וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 4-10 בדצמבר 2016

נראה שהשבוע הזה משנה מעט את כיוון החשיבה שלנו, ומוציא אותנו קצת מעצמנו אל העולם, מבחינה רגשית. מצד שני, מרקורי כוכב התקשורת עושה צעדים ראשונים במזל גדי, ונראה שקצת קשה נו לבטא במלים רגשות רכים, והצד הפורמלי של התקשורת שלנו עם העולם הופך משמעותי

צעירים באוהל. ShutterStock
היכולת לתרגם רגש ליחסים/ShutterStock

משהו נוקשה ומכביד קצת נעלם מהיחסים שלנו השבוע, כשונוס הרגשית עוברת ממזל גדי הקשוח למזל האוורירי והפתוח, ומביאה איתה עדנה בעיקר למלה 'ידידות' במעגלים החברתיים שלנו. לחילופין מכבידה עלינו צמידות לא קלה בין השמש לסטורן הנוקשה שנמצאים במזל קשת, צמידות שמכריחה אותנו להסתכל בעינים לתחום הכלכלי ולרגלים שמחפשות קרקע, ולמצוא פתרונות.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
ונוס עוברת למזל דלי
השמש יוצרת צמידות מדויקת עם סטורן הנוקשה

המעבר המשמעותי של השבוע – זה לא ספק מעברה של ונוס הרגשית ממזל גדי המכביד והדורשני, למזל דלי החברתי והידידותי. ונוס מייצגת את עולם הרגש בחיינו, ואת כל מה שקשור ליכולת שלנו לתרגם את הרגש הזה ליחסים, או לתחום הכלכלי. בזמן שהותה במזל גדי התחזקה החודש השיבה והמודעות הכלכלית לכל מה שקורה, גם על חשבון איכות חיי הרגש שלנו. לא מעטים מאתנו חוו הסתגרות מסויימת, קושי לבטא רגשות, ורצון להיות לבד וגם לקטר.

כעת, עם מעברה של ונוס למזל דלי, חלק לא קטן מהכובד הזה משתחרר, ואנו הופכים פתוחים יותר, תקשורתיים יותר, ובעיקר ידידותיים יותר לעולם ולסביבה. הפתיחות הזו עלולה להטעות באופן מסוים, שכן לא מדובר ברצון חזק יותר באינטימיות וקרבה של אחד על אחד, אלא בעיקר ברצון להתיידד, אך לשמור על מרחק מגונן מסוים של ספייס, וחופש אישי. זה לא אני, זה אתה. סוג של משפטים שאנו עלולים לשמוע בתקופה שכזו – שתתחיל בעיקר לקראת אמצע השבוע הבא – כשמישהו מאתנו מפרש לא נכון את רצון הקרבה שלנו, ואת הרצון להתיידד אך אך לא במישור רומנטי דווקא, אלא בעיקר במישור חברי.

מי בעיקר יושפע ממעברה זה של ונוס? בעיקר מזלות שור, מאזניים, דלי, אריה, עקרב, וטלה.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות שנפגוש בשיאה בסוף השבוע הרחוק, בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב סטורן הנוקשה, כששניהם נמצאים במזל קשת. למעשה מלווה אותנו הזוית הזו לאורך כל השבוע, ומכריחה אותנו לעשות מעין 'ספירת מלאי' כזו או אחרת מבחינת המיקום הכלכלי שלנו בתקופה זו. רובנו עלולים לחוש שמעין שופט נוקשה מלווה אותנו ואת הפעולות שנו בימים אלה, בעיקר כשהמדובר בתחום הכלכלי או ביחסים הפורמליים שלנו עם העולם, ומפלס הביקורת שאנו עלולים לספוג בימים אלה עלול להיות גבוה במיוחד, יחסית, כמו גם השיפוט שלנו את עצמנו.

אולי משום כך כדאי להחליט כבר עכשיו שנוכל בהחלט להיעזר בשופט המחמיר הזה שנפגוש השבוע כדי לשפר ולשדרג, אבל ננסה במקביל לא לרדת עצמנו, ונגלה סלחנות כשדברים יראו קשים ואפילו פגומים משהו, בראי הפרפקציוניזם הפנימי שלנו.
בקיצר, סבלנות.

מי בעיקר עלול לסבול מהצמידות הזו? מזלות אריה, דלי, גדי, סרטן, טלה, מאזניים, עקרב ושור.

אילוסטרציה. ShutterStock
לא מדובר ברצון חזק יותר באינטימיות וקרב, אלא בעיקר ברצון להתיידד/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מיקומם של ונוס ומהשבוע גם של מרקורי בבית הקריירה שלכם, מביא איתו דרייב חזק לעשייה, ויכולת משובחת לקדם עניינים מול סמכויות, כולל הרבה קסם אישי בעמידה בפני קהל. זמן טוב לתת גז, ולהעביר הילוך, טלאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם משנה פאזה, עוברת למזל דלי, ומעורר את מזל שור הפסיבי מהתנומה הזמנית. כן, הגיע הזמן להפשיל שרוולים כשונוס מצטרפת למרס ושניהם יחד בבית הקריירה שלכם, מיקום שמאפשר לכם לתת גז – ולרוץ קדימה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל גדי, ונראה שהמסלול המהיר של השבועות האחרונים מתחיל להאט, ומנחית אתכם על קרקע מעשית. כן, הגיע הזמן לשים בצד את המלים, ולהתמקד בתוצאות פרקטיות בשטח. המנעו מסיכונים.

סרטן
מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והגיע הזמן שגם הסרטן המופנם ימצא את המלים הנכונות במערכות היחסים, בדיאלוג הזוגי, ובקשרים הקרובים. כן, הגיע הזמן ללמוד לדבר, גם רגשית וגם מקצועית, ולתת מקום לאמביציה שלכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם פוגשת השבוע את סטורן הנוקשה באחת הצמידויות הכי פחות נעימות שלה, שתגיע לשיאה בסוף השבוע. כדאי לקחת את השבוע כסוג של אתגר, שבוחן את ההתנהלות המקצועית והפרקטית שלכם, ועוזר לכם להשתדרג, למרות הקושי.

בתולה
מרקורי עובר לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם השבוע, והוא מאפשר לכם לפעול באופן אסרטיבי ומעניין. זמן טוב להוריד את איזמל הביקורתיות המוכר שלכם, לחשוב מחוץ לקופסה, למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות טורדניות – ולשנות את הגישה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם האכילה אתכם מעט קש לאחרונה מבחינה רגשית, ולא בכדי הרגישו לא מעט מאזנאים כעת לבד. אולם כעת הכל משתנה: ונוס עוברת לבית הרומנטיקה שלכם שגם הוא נמצא ביסוד האויר, הקלילות המוכרת חוזרת, ואיתה גם האפשרויות. נייס!

עקרב
מעברה של ונוס הרגשית למזל דלי מדגיש עכשיו את היכולת שלכם לנקות משקעים רגשיים בנושאי בית ומשפחה שמשאיר אחריו מרס שנמצא כבר בסופו של דבר, להתפייס, להחלים את הלב, ואולי גם לפתוח אותו בפני תחושה חדשה של ביחד משפחתית. קדימה.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל מאזניים השייך ליסוד האויר, ואכן הקלילות האוורירית הזו עוזרת לכם ליצור קשרים חדשים, להכיר אנשים מעניינים, ולקדם נושאים שחשובים לכם באופן מילולי ומקסים. כן, הגיע הזמן לצעד אמביציוזי קדימה, קשתים.

גדי
ונוס ששהתה חודש ימים במזל שלכם ועזרה לכם לפתוח את הלב, ממשיכה הלאה לבית הכספים שלכם, ומביאה איתה עדנה גם לכאן. זמן טוב לטיפול שורש אמיתי בחשבון הבנק, על כל המשתמע, אבל גם לזהירות מכסמלית בפני הוצאות גבוהות שלא לצורך.

דלי
משהו טוב קורה לכם השבוע : בעוד כוכב מרס חורש במזל שלכם ומביא איתו ים של אנרגיה אך גם ריבים קטנים ומעצבנים, מצליחה ונוס שנכנסת למזל דלי כעת להחלים את הפצעים, ולראות את חצי הכוס המלאה שקצת נעלמה.. פתחו את הלב, דליים!

דגים
מעברו של כוכב מרקורי למזל גדי, עוזר לכם מבחינה תקשורתית לצאת קצת מעצמכם, דגיגים, להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, להכיר אנשים חדשים ומעניינים, ולשדרג את המיקום שלכם במוסדות וארגונים בחייכם. זמן טוב לצאת מהקונכיה, ולחייך לעולם.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully