וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 1-7 בינואר 2017

תהליכי הצמיחה והמימוש המשמעותיים של השנה: סיומים, התחלות ואתגרים חדשים. שנה מאוד מעניינת מתקרבת אלינו

ערב השנה החדשה בסידני, אוסטרליה 31 דצמבר. רויטרס
אז מה צופה לנו השנה האזרחית החדשה?/רויטרס

אחרי כל הזעזועים השנויים והאקשן של השנה הקודמת, נדמה שהדברים תופסים תאוצה לכיוון קצת שונה. השנה הזו נוכל לחזות בסיום מימוש תהליכי צמיחה של המזלות המשתנים – קשת, דגים, תאומים ובתולה – כשכוכב סטורן הנוקשה יסיים בסוף 2017 את שהותו בת השנתיים וחצי במזל קשת, תוך שהוא עוזר במשך השנה למזלות האלה להשלים השנה תהליכים שאותם חוו בשנה וחצי האחרונות.

כך למשל נוכל לראות איך תהליך שהפך את הקשתים לרציניים יותר ולוקחי אחריות השנה וחצי האחרונות יגיע לשיא ומשפיע על הקשתים ברצינות ובאחריות בתנאי שישקיעו קצת יותר בתחום הכלכלי ובחשבון הבנק, ויתנערו מהתדמית הקשתית המוכרת וחסרת האחריות. קשתים שיצליחו השנה להשלים את תהליך ה"התקרקעות" הזה, יזכו בשקט מסוים שיאפשר להם לפעול באופן קל יותר בשנה הבאה עת סטורן יעבור למזל גדי.

כנ"ל כשמדובר בתהליך שעבר ועובר על מזל דגים בנושאי יזמה וקריירה, על התאומים בנושאי יחסים ובזוגיות, ועל הבתולות בכל מה שקשור לתהליכי בית ומשפחה: אלה מבין בני המזלות האלה שהצליחו בשנה וחצי האחרונות לבנות להם בסיס איתן בנושא שעליו מדובר, וישלימו את התהליך הזה השנה, יזכו להצלחה בנושא הזה בשנה הבאה פלוס יכולת להמשיך הלאה, לתהליך של צמיחה מחודשת: הדגים יוכלו להצליח בבניית קשרים חברתיים וקשרים עם מוסדות וארגונים בחייהם, הבתולות יצאו למעגל יצירתי חדש והרומנטיקה תפרח, והתאומים יממשו את הזוגיות והיחסים לעומק, ואף ירחיבו את המשפחה. יופיטר כוכב השפע מסיים לאתגר השנה את המזלות הקרדינליים – את הטלה ביחסים ובאתגרים גדולים במיוחד של צמיחה אישית מכל הבחינות, את הסרטן בנושאי בית ומשפחה, את המאזנים בצמיחה והתפתחות אישית, ואת הגדיים בנושאי תדמית וקריירה.

התחלות ואתגרים
ההתחלות והאתגרים השנה שייכים לקבוצת המזלות הקבועים: שור, עקרב, דלי ואריה, בתהליך שיחל בחודש אוקטובר השנה: יופיטר כוכב השפע יעבור למזל עקרב ויעזור לעקרבים להיפתח, לשוורים להשקיע בזוגיות וביחסים ובעיקר באתגרים מרחיבי אופקים, ולאריות להשקיע יותר בבית ובמשפחה, ולהפוך את הבית לבסיס פעולה וחוויה מהנה במיוחד. אלה מבין ארבעת המזלות שירימו את הכפפה שיופיטר זורק השנה, יצליחו לזהות את האפשרויות החדשות שיופיטר מביא, יזכו בגדול.

משפחה עם סמאטרפון. ShutterStock
השנה הדברים תופסים תאוצה לכיוון קצת שונה/ShutterStock

התחזית השנתית

טלה
על הטלאים עברה שנה מאוד מאתגרת: אורנוס כוכב השינויים הביא איתו צורך חזק בשינוי ובגישות אחרות, בעוד כוכב יופיטר שממול אתגר אתכם בצורך לפתוח ערוצי תקשורת חדשים אל העולם, ולהשקיע קצת יותר בזוגיות, ביחסים, ובדיאלוג עם חו"ל. אלה מכם שהצליחו להרים לפחות כפפה אחת מכל אלה יוכלו להמשיך ולעשות זאת גם השנה בהצלחה עד חודש אוקטובר. החודשים פברואר ומרץ שבהם ישהו הכוכבים מרס וונוס במזל שלכם, יתאימו לכך במיוחד. לאחר מכן יעבור הדגש לכל מה שקשור לצורך לנהל נכון את המשאבים שלכם, הכלכליים והרגשיים, ולא לבזבז אנרגיה לריק. מכיוון שרוב העבודה על הנושאים האלה תיעשה בשנה שלאחר מכן, עדיף לא להרחיב כאן, ורק אומר שנושא היחס לכסף ולחומר יהיה משמעותי במיוחד החל מחודש אוקטובר ואילך. הילוכה האחורי של ונוס מהמזל שלכם למזל דגים וחוזר חלילה מסמל בעיקר את הצורך לשנות גישה ליחסים ואפילו לעצמכם, להתייחס אחרת לעולם הרגש, ולהיות קשובים יותר לאחרים ובעיקר לעצמכם, בכל מה שקשור לתפיסת הזולת וליחסים בכלל. זה לא יהיה קל לטלה שכל כך רגיל לסיפוקים מידיים, אבל אם תתמסרו לתהליך זה יהיה בהחלט מעניין.

שור
כוכב יופיטר פגש את השוורים השנה בבית העבודה והמקצוע, ואכן שוורים רבים הגיעו להישגים מקצועיים מרשימים למדי השנה, תהליך שימשך עד חודש אוקטובר בשנה הבאה. אולם מיקומו של כוכב יופיטר מראה גם על צורך משמעותי להתמודד לעומק עם כל מה שקשור לפן הבריאותי, להקשיב קצת יותר לגוף, להתמודד בהצלחה עם הנטייה לאוכל למתוקים ולעלייה במשקל שמתרחשת כשהשור שלנו לא עושה מספיק פעילות פיזית, ולפעול בהתאם. שוורים שיקפצו למים השנה מבחינת תחזוקת הגוף דיאטה ופעילות פיזית מוגברת, יזכו לבונוסים לא קטנים בשנה הבאה. מעברו של יופיטר בחודש אוקטובר לבית היחסים והזוגיות שלכם, מביא איתו שנה של השקעה אמיתי בקשרים קרובים ובמערכות יחסים, ופתיחת דיאלוג אמיתי ובגובה העיניים עם בן או בת הזוג שלכם. השפע שלכם בהמשך השנה יהיה קשור לאיכות הזוגיות והיחסים שלכם. החודשים מאמצע מרץ ועד סוף אפריל בהם מרס ישהה במזל שלכם, מדגישים את הצורך ביזמות חדשות, ובעשייה מואצת. הילוכה האחורי של ונוס בחודשים מרץ ואפריל מסמל צורך להתחדש רגשית, לקחת פסק זמן מסוים, להתבונן שוב בחייכם ובנעשה מאחורי הקלעים, לנקות משקעים, ולחזור חדשים ורעננים למערכת.

תאומים
השנה הזו נפתחת כשמרקורי שליט המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי. בגדול, זה מסמל גם את תפקיד השנה הזו בחייכם, תאומים: יכולת לסגור מעגלים שמיצו את עצמם בשנה הקודמת, ולשדרג את מערכות היחסים שלכם ואת התקשורת שלכם בכלל עם העולם, ולהפוך אותה לאפקטיבית ויעילה ובעיקר ממוקדת יותר. מיקומו של מרקורי בהילוך אחורי במזל גדי ולאחר מכן במזל קשת מצביע על הצורך להתחדש מבחינת הצורך בביטחון חומרי, אולי אפילו להמציא את עצמכם מחדש בכל מה שקשור להתנהלות כלכלית וכספית, ובהמשך – למצוא משמעות חדשה ויכולת השקעה אמיתית בקשרים הקרובים, ובעיקר בזוגיות. מיקומו של סטורן השנה במזל קשת בשנה האחרונה לשהותו שמם. מסמלת לפנויים שבכם שזהו זמן למסד יחסים, ולהשקיע שלב אחד מעמיק יותר בכל מה שקשור לבניית מערכות זוגיות או שותפויות עם הרבה עומק, ובסיס פעולה אמיתי. כוכב מרס שנמצא במזל שלכם בחודשים אפריל ומאי מביא איתו יכולת לקחת את העניינים בידיים, להזיז דברים, ולרוץ קדימה עם אנרגיה חדשה בתנאי שתמנעו מגישה תוקפנית, ותהיו קשובים יותר לזולת, ולאלה שאתכם.

סרטן
הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת במזל גדי בתחילת השנה, מראה על שנה שבה הצורך בדיאלוג זוגי חיובי ומעמיק יהיה צורך משמעותי במיוחד. כוכב סטורן הנוקשה יושב זה שנה וחצי בבית העבודה והבריאות שלכם, סרטנים, ולא ממש עושה לכם חיים קלים. הסרטן הוא מזל רגשני ורגיש מאוד, והקשיים שסטורן יוצר במיקום הזה נועדו בעיקר להאיר את עיניכם ולגרום לכם להיות קשובים יותר לעצמכם ולצרכים שלכם, מאשר ליצור קשיים אמיתיים. כל מה שקשור לעבודה ולשירות עלול להיות מאתגר השנה במיוחד, ובעיקר נושאי בריאות: אלה עשויים לדרוש מכם התמסרות לגוף ולצרכיו, ובעיקר להיות קשובים לו. זמן מצוין לטיפולים מכל סוג שהוא, ולמעבר למשטר בריאותי חכם. החודשים פברואר ומרץ עלולים להיות קשים במיוחד, ומומלץ לקחת דברים באיזי, ולא להעמיס על עצמכם יותר מדי בחודשים אלה. הילוכה האחורי של ונוס במזל טלה בחודשים אפריל ומאי עשוי להביא איתו גישה חדשה לנושאי יזמה וקריירה. יתכן והגיע הזמן לעשות שינויים ולהגדיר מחדש את המטרות שלכם בנושאים אלה, סרטנים.

אריה
מיקומו של סטורן במזל קשת לא עשה לכם חיים קלים דווקא באהבה וביכולת שלכם להתחדש רגשית: החיים הכריחו אתכם בשנה וחצי האחרונות לנסות וליצור מסגרות פעולה בהם אתם אמורים להרגיש בטוחים וחופשיים, ואלה מכם שהצליחו אכן מימשו את הדברים היזמות והרעיונות היפים כולל קשרי אהבה לכלל קשרים משמעותיים. כוכב יופיטר שהה השנה במזל מאזניים בבית התקשורת שלכם, והביא איתו תקשורת אופטימית ואף עזר בבניית קשרים עם חו"ל כולל נסיעות לחו"ל, גם בנושאים אישיים וגם בנושאים מקצועיים. התהליך הזה ימשך גם השנה לפחות עד חודש אוקטובר. מעברו של כוכב יופיטר למזל עקרב מאז והלאה, יביא איתו שנה שבה יוקדש מירב המאמצים שלכם להשקעה בנושאי בית ומשפחה. חלק מכם יבנה לו בית, יקנה בית, ישנה את אווירת הבית או ישנה מקום מגורים, ובעיקר ישנה סדרי עדיפויות. כעת תזקקו לבית אמיתי כדי לעשות את השינויים שאתם זקוקים להם. זהו זמן טוב גם להרחבת המשפחה, וגם להתרחבות עסקית. בחודשים מרץ ואפריל ישהה כוכב מרס בבית הקריירה שלכם, ויעזור לכם לקדם נושאים שחשובים לכם, ולפעול במרץ למימוש רעיונות תכניות ויזמות.

בתולה
נושאי בית ומשפחה היו על הפרק בשנה וחצי האחרונות, כשכוכב סטורן מביא איתו עליות ומורדות וחיפוש לא קטן אחרי מיקומו איכותו ואישיותו של הבית האולטימטיבי שלכם, תהליך שימשך וגם יגיע לסופו השנה הזו: אם אכן תצליחו להגדיר נכון את אופיו של הבית שאתם זקוקים לו, ואת מערכת היחסים המשפחתית כולל הפיכתה למקום חם ואוהב, כי אז עשיתם את עיקר העבודה שאתם זקוקים לה. במקביל חוויתם את יופיטר כוכב השפע בבית החומר והכספים שלכם שם הוא ישהה עד חודש אוקטובר, אלמנט שהביא ומביא איתו כמה וכמה הזדמנויות ואפשרויות מעניינות במיוחד להרחיב את האזור הכלכלי בחייכם כולל יכולת לעבוד עם חו"ל או בחו"ל, כמו גם יכולת להתפרנס מהדברים שאתם אוהבים ויכולים לעשות. התהליך הזה יושלם בסופה של 2017, ואם אכן תהיו נאמנים למטרות ולאתגרים שהצבתם לעצמכם בנושאים האלה, כי אז תראו את הברכה האמיתית ב 2018 ותוכלו לעסוק יותר במה שאתם אוהבים, ובהצלחה רבה יותר. יופיטר כוכב השפע מאפשר לכם לעשות לא מעט בנושאי בטחון רגשי וכלכלי, אבל עלול גם להרחיב לא רק את אזורי הפעולה שלכם אלא גם את הכרס הקטנה, ופעילות פיזית וספורטיבית השנה היא יותר ממומלצת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלמת תהליכים, עבודה אישית ואתגרים לשנה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאזניים
הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת במזל גדי בתחילת השנה, מסמל אולי יותר מכל את הצורך לשדרג את התקשורת שלכם עם הבית והמשפחה, ולהפוך אותה לחיובית ויוזמת תוך הקשבה אמיתית לצרכים הרגשיים שלכם, מבלי לבטל את עצמכם. הילוכה האחורי של ונוס בחודשים מרץ ואפריל בבית הזוגיות והיחסים שלכם מסמל תהליך דומה אך הפעם בנושאי יחסים: על הפרק – העמקת יחסים תוך הקשבה אמיתית הן לעצמכם, והן לזולת. זהו פרק זמן שבו כדאי להתמסר לתהליך, להיות פחות צודקים ויותר חכמים, ולנצל את התובנות שאתם מקבלים לשיפור התקשורת ביחסים. השנה נהניתם משהותו של יופיטר כוכב השפע במזל שלכם, שפתח לא מעט קשרים ואפשר לפגוש הזדמנויות נפלאות של צמיחה. מעברו של יופיטר למזל עקרב בחודש אוקטובר לקראות יום ההולדת שלכם, יאפשר לכם שנה נפלאה של מימוש פוטנציאל ותרגום הרעיונות שלכם לעשויה בשטח שתתבטא גם בחשבון הבנק, אם אכן פעלתם נכון ולא היססתם כשהגיע הזמן לקפוץ למים, ולהתחיל לשחות. פרק הזמן הזה ימשך בשנה הבאה, אז תוכלו גם לראות את תוצאות ההשקעה שלכם שיחלו באוקטובר של 2017.

עקרב
כוכב יופיטר שהה מאחורי הקלעים השנה, ואפשר היה להרגיש שהצירוף במיקום הזה שלו ושל סטורן הנוקשה בבית החומר והכספים שלכם, יצר שנה מאוד מאתגרת אך לא קלה, שדרשה מכם הרבה מאוד השקעה הן במיקוד למרות הכובד והקושי, והן בצורך לגלות עקביות והתמדה גם כשדברים לא קרו כפי שרציתם. גם תחילת השנה הזו לא עושה לכם חיים קלים, ואתם זקוקים עכשיו להמשך התמסרות לתהליך שכולל בתוכו גם ניקוי משקעים רגשיים שהצטברו כדי לא להרוס לעצמכם, אלמנט שלפעמים נראה מיותר אבל הוא חלק מהטוטאליות של בני המזל הזה. אבל החל מחודש אוקטובר ואילך, הרבה דברים משתנים: יופיטר כוכב השפע עובר למזל שלכם, החיוך חוזר בהדרגה, ואיתו חוזרת גם האופטימיות. כעת הדברים הופכים להיות אפשריים וקלים יותר, וההזדמנויות לעשייה למימוש ולהצלחה מגיעות גם הן. זה הזמן לעשות עבודת עומק בחשבון הבנק, לפתוח את עצמכם בפני אפשרויות חדשות, וליצור קשרים חדשים עם אנשים מסוג אחר, כולל גם קשרים עם חו"ל שיעזרו לכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת. משפט המפתח מחודש אוקטובר: קופצים למים – ושחים במלוא המרץ.

קשת
מצד אחד, אפשר לומר שהשנה וחצי האחרונות היו בית ספר מצוין לקשתים, בעיקר אלה שהתאמצו להגיע למטרות וליזמות, ולא חיפשו חיים קלים. כוכב סטורן הנוקשה לימד אתכם השקעה אמיתית מהי, ואלה מכם שהסכימו לוותר מעט על הצד ההרפתקני של הקשת המצוי ולהתמסר לתהליך, הרוויחו בגדול. ואכן, לא מעט קשתים חוו את סטורן בעוצמה לא קטנה, כולל הלחצים והפחדים שהביא איתו, אלמנט שדרש מהם לשנות גישה, להפגין רצינות ואחריות, ולשים את שתי הרגלים על הקרקע – ולטווח ארוך. אבל התהליך הזה ממשיך גם השנה: הקשתים בכלל ובעיקר אלה של השליש האחרון של המזל, מקבלים עכשיו הזדמנות נפלאה למימוש פוטנציאליים שעבדו עליהם בשנה האחרונה, ולראות פירות ותוצאות – וחשוב לפעול באופן מדויק ולא להישבר גם כשנדמה שהדרך ארוכה במיוחד. יופיטר שליט המזל שלכם העניק לכם לא מעט בונוסים חברתיים במזל מאזניים, והכרתם לא מעט אנשים חדשים או הצטרפתם לעבודה במוסדות או ארגונים. מעברו של יופיטר למזל עקרב בחודש אוקטובר שם דגש בעיקר על היכולת שלכם לנקות משקעים שהצטברו מאחורי הקלעים והפריעו לכם בזמן האחרון להתפתחות שלכם, כדי שבשנת 2018 תפרצו בעוצמה ובכל הכוח לאתגרים גדולים חדשים ומעניינים במיוחד.

גדי
זוהי שנה מיוחדת עבורכם, גדיים: השנה נפתחת עם הילוכו האחורי של מרקורי במזל שלכם, מיקום שהופך את כל השנה הזו למשמעותית מבחינת היכולת שלכם לשנות גישה בנושאים תקשורתיים ובנושאי תקשורת בכלל, וללמוד לעבור מתקשורת פורמלית וקריירה לתקשורת אישית יותר, חמה ואפילו אוהבת. כן, מרקורי יעזור לכם לעבוד השנה הזו על המלים שלכם, ועל היכולת שלכם להשתמש בהן בחכמה ובאופן יעיל ואפקטיבי במיוחד, ובעיקר – אישי מאוד. מיקומו של יופיטר במזל מאזניים בבית הקריירה שלכם השנה מביא איתו דרייב חזק מאוד להצלחה, ולא מעט גדיים מגיעים השנה להישגים מרשימים במיוחד. מעברו של יופיטר למזל עקרב בחודש אוקטובר, מביא איתו יכולת לצאת קצת מעצמכם ומהמעגלים החברתיים המוכרים לכם, ולהתחבר למעגלם חברתיים חדשים, כמו גם לטפס במיקום שלכם בכל מה שקשור למוסדות וארגונים, להפסיק לפעול תמיד באופן סוליסטי, ולמצוא לכם בני ברית ושותפים לדרך או לרעיון. מילות המפתח של השנה הזו יהיו איפה – שיתופי פעולה, גדיים: לדבר אחרת, לתקשר באופן אישי, ולא לפחד לרוץ בכל הכוח למטרות גדולות במיוחד – ולהצליח בגדול.

דלי
השנה הזו נפתחת כשוונוס הרגשית שוהה במזלכם, ולא בכדי: ונוס מסמלת בעיקר את היכולת שלנו ליצור קשרים רגשיים ואישיים מאוד, בעוד הדלי האופייני הוא ידידותי מאוד אך כשזה מגיע לפסים רגשיים ואינטימיים מדי הוא עלול להירתע, וקשה להוציא אותו מהבועה המוכרת שלו בעלת קירות הזכוכית. ונוס מראה על תהליך מעניין שהדליים יחוו השנה, תהליך שעיקרו למידה מחדש של כל מה שקשור לזוגיות יחסים ובעיקר קרבה ואינטימיות – לא מינית אלא רגשית, ולא פיזית אלא מנטלית: קרבה אמיתית מגיעה דרך הזדהות והבנה רגשית מעמיקה של רגשות הזולת, וזוהי קרבה נפשית. מיקומם של מרס ונפטון בבית החומר והכספים שלכם במפת הלידה של השנה לעומת זאת, עלול להצביע על קושי מסוים לתרגם מטרות ורגשות לחומר, ולפעול על קרקע מוצקה. מיקומו של יופיטר כוכב השפע במזל מאזניים מראה שהדגש השנה הזו עשוי להיות על הרחבת אופקים, דרך נסיעות או קשרים עם חו"ל. זהו זמן טוב גם לקשרים מקצועיים עם חו"ל, ולהרחבת ערוצי התקשורת שלכם עם העולם. מעברו של יופיטר למזל עקרב לעומת זאת ישים את הדגש מחודש אוקטובר והלאה על הקריירה שלכם, ועל שדרוג התדמית מידידותית למקצועית, ועל הצלחה אמיתית לתרגם את האמביציה שלכם לקביעת עובדות בשטח.

דגים
את הלחץ של השנה וחצי האחרונות מצידו של סטורן הנוקשה בבית הקריירה שלכם, תרגישו גם השנה. סטורן דורש מכם נוכחות אמיתית, הגדרה ברת תוקף של המטרות שלכם בכל מה שקשור לאמביציה וקריירה, ובניית תדמית מקצועית אמיתית במקום התדמית היצירתית רבת הדמיון וההשראה, או במקום המעורבות הרגשית הגבוהה שגורמת לכם למסמס פעולות ולא להתמקד בעיקר. אולם לחצו של סטורן מגיע השנה לשלב האחרון, שבו הוא כבר דורש מכם להראות מה למדתם, נותן לכם ציונים, וזורק אתכם למים במקומות מסוימים, כדי שתלמדו לשחות בשטח, במקום להסס על הגדה. לא רק זאת: השנה הזו נפתחת כשכוכב מרס צמוד במדויק לנפטון שליט המזל שלכם, ומסמל באופן מדויק את הקונפליקט בין הרוח והרגש העדינים והיצירתיים לעולם החומר הדורש עובדות, ולדרייב שלכם שדורש להתמסר לתנועה ולעשייה, ולא לבריחה פנימה. סמל מזל דגים הוא שני דגים הנמצאים באופן מקוטב והפוך כל אחד לכוון אחר, מסמל באופן סימבולי את המאבק שיש בכל דגיג בין הצורך לשחות באופן ברור ובהיר היישר למטרה עם כל הכישרון והיצירתיות, לבין הצורך הרגשי להתחמק, להיעלם, להתמוסס, ופה ושם גם לחוש קרבן של המציאות. אם אכן תפגינו השנה הזו מחויבות מלאה לקשיים שסטורן מציב על דרככם, ונוכחות מלאה מול הצמידות הרגשנית מליאת מצבי הרוח של מרס ונפטון במפת הלידה של השנה הזו, שתי משימות מורכבות ולא קלות לדגיגים שלנו – תוכלו לחייך בסופה של השנה, והפעם החיוך הזה יהיה משותף לשני הדגים שמרכיבים את סמל המזל שלכם, גם יחד.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully