וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 29 בינואר עד ה-4 בפברואר 2017

29.1.2017 / 10:17

אין ספק שכל מה שקשור לפעילות, ליוזמה ואפילו לאלימות עולה מדרגה השבוע: מרס וונוס הרגשית עברו כבר בשבת למזל טלה. אם נוסיף לכך את הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו היצרי, נקבל שבוע קצת אגרסיבי מהרגיל ולא קל עם פתיל קצרצר, ותגובות קיצוניות

ויכוח. ShutterStock
כל ויכוח קטן עלול להפוך בקלות למלחמה אמיתית/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים השבוע:
מרקורי כוכב התקשורת נצמד לפלוטו היצרי והכוחני
מרקורי כוכב התקשורת בזווית פעולה ליופיטר כוכב השפע
ונוס עוברת למזל טלה

הזווית הקשה של השבוע – זו ללא ספק הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לפלוטו היצרי והכוחני. כשהשניים האלה צמודים, המעורבות הרגשית שלנו גדלה מאוד, וכל דבר קטן עלול להפעיל אותנו בעוצמה. זהו זמן שבו חשוב לשמור על פרופורציות, שכן כל ויכוח קטן עלול להפוך בקלות למלחמת גרילה אמיתית, והדרמות סוערות באוויר.

מצד שני, לפעמים דווקא בצמידות שכזו מגיעות שיחות העומק המקסימות ביותר, אלה שמביאות איתן לא מעט תובנות והארות, כשאנחנו לא פוחדים לגעת בקישקעס ולדבר בכנות ובאומץ על הפחדים הכעסים ומה שמפריע לנו באמת. אם ננצל נכון את הצמידות הזו, וניזום שיחות שכאלה, נוכל לחוות כמה מהפכים מעניינים בתקשורת שלנו עם אנשים קרובים, ועם הסביבה.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

הזווית האופטימית של השבוע – זו זווית הפעולה של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, עם כוכב יופיטר. לאחר שסיים מרקורי את הצמידות עם פלוטו, מתרחשת לה זווית הפעולה שלו עם יופיטר כוכב השפע והמרחבים. בעיקרון זו אחת הזויות היותר אופטימיות שעל פני גלגל המזלות, אולם לאופטימיות הזו אין פעמים רבות בסיס עובדתי: אנחנו מנסים בכוח לראות את חצי הכוס המלאה, אלמנט שאנחנו זקוקים לו מבחינה רגשית כעת, ותוך כדי כך עלולים להמעיט במידת הסיכונים ולקבל החלטות גרועות.

לכן חשוב בהמשך השבוע והלאה להתייחס בחיבה לאופטימיות שצצה פה ושם בשיחות עם אנשים אחרים, אולם להיזהר מלהסיק מסקנות ולפעול באופן אקטיבי מבלי שבדקנו שוב ושוב את הדברים, ווידאנו שהעובדות שאנחנו מדברים עליהן אכן נכונות. הזווית הזו גם מגבירה את החשק לנסוע, לטייל ולפגוש נופים אחרים. במבט על מחירי כרטיסי הטיסה שהוזלו משמעותית בזמן האחרון, זה לא נראה רעיון גרוע כל כך.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות בתולה, תאומים, קשת, דגים ובתולה.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל דגים הרגשני והמופנם, למזל טלה האגרסיבי והמוחצן. מיקומה של ונוס במזל טלה, הוא אחד הפחות מוצלחים על פני גלגל המזלות. ונוס עוסקת בזולת ובמערכות יחסים הבנויות על דיאלוג אמיתי, בעוד האנרגיה של מזל טלה עוסקת בעיקר ב'אני', ובסיפוקים מידיים. התוצאה עלולה להיות מתסכלת למדי: אנו עלולים לחוות כעת במערכות היחסים שבנינו יותר את הצד האגוצנטרי שלנו העוסק בכל אחד לעצמו, ופחות בהרמוניה הזוגית ההכרחית כל כך למערכת יחסים בריאה.

מזל טלה מהיות שייך ליסוד האש לא נוטה להפנים דברים, ואפילו להיפך: מידת החצנת הרגשות עכשיו גבוהה מתמיד, מה שאומר שהרבה ריבים וסכסוכים שהיו בעיקר מאחורי הקלעים יוצאים עכשיו לאור העולם, ופעמים רבות גם בטונים גבוהים... טלה או לא טלה? כן, ונוס במזל טלה עלולה בקלות להפוך לתגרנית בעלת קול חזק, חסרת בושה, ואומרת בקול רם ובקול ברור מה מפריע, ומאשימה – איך לא – דווקא את הזולת באגואיזם.

אז איך משתמשים נכון באנרגיה הזו? ראשית, פותחים דברים שעד עכשיו שמרנו בבטן, ומנסים לדבר על הכל וגם לנקות את הסיסטם, אבל גם להתפייס לאחרי מכן, אם אפשר. חשוב לא להשאיר עכשיו ריבים פתוחים, שכן אלה עלולים לחלחל ולהרעיל את מערכת היחסים שלנו, אלא לקחת אחריות, ולעסוק בעיקר במה הולך להיות קדימה, במקום רק לחסל חשבונות. כשונוס במזל טלה הצד הפיזי יותר של היחסים בא לידי ביטוי, ופחות הצד הרגשי, ההרמוני, הנעים יותר. כמו בכל דבר, גם לחלק הזה יש מקום, ובלבד שלא נשכח שמעבר לגוף – ובתוכו – יש גם לב, וגם לו צרכים משלו.

משפחה יוצאת לפיקניק עם צידנית. ShutterStock
יגדל בנו החשק לנסוע, לטייל ולפגוש נופים אחרים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
אל מרס שעושה עכשיו צעדים ראשונים במזל שלכם ומביא איתו יום של אנרגיה חדשה לעשייה וליזמות חדשות. בסוף השבוע מצטרפת גם ונוס הרגשית לתהליך, ועוזרת לכם גם לפתוח את הלב. יהיה מעניין.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת להילוך גבוה של אקשן כשהיא גם נצמדת לכוכב מרס וגם עוברת למזל טלה. זה הולך להיות חודש לא שקט ובעיקר עצבני, וחוסר השקט הזה עלול לפגוע בכם אם לא תיקחו את הכול באיזי. מצד שני, ונוס מעירה עכשיו שוורים מנומנמים במיוחד.

תאומים
עם מעברם של מרס וונוס השבוע למזל טלה, הצד החברתי שלכם מתחזק מאוד, ואיתו גם היכולת שלכם לפתוח מעגלים חברתיים חדשים של אנשים אמביציוזיים ודינמיים במיוחד. זמן טוב לשיתופי פעולה מכל הסוגים שיביאו אתכם רחוק יותר ממה שתכננתם.

סרטן
מעברם של מרס וונוס למזל טלה השבוע הופך אתכם אמביציוזיים במיוחד. כן, הגיע הזמן לצאת מהקונכייה, ולאפשר לצד האסרטיבי שלכם לפעול בעוצמה. זמן טוב להשקעה בנושאי קריירה, ולשדרוג יחסים עם סמכויות ובעיקר בנושאים שחשובים לכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לשוט בבית הזוגיות והיחסים, ולהדגיש את הצורך לצאת קצת מעצמכם ולהיות קשובים קצת יותר לזולת ולמי שנמצא ממול. מעברם של מרס וונוס למזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, מגביר את הרצון להרחיב אופקים, ולבדוק גבולות.

בתולה
ונוס עוזבת את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מקום בו לימדה אתכם בחודש האחרון להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי וביחסים בכלל, ועוברת ביחד עם כוכב מרס למזל טלה. התקופה הקרובה תהיה מאתגרת במיוחד, גם רגשית וגם כלכלית. הימנעו מסיכונים מיותרים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, מקום בו נמצאים גם כוכב מרס וגם אורנוס התזזיתי, מה שאומר עומס לא קטן על היחסים שלכם, ועל הדיאלוג שלכם עם הסביבה. סערות, דרמות ולא מעט מתחים יופיעו בקרוב, אבל גם יכולת לנקות משקעים שהצטברו.

עקרב
צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו שליט המזל שלכם, עלולה להביא איתה שבוע מתוח תקשורתית, שבו כל מלה עלולה להפעיל אתכם בעוצמה. מצד שני, דווקא עכשיו יש לכם יכולת לדבר ולשתף אחרים בעולמו העוצמתי והמופנם של העקרב, ולתת כוח למילים.

קשת
זווית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין יופיטר שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שבוע של דברנות יתר, לעתים גם על חשבון המעשים והפעולות שלכם. נסו לחסוך במלים, ולא לדבר שלא לצורך, גלו דיסקרטיות, והתמקדו במקום זאת בקביעת עובדות בשטח.

גדי
השמש שוהה השבוע בבית הכספים שלכם, ומאפשרת לכם לעשות סדר בכל מה שקשור לחשבון הבנק, כמו גם להתמקד בתהליכים כלכליים לטווח ארוך. מרקורי כוכב התקשורת נפגש עם פלוטו במזל שלכם: זה הזמן להיכנס פנימה, ולדבר על כל מה שחשוב – ולא אמרתם.

דלי
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, להביא איתה נוכחות ועוצמה, ובעיקר שמחה: מסיבות ההפתעה של הדליים הן מבין השמחות ביותר שיש... מרס וונוס שבבית התקשורת שלכם מביאים איתם כמה וכמה קשרים חדשים ומעניינים, ותקשורת אסרטיבית ויוזמת.

דגים
ונוס הרגשית שעשתה לכם טוב על הלב בחודש האחרון עוזבת למזל טלה, והכל משתנה. ואכן, מרס ונוס ואורנוס ששוהים מהשבוע בבית הכספים שלכם מדגישים את הצורך בשינוי גישה לתחום הכלכלי, ולנושא הכספים. הגיע הזמן לטיפול שורש אמיתי בחשבון הבנק.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully