת לפני כל פעולה רק תתרום לכולנו. זוית הפעולה בין מרס האגרסיבי לפלוטו היצרי והצמידות המתהווה עם כוכב אורנוס – לא הרבה טוב יכול לצמוח מהזויות הזו, שעל אחת מהן – זוית הפעולה עם כוכב פלוטו - כתבתי בהרחבה בשבוע שעבר. השנים האלה, פלוטו ואורנוס, עלולים להפעיל זה את זה וגם את מרס בעוצמה, ולגרום לנו להגיב באופן קיצוני על כל גרוי. הזוית הזו שמגיעה לדיוקה בשבת וראשון תלווה אותנו בערך עד אמצע השבוע, מה שאומר שכדאי לחשוב פעמיים לפני שיוצרים דרמה כזו או אחרת, ולהמנע מתקשורת כוחנית ויצרית כשדברים לא קורים כפי שרצינו או תכננו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות עקרב, שור, טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

הצמידות עם אורנוס רק מתחזקת השבוע ותגיע לשיאה בשבוע הבא. חשוב כעת לפעול באופן רגוע עד כמה שאפשר, ובעיקר להמנע מצעדים קיצוניים פתאומיים, וניתוק קשרים, וסערות ודרמות למיניהם.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, דלי, אריה ושור.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל דלי החברתי והשכלתני, אל מזל דגים הרגשני היצירתי. אז מזל טוב, דגיגים! השמש עוברת למזל שלכם, והגיע הזמן לחגוג לבני מזל דגים המעניין והחמקמק, יום הולדת. מכיון שהשמש שליטת מזל אריה השייך ליסוד האש הברור והאקטיבי, המעבר שלה למזל דגים המשתנה והרגשני השייך ליסוד המים, אינו בהכרח קל. כעת יגבר מינון החלק הרגשי והרגשני בכל דיאלוג ושיח, מה שאומר ששיקול הדעת המעשי שלנו לא יהיה בהכרח במיטבו בתקופה הקרובה, ותגבר המעורבות הרגשית בכל נושא ועניין, לטוב ולרע.

המעבר הזה ידגיש את הצדדים הפחות מודעים בחיינו, ויתן ביטוי לצדדים הנמצאים בעיקר מתחת לפני השטח באופן רגיל, ולא מעליו. זהו זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולפתוח דף תקשורתי חדש, ובמקביל לפגוש גם את הפחדים שלנו באומץ, ולהתעמת איתם אחת ולתמיד. לחילופין, זהו גם זמן יצירתי מאוד, שכן הדמיון עובד עכשיו שעות נוספות. אם אין קרקע איתנה מתחתיו, הוא עלול להגרר בקלות לפנטזיות או פחדים. אך אם רגלינו נטועות כעת בבטחה עמוק באדמה, כי אז פרק הזמן הזה יהיה יצירתי ומרגש, ונוכל לקדם נושאים שלא הצלחנו לקדם בהגיון הפשוט עד כה. במלים אחרות: האימפקט הסופי של המעבר הזה, בעיקר בגלל המורכבות של המזל הזה ושייכותו לקבוצת המשתנים וליסוד המים הרגשי, תלוי בעיקר בנו.

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, דגים, וסרטן.

סלפי קבוצתי. ShutterStock
זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולפתוח דף תקשורתי חדש/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם יוצא לאיטו מתוך זוית הפעולה עם פלוטו היצרי באמצע השבוע, אך מיד נכנס לצמידות עם כוכב אורנוס התזזיתי, אלמנט שגם הוא לא עושה לכם חיים קלים. חשוב במיוחד כעת לא לנתק קשרים, ולהמנע ממלחמות אגו מיותרות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה האסרטיבי, ונראה שהחיים מתמלאים ים של משימות מכל הסוגים, בקצב דברים מהיר יחסית לקצב של השור הממוצע. בהמשך ונוס מתנתקת זמנית ממרס, וחלק מהלחצים כמו גם מהגישה התוקפנית נעלמים. קחו אוויר!

תאומים
זה השבוע האחרון שמרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל דלי: מהשבוע הבא הוא עובר למזל דגים הרגשני, והתקשורת שלכם תהפוך אכן להיות רגשית ורגשנית על כל המשתמע. נצלו את השבוע הזה לפתיחת דלתות, פריצות דרך קטנות, ולשיחות שמחות במיוחד.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל טלה הכולל את הכוכבים מרס ונוס ואורנוס, עשוי לעורר אמביציה רדומה בצד מאבקי כוח עם סמכויות. חשוב כעת לפעול באופן חכם ומתון עד כמה שאפשר, ולא לאפשר לעולם להכתיב לכם את קצב הדברים. סבלנות כעת היא שם המשחק.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל דגים, מיקום לא ממש אידיאלי עבור השמש הזו, אבל מיקום בהחלט מעניין עבורכם שמאפשר לכם להכנס למחוזות הלא ידוע, המעורפל והלא ברור. זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ולתת לרגש מקום גדול יותר בחייכם.

בתולה
מקבץ הכוכבים במזל טלה הכולל את מרס אורנוס וונוס עשוי להיות מאתגר במיוחד עבורכם, בתולות. מצד אחד אתם יכולים לקחת עכשיו סיכונים מחושבים, אבל הגבול בין סיכון מחושב ללא מחושב הוא דק, וכדאי לפעול בזהירות מכסימלית, בעיקר בנושאי חומר וכספים.

מאזניים
נראה שהחיים מאתגרים אתכם עכשיו לא מעט, מאזנאים: הם מציבים לכם אתגרים הקשורים למערכות יחסים, לקשרים קרובים, ובעיקר לכל מה שקשור לדיאלוג, אפילו דיאלוג עם אנשים שחושבים ההיפך מכם. זמן טוב להקשבה לזולת, ולמציאת המכנה המשותף, למרות הכל.

עקרב
מרקורי כוכב התקשורת נמצא זה השבוע האחרון בבית הקריירה שלכם, וכדאי לנצל את המיקום הזה לדיאלוג פורה ומפרה עם סמכויות, להסכמים חשובים, ואולי גם לשדרוג תדמיתי כזה או אחר. זמן טוב לרוץ קדימה עם רעיון או יזמה, ולחפש בני ברית ושיתופי פעולה.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, עשוי להפוך את פרק הזמן הזה ליצירתי ופורה במיוחד. כעת גדל מפלס הגירויים, ואיתו גם הצורך בריגושים מכל סוג. זמן להשקיע בעיקר במה – ובמי – שאוהבים, ולתת ללב להוביל את המהלכים.

גדי
זוית הפעולה בין כוכב מרס לפלוטו היצרי שנמצא במזל שלכם עדיין פעילה השבוע, וכדאי לחשוב פעמיים לפני כל פעולה ועשייה עם אחרים. מקבץ הכוכבים במזל טלה לעומת זאת מכריח אתכם להשקיע מחשבה ואנרגיה ביחסים בתוך המשפחה. אל תברחו מעימותים.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת שוהה עדיין במזל שלכם השבוע, וכדאי לנצל אותו להופיע בפני קהל, לנהל דיאלוג חכם עם העולם, ולהשתמש במלים הנכונות כדי לקדם דברים. מעברה של השמש לבית החומר והכספים שלכם מדגיש את הצורך לפעול בחכמה בחשבון הבנק.

דגים
מזל טוב, דגיגים! השמש עוברת למזל שלכם, אבל הדגיג הביישן קצת מתבייש לחגוג באמת בגדול, אבל לא יתנגד למסיבת הפתעה צנועה. מעברה של השמש למזל שלכם, ומהשבוע הבא גם של מרקורי כוכב התקשורת, מסמל כניסה לפרק זמן חדש, אקטיבי ואסרטיבי.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully