וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 5-11 בפברואר 2017

אפשר לומר שבאופן יחסי למה שעברנו, התקשורת שלנו משתפרת השבוע, כשמרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי, מסיר חלק מהכובד שרבץ עלינו בשבועות האחרונים, ומביא איתו קלילות מסוימת בכל מה שקשור למעגלים החברתיים שלנו, וליכולת שלנו ליצור קשרים חדשים

זוג צעיר מחזיקים ידיים אהבה זוגיות. ShutterStock
זהו זמן מצוין לשיתופי פעולה מסוגים שונים ולמציאת בני ברית/ShutterStock

התקשורת שלנו משתפרת השבוע, אולם הצמידות בין מרס לוונוס כששניהם במזל טלה האסרטיבי שמלווה את כל השבוע, עלולה גם להביא איתה מתחים רגשיים לא קטנים ופתיל קצר במיוחד הן במערכות היחסים שלנו והן במישור הגלובלי, שמחפש דרכים לפרוק את המתחים האלה, וליצור ויכוחים ועימותים.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי
ונוס נצמדת לכוכב מרס במזל טלה

המעבר המעניין של השבוע – זה ללא ספק מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל גדי הנוקשה והפרקטי, למזל דלי השכלתני והחברתי. אחרי חודש שבו חווינו תקשורת לא קלה עם מינו גבוה של שיפוט וביקורתיות, הגיע הזמן להתרווח מעט: מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל דלי, ושם את הדגש על המעורבות החברתית שלנו בכל מה שקשור, ועל צמד המלים "שיתופי פעולה".

ואכן, זהו זמן מצוין לשיתופי פעולה מסוגים שונים ולמציאת בני ברית ושותפים לרעיון או לדרך, בניגוד לחודש שזה עתה הסתיים שכה רבים מאתנו הרגישו בו בודדים במערכה, כשכל העולם ובעיותיו רובץ על כתפיהם הצרות, כלכלית או רגשית. מרקורי אכן מיטיב להדגיש את הבדידות הזו במערכה וזה בהחלט אינו קל, למרות שיש כאלה שדווקא תחושות שכאלה הופכות עבורם לטריגרים אמיתיים לפעולה. הצד החברתי שלנו נכנס כעת לפעולה. זהו זמן מצוין להחזיר לחיינו חברים וידידים שקצת התרחקו לאחרונה, ולחפש שיתופי פעולה מקצועיים מסוגים שונים: טובים השנים, ובמקרים שונים גם עדיפים השלושה.

התקשורת של מרקורי במזל דלי היא חברתית מאוד, אך אינה אישית ואינטימית. זהו בהחלט זמן מצוין להכיר חברים וידידים חדשים ולשלבם במארג החברתי שלנו, אך לזכור במקביל שרמת האינטימיות פה היא נמוכה יחסית, והדיאלוג הזה הוא חברי וחברתי, אך לא רומנטי.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דלי, אריה, שור ועקרב.


הזווית המרגיזה של השבוע – זו הצמידות המתמשכת לאורכו של כל השבוע בין ונוס הרגשית, ומרס האסרטיבי. הצמידות הזו אינה קלה קודם כל כי השנים האלה שוהים במזל טלה הילדותי, אסרטיבי ויוזם, מה שאומר שכולנו עכשיו טעונים ומוכנים לפעולה, לטוב אך לפעמים גם למעט פחות טוב, ובעיקר כשהמדובר ביחסים.

ונוס הרגשית עוסקת ביחסים, אך במזל טלה היא מקבלת איכות עצבנית וסוליסטית, וקצת מאבדת מההרמוניה שהיא – ואנחנו – כה זקוקים לה. חוסר השקט הזה עלול להתבטא ביחסים קרובים, בפתיל קצרצר, ובחוסר סבלנות כלפי הפרטנרים שלנו וכלפי כל מה שלא זז מספיק מהר לטעמנו, וגורם לנו בקלות לאבד שליטה.

הצמידות הזו עלולה להביא איתה ים של ריבים ויכוחים ועימותים מכל הסוגים, הן במישור הרגשי אישי והן בדיאלוג שלנו עם העולם, שחסר סבלנות כלפינו או שאנו חסרי סבלנות כלפי ההתנהלות שלנו מולנו. לא מעט סכסוכים עלולים לקבל עכשיו כיוון אלים כצורך לפרק במהירות את האנרגיה האגרסיבית הזו, תוך כדי שאנו מקלקלים יחסים בגלל קריזות של רגע. מה עושים? חושבים פעמיים לפני שהורסים קשר יפה, מתאפקים לא לנתק או לשבור את הכלים גם אם מאוד מתחשק, וסופרים עד עשר לפני שאומרים משהו שאנו עלולים להצטער עליו.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, טלה, עקרב, סרטן וגדי.

אילוסטרציה. ShutterStock
הדיאלוג הוא חברי וחברתי, אך לא רומנטי/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
גם ונוס גם מרס וגם אורנוס שוהים במזל שלכם עכשיו, והנה כבר שלוש סיבות טובות להיכנס למתח – אבל גם לצאת ממנו כמו גדולים אם תצליחו לתרגם אותו לעשייה ובעיקר לשלל יזמות חדשות, במקום לכעוס על מה שמעכב אתכם.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב מרס האגרסיבי, ונראה שגם חוסר הסבלנות והסובלנות של השור המצוי מגיע כעת בקלות לרתיחה, וכשהשור כועס – עדיף להתרחק. איפוק ושליטה עצמית חשובים במיוחד בשבוע הזה. החלטות חשובות – כדאי לדחות.

תאומים
אצלכם אולי אפשר להרגיש השבוע דווקא שינוי לטובה: אחרי כמה שבועות לחוצים במיוחד, הגיע הזמן לנשום לרווחה: מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל דלי, והגיע הזמן לחזור ולהתיידד עם העולם, ולהוריד קצת לחצים. במקום לפעול לבד, חפשו שיתופי פעולה.

סרטן
יש הרבה אקשן כעת בתוך הבית ובמשפחה. ונוס מביאה איתה בחזרה את תחושת ה"ביחד", אבל מרס עלול בהחלט להסעיר את הרוחות, והצמידות בין השנים מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה עם עליות וירידות במצב הרוח. גלו סבלנות וסובלנות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים, כשגם מרקורי כוכב התקשורת נמצא כאן. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את איכות מערכות היחסים שלכם, ולפעול באופן הרמוני ומשתף. השקיעו קצת יותר בפרטנרים שלכם.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה, לא עושה לכם חיים קלים. כעת יותר מתמיד חייבים להיזהר מאוד ולא לקחת סיכונים מיותרים, בעיקר כשהמדובר בנושאי חומר וכספים. כדאי לחשוב פעמיים לפני שמוציאים כספים, ואולי גם להתייעץ לפני הוצאות גבוהות במיוחד.

מאזניים
נושאי זוגיות ויחסים על הפרק, כשהצמידות בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין מרס בבית היחסים מביאה איתה דיאלוג מעניין המורכב מקונפליקט בין הצורך להעניק ולהתמסר, לבין הצורך לגלות אסרטיביות ולעמוד על שלכם. אל תפחדו לשתף אנשים קרובים.

עקרב
התחום המקצועי הופך כעת דורשני במיוחד, ונראה שהחיים דורשים מכם כעת מחויבות רבה יותר, ומיקוד מדויק והשקעה במטלות שלכם. חשוב במיוחד עכשיו להשקיע קצת יותר מחשבה בבריאות שלכם, ולהיזהר במיוחד בכבישים ובדרכים, עקרבים.

קשת
מקבץ הכוכבים במזל טלה שכולל את הצמידות בין מרס וונוס וכוכב אורנוס, עשוי להביא איתו ים של ריגושים חדשים, חשיבה יצירתית במיוחד, ופה ושם גם דרמות וסערות רומנטיות. נראה שהלב הקשתי הסוער הופך כעת סוער עוד יותר. הימנעו מדרמות מיותרות.

גדי
הצמידות בין מרס לונוס שבמזל טלה המאכלס את בית המשפחה שלכם, עלולה להביא איתה כמה וכמה סערות לדיאלוג המשפחתי, וליחסים בתוך הבית. זהו זמן טוב לשינויים בבית ובסביבתו, אך אולי גם לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, ולשיחות עומק שמנקות הכל.

דלי
השמש ששוהה עדיין במזל שלכם עוזרת לחגוג ימי הולדת לאלה שנולדו במחצית השנייה של המזל, בזמן שכניסתו של כוכב מרקורי למזל שלכם עוזרת לכם כעת גם למצוא את המלים, ולשתף אנשים קרובים במה ששמרתם בבטן בתקופה האחרונה. זמן לדבר, והרבה.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול שנמצא מהשבוע במזל טלה, מדגיש את הצורך שלכם לעשות עבודת עומק אמיתית בכל מה שקשור לחומר וכספים, דגיגים. ואכן, הגיע הזמן לבחינה מדוקדקת של הנעשה בחשבון הבנק, ולטיפול שורש אמיתי כולל חשיבה כלכלית לטווח ארוך.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully