וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 12-18 בפברואר 2017

השמש ומרקורי ממשיכים לשוט קדימה במזל דלי האוורירי והתקשורתי, אבל את ההצגה גונבים ללא ספק ונוס, מרס ופלוטו: המתחים חוזרים ואפילו מתגברים ומגיעים לשיא לקראת סופו של השבוע: זהירות

גבר רותח מעצבים. ShutterStock
פתיל קצר ודרמות שנוצרות ברגע ומסלימות בקלות/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
* צמידות מתמשכת בין ונוס למרס במזל טלה
* זווית פעולה אגרסיבית בין מרס האסרטיבי לפלוטו היצרי והכוחני.

הזווית הקשה של השבוע - אין ספק שזו זווית הפעולה שבין מרס האגרסיבי לפלוטו הכוחני. למעשה, זו אחת הזוויות ההרסניות שיש באסטרולוגיה: כל אחד מהשנים האלה הוא כוחני ויצרי, וזווית פעולה בין שניהם גורמת להם להפעיל זה את זה בסוג של שרשרת תגובות קיצונית ואפילו כוחנית, שלא ממש מנעימה לנו את השבוע. פתיל קצר ודרמות שנוצרות ברגע ומסלימות בקלות הם חלק ממה שאנחנו עלולים לחוות השבוע. אולי משום כך חשוב וכדאי דווקא השבוע הזה לשמור על איפוק מירבי, וגם אם הצדק איתנו – לחשוב חכם, ולא לאפשר לצדק המוכר ליצור עימותים מיותרים: שני הצדדים עלולים בהחלט לסבול מכך.

הזוית הזו עלולה לגרום לנו סבל במערכות היחסים שלנו, אבל גם מבחינה גלובלית היא עלולה להפעיל טריגרים לא קטנים, וגישה תוקפנית ואלימה. חשוב שנשמור על עצמנו השבוע, נפעל בזהירות, נתקשר זה עם זה בעדינות מבלי לשבור את הכלים ונחזור הביתה בשלום.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, עקרב, גדי, מאזניים, סרטן ושור.

הזווית המרגיזה של השבוע – זו הצמידות המתמשכת שהתחילה בעצם בשבוע הקודם, בין כוכב מרס האגסיבי לונוס הרגשית. ונוס ומרס מייצגים שני קצוות במפה הרגשית של כולנו. מרס הוא אותו כוכב שאחראי על האגו ועל הצדרך שבה אנחנו ממשים את שאיפותיו בעולם, כולל דרייב ויזמה, בעוד ונוס היא זו שאחראית על הצד הרגשי שלנו, ועל כל מה שקשור למילה 'דיאלוג', קח ותן, ובעיקר נתינה אמיתית.

השניים האלה גם אחראים על התקשורת הזוגית שלנו: מרס מייצג את הצד הגברי היוזם, בעוד ונוס מייצגת את הצד הנשי הרך וההרמוני. כשיש זוית הרמונית ביניהם נחוש זרימה שקטה ונעימה בין שני הצדדים באישיות שלנו, זה שלוקח וזה שנותן. כשיש זוית פעולה ביניהם, כלומר זוית דיסהרמונית – ובמקרה שלנו גם צמידות לצורך העניין – הרי שכל גרוי קטן עלול להפוך בקלות לסיבה לחילוקי דעות, לויכוח, ומכאן בקלות גם לריב שיוצאת במהירות משליטה.

אולי משום כך חשוב השבוע לנסות ולפשר בין שני החלקים האלה, שעלולים להתבטא בעיקר בדיאלוג הזוגי שלנו, ובמערכות היחסים הקרובות. כדאי כעת לאפשר לפרטנרים שלנו לבטא רגשות, גם שליליים, מבלי להכנס למתחים ולחצים ומבלי להגיב באופן אגרסיבי. זהו זמן מצוין לניקוי מטענים רגשיים שהצטברו, אבל חשוב לעשות זאת באופן מבוקר ומעשי, עם מעורבות רגשית מועטת ככל האפשר, בקשה שכנראה קשה השבוע באופן מיוחד, אבל עדיין אפשרית.

שבוע לא קל לקשרים הקרובים שלנו, כמו גם לדיאלוג בין שני הצדדים האלה שנמצאים באישיות שלנו עצמנו. יהיה קשה מהרגיל למצוא את השקט ואת ההרמוניה השבוע, אבל אולי דווקא בגלל זה אפשר לגלות אסרטיביות ולבדוק לעומק את מערכות היחסים שלנו בשיתופו של הפרטנר שלנו, ואם הלב פנוי – גם לצאת לדייט.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה, מאזניים, שור, עקרב, גדי, סרטן, אריה ודלי.

זוג צעיר עם בעיות בזוגיות. ShutterStock
כל גרוי קטן עלול להפוך בקלות לסיבה לחילוקי דעות ולויכוח/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
על פניו זה נראה כמו שבוע טעון במיוחד, שעלול להביא איתו כמה וכמה פיצוצים וקצרים בתקשורת כמו גם כמה תגובות קיצוניות וצורך טלי מוכר להתעקש ולומר את המלה האחרונה, וחבל. אז, נסו לגלות איפוק, ואל תשברו את הכלים גם אם מאוד מתחשק, טלאים.

שור
באופן בסיסי השור ניחן באופי נוח ורגוע, אבל כשונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב מרס נדמה שכל דבר קטן עלול להתסיס את הרוחות, לעצבן ולהרגיז, ולנופף סדין אדום מול העינים, וכששור כועס, אוהו.. בקיצור – נסו לעבור את השבוע עם מינימום זעזועים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם משייט במזל דלי השייך גם הוא ליסוד האוויר השכלתני, ונראה שהתקשורת שלכם עשויה לעמוד בקלות במטרות שאתם מציבים לה השבוע. הצמידות בין ונוס למרס במזל טלה, עוזרת לקידום שיתופי פעולה עם אנשים אחרים. אל תפעלו לבד.

סרטן
גם מרס וגם ונוס שוהים בצמידות בבית הקריירה שלכם, ומהווים טריגר עוצמתי במיוחד להרבה אקשן. זהו זמן מצוין לדחוף קדימה יזמות חדשות, אך לחילופין חשוב להזהר עכשיו מריבים וסכסוכים עם מוסדות וארגונים, שעלולים להזיק לכם. מלחמות אגו מיותרות עכשיו.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת שלנו, אלמנט ששם עדיין את הדגש על היכולת להתמקד במערכות היחסים שלכם, ובדיאלוג הזוגי. הצמידות של ונוס ומרס במזל טלה מגבירה את החשק לנסוע, ולהרחיב אופקים.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם ששוהה ביחד עם השמש במזל דלי מדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר בעבודה או בלימודים, אבל בעיקר – בגוף, ובבריאות שלכם. זמן טוב לבדיקות רפואיות, להחלטות הקשורות לדיאטה, ולכל מה שקשור לשינוי הרגלים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם לא עושה לכם השבוע חיים קלים: מיקומה במזל טלה שממול עלול להביא איתו דרמות וסערות, ריבים עוצמתיים וגם לא מעט אקשן. חשוב בזמן שכזה לשמור על קור רוח, ולא להגרר לריבים שגורמים לתגובות קיצוניות, ולרצון לשבור את הכלים.

עקרב
שבוע מתוח מאוד עובר גם על כוחותינו. זוית הפעולה בין מרס האגרסיבי לפלוטו היצרי שליט המזל שלכם, מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט, וכל עלבון קטן עלול לגרום למלחמת אגו אמיתית. חשוב לפעול בזהירות לפני שמקבלים כל החלטה, או לדחות לשבוע הבא.

קשת
השבוע הזה גועש ורועש, כשגם ונוס וגם מרס ואפילו אורנוס נמצאים בבית הריגושים והרומנטיקה שלכם. זה בדיוק הזמן להתאהב, להתאכזב, לחזר, לפתוח את הלב או להחזיר אותו למקום... שבוע שמתאים לעשייה של בדיוק מה שאוהבים, ולכל מה שקשור לאהבה.

גדי
נושאים הקשורים לבית ולמשפחה מודגשים השבוע, ומדגישים במקביל גם את הצורך לטפל בזהירות וברגישות ביחסים בתוך המשפחה, להוריד מתחים, ולנסות ולהחזיר את ההרמוניה המשפחתית. השמש ומרקורי בבית הכספים, מאפשרים טפול שורש בחשבון הבנק.

דלי
השמש עדיין במזל שלכם ביחד עם מרקורי, שלוב מנצח שמשמעותו גם עוצמה וגם תקשורת משופרת – שנים במחיר אחד. זמן מצוין ליצירת קשרים חדשים ומעניינים, ליצירת ערוץ תקשורת חדש עם העולם, ולהרחבת המעגלים החברתיים שלכם, דליים.

דגים
מיקומם של ונוס ומרס ואורנוס בבית החומר והכספים שלכם, עלול להכניס אתכם ללא מעט הוצאות בזמן הקרוב. זה בדיוק הזמן להתנהל באיטיות ובזהירות מכסימליות, לחשוב פעמיים לפני כל הוצאה, ולא להתפתות להוציא כספים על מה שאין לכם בו צורך אמיתי.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully