וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 11-17 בדצמבר 2016

11.12.2016 / 10:13

הרגשות משחקים איתנו השבוע: מצד אחד התקשורת שלנו הופכת רגשית וטעונה, כשמרקורי מתקרב ונצמד לפלוטו, אך מצד שני נמצאת ונוס הרגשית בסוג של בידוד, ואנו עלולים להרגיש קצת לבד - דווקא כשאנחנו מוקפים אנשים, או נמצאים בחברת האהובים עלינו

ריב זוג אוהבים. ShutterStock
פתיל קצר, חוסר סבלנות וסובלנות/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
ונוס הרגשית ללא זויות במזל דלי
מרקורי כוכב התקשורת בצמידות לכוכב פלוטו

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות של מרקורי כוכב התקשורת שלנו עם פלוטו היצרי, כששניהם שוהים במזל גדי הקשוח. בגדול, זו אחת הזויות הטורדניות באסטרולוגיה. למרות שהיא לא נמשכת זמן רב, היא יכולה להרוס בקלות קשר יפה או שנים, מעצם המעורבות הרגשית הגבוהה שהיא מוסיפה לתקשורת שלנו עם העולם ועם הסביבה. פתיל קצר, חוסר סבלנות וסובלנות, התעקשות על עקרונות מיותרים וגישה לוחמנית וחסרת פשרות גם בנושאים של מה בכך, הם חלק מהתסמונת של הזוית הזו. לעיתים נראה לנו שמטרתם של הסובבים אותנו היא פשוט להרגיז אותנו בהערות שאנחנו לוקחים באופן אישי מדי, או בויכוחים שלנו נראים מיותרים.

אולי משום כך כל ויכוח בזמן שכזה עלול להתפתח בקלות למלחמת עולם של ממש, ואם אף אחד מהצדדים לא מוותר, הרי שהקשר עלול לסבול מכך לא מעט, ואף יותר מכך.
לכן כדאי דווקא כשיש זוית כזו בשטח להיות סבלניים יותר, לעצור את האגו ובלוטת האדרנלין כדי שלא יכניסו אותנו מהר מדי לתקשורת כוחנית של הכל או כלום, ולספור עד עשר לפני שמתפרצים או מאיימים בניתוק כזה או אחר: בחלק המקרים אנו עשויים לגלות שהכעס היה בגלל הפרשנות המוטעית שנתנו לדברים, ויכולת להתפשר ולראות גם את הצד של הזולת במקרים אחרים עשויה בהחלט להוריד אותנו מהעץ שעליו טיפסנו, אם הוא גבוה מדי.

דווקא במקרים כאלה אנו עשויים לגלות שמילה כמו 'סליחה' עשויה לחולל נפלאות, כמעט כמו חיוך או הושטת יד שגורמים לזולת להפשיר, להוריד את השריון, ולרדת גם מהעץ שלו באותה מהירות שבה אנחנו ירדנו משלנו.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, שור, גדי וסרטן.

הרגשות השבוע – מעניין שלמרות המעורבות הרגשית הגבוהה בתקשורת שלנו עם הזולת, דווקא בדיאלוג הזוגי ובקשרים הקרובים שלנו אנו עשויים להרגיש בדיוק את ההיפך: ריחוק מסויים, ניכור ואפילו בדידות במינון כזה או אחר. אכן, ונוס הרגשית שאחראית על נושא הרגשות העדינים, בעיקר אלה שקשורים למערכות היחסים שלנו, נמצאת השבוע בבידוד מסוים במזל דלי, כלומר בחוסר זויות לכוכבים אחרים שמייצגים בעיקר את היכולת שלנו לתקשר עם הסביבה ועם העולם בכלל.

כמו כל דבר, גם פה נוכל למצוא פלוס ומינוס. הפלוס הוא שבמצב שכזה אנו יכולים לקבל החלטות באופן עצמאי לגמרי, ללא מעורבות של אנשים אחרים בחיינו, כמו גם לראות את הדברים באופן אובייקטיבי ככל האפשר, ולפעול בהתאם. המינוס הוא שקל לנו ליצור קשרים ידידותיים השבוע, אולם קשרים עמוקים יותר עלולים להתקל בקושי מסויים הן מצד האדם שאנחנו רוצים בקרבתו, והן מבחינתנו כשאנו מגלים צורך חזק מהרגיל להיות לבד, עם מינון גבוה מתמיד של ספייס וחופש אישי ורגשי. לפרטנרים של אלה מאיתנו שנמצאים בקשר מתמיד ומעמיק איתנו זה עלול להיות לא קל, אולם קצת יותר ספייס וחופש עשוי בהחלט לחולל נפלאות בקשרים מסוימים, ומכאן גם להפוך אותם לדביקים קצת פחות, וידידותיים קצת יותר. בכל מקרה – יהיה מרתק.

מי בעיקר יושפע מבדידותה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, דלי ואריה.

אישה עצובה. ShutterStock
ריחוק מסוים, ניכור ואפילו בדידות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שכם ממשיך לנוע במזל דלי החברתי, וזויות חיוביות שהוא יוצר עם הכוכבים יופיטר אורנוס וסטורן, עשויות בהחלט להפוך את השבוע הזה לידידותי יותר מהקודם, וגם פורה יותר. קחו יזמה!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל דלי, ומאפשרת לכם לתרגם את הרגשות והקסם האישי שלכם לתחום הקריירה. זה בדיוק הזמן לקחת צעד אחד קדימה, להעז להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד.

תאומים
המעורבות הרגשית שלכם השבוע גבוהה מאוד, ותגיע לשיאה בתחילת השבוע הבא. אולי משום כך כדאי לפעול השבוע בזהירות מכסימלית, ולהזהר בעיקר במלים שלכם. אל תנתקו קשרים.

סרטן
צמידות לא קלה בין מרקורי לפלוטו בבית היחסים שלכם, עלולה לגרום ללחצים ומתחים בדיאלוג הזוגי, וביחסים בכלל. נסו לראות את חצי הכוס המלאה, ולחפש את נקודת האמצע ואת המכנה המשותף.

אריה
הלחצים שהגיעו לשיאם בסוף השבוע הולכים ומתפוגגים בהמשכו, אבל גם השבוע הזה דורש מכם מיקוד ודיוק, ואצבע זהירה על הדק כרטיס האשראי. זמן טוב לעבודת עומק על הנעשה בחשבון הבנק.

בתולה
הצד המקצועי שלכם מודגש ודורשני במיוחד השבוע, כשגם ונוס וגם מרס שוהים בבית העבודה והמקצוע שלכם. חשוב יותר להשקיע מחשבה בבריאות שלכם, ולהכנס למשטר בריאותי של מזון ופעילות.

מאזניים
הצד הרומנטי שלכם פעיל השבוע כשונוס שוהה בבית הרומנטיקה, אך שהותו של מרס שם גורמת לעצבנות וחוסר סבלנות. יופיטר ששוהה במזל שלכם עוזר לכם להרחיב אופקים, ולחשוב בגדול.

עקרב
השמש שוהה בבית הכספים שלכם, ועוזרת לכם לעשות סדר בבלגן. מרקורי שבמזל גדי צמוד לפלוטו שליט המזל שלכם, וכל ויכוח קטן עלול לגרום לסערות ודרמות. גלו איפוק מכסימלי, ואל תריבו עם העולם.

קשת
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם גם השבוע, כשהיא נפרדת מסטורן המכביד ומאפשרת לכם להיות נינוחים יותר. ונוס ומרס מביאים איתם יזמות תקשורתיות מעניינות, אך גם מינון נמוך של סבלנות וסובלנות.

גדי
צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו היצרי והכוחני במזל שלכם לא עושה לכם חיים קלים השבוע. נסו להמנע ממעורבות רגשית גבוהה מדי בהחלטות שלכם, ומגישה קיצונית וחסרת פשרות.

דלי
גם ונוס הרגשית וגם מרס האסרטיבי שוהים במזל שלכם השבוע, אלמנט שמביא איתו גישות סותרות ומצבי רוח משתנים במהירות. זה הזמן לפתוח את הלב, ולאפשר לעולם להתקרב קצת יותר, דליים.

דגים
השמש שוהה בבית הקריירה שלכם, ומאפשרת לכם לרוץ קדימה עם יזמות חדשות, ובמקביל גם לשדרג תדמית. זה הזמן לראות את כל התמונה, וקבל החלטות לטווח ארוך הקשורות לנסיעות או ללימודים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully