וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 6-12 בנובמבר 2016

השמש ומרקורי ממשיכים לנוע במזל עקרב החשדן והאמוציונאלי, ולהביא את התחושה שרב כעת הנסתר על הגלוי, ויש לא מעט מתחת לפני השטח שיתגלה באופן כזה או אחר

סלפי קבוצתי. ShutterStock
כאן בעיקר אין "אני" אלא "אנחנו"/ShutterStock

יש שינוי במצב הכוכבים בשמים, והוא קשור לשני הכוכבים שבעקיפין מסמלים את הזוגיות והיחסים שלנו: כוכב מרס עובר מהכלא של מזל גדי הקשוח למרחבים של מזל דלי הידידותי, בעוד ונוס עוזבת את מזל קשת ההרפתקני ונכנסת למצב של מחויבויות ועומק רגשי במזל גדי. יהיה מעניין.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
כוכב מרס עובר ממזל גדי למזל דלי
ונוס עוברת ממזל קשת למזל גדי

המעבר החשוב של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס, כוכב האקשן והיזמה שלנו, ממזל גדי המעשי למזל גדי הידידותי והשכלתני. הקשר בין מזל גדי לכוכב מרס הוא משמעותי מאוד: מרס מוגדר כ'נעלה' במזל גדי, כלומר איכויותיו באות לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר במזל הזה, ומתממשות בו. וכל כך למה? מזל גדי המוגדר והמעשי, נותן בדיוק את המסגרת הנכונה לפעילותו הדיסהרמונית של כוכב מרס, אותו פרא תוקפני שדווקא במזל גדי מסכים לקבל עליו עול משמעת, ולפעול בגבולות מוגדרים. אולי משום כך שהותו של מרס במזל גדי הביאה איתה ללא מעט מאיתנו תקופה מעניינת ובעיקר פוריה במיוחד.

מזל דלי מעניק לכוכב מרס שלנו רקע אחר לחלוטין. מזל דלי מחבר אותנו לחברה: כאן בעיקר אין 'אני' אלא 'אנחנו', כשהצד הקולקטיבי שחבוי בכל אחד מאתנו מתחבר לצדדים קולקטיביים באישיותם של אחרים, וביחד יוצרים קהילות ושיתופי פעולה שסך כל העשייה שלהם גבוה יותר מאשר כל אחד מהאינדיבידואלים המרכיבים אותן. כאן אנחנו יכולים כבר למצוא קונפליקט מסויים: מזל דלי בנוי על שיתופי פעולה של אינדיבידואלים, בעוד מרס במהותו הוא אינדיבידואליסט וסוליסט לא קטן.

התוצאה עלולה להיות עצבנות וחוסר שקט כשאנחנו שוהים בחברותא, וצורך חזק מהרגיל בספייס וחופש אישי במסגרות פעולה הדוקות ומוגדרות, בעיקר כאלה שבנויות על שיתופי פעולה: כאן יחפש לו היחיד זירות לעשייה סוליסטית לשם שינוי, והוא עלול לחוש מחנק מסויים כשתחושת הביחד הקולקטיבית עוטפת אותו בחוזקה, ושאיפה לפרוץ החוצה מהמעגלים החברתיים המוכרים ולחשוב באופן יותר עצמאי, ובעיקר מחוץ לקופסה שכעת הדוקה מדי..

אולי משום כך אנו עשויים לסבול מקונפליקט מעניין בחודשיים הקרובים: מצד אחד גדל הרצון להיות ביחד, ומצד שני – הרצון גם למרוד בביחד הזה, ולחפש בעיקר את הצד העצמאי והביטוי האישי שלנו עצמנו, כניגוד לקול הקולקטיבי שדורשים מאתנו להשמיע.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, דלי, מאזניים, אריה, סרטן וגדי.


הרגשות והיחסים השבוע – ונוס עוברת למזל גדי, והאנרגיה החמימה וההרפתקנית שעטפה אותנו בחודש האחרון משתנה. כן, המעבר הזה למזל גדי עלול להביא איתו טמפרטורה שונה לגמרי מבחינה רגשית. בעוד מזל קשת השייך ליסוד האש מבטא חמימות וספונטניות וצורך בסיפוקים מידיים, מה שהופך את החיזור הקשתי ואת הדיאלוג במערכות היחסים שלנו להרפתקני ונועז יותר, הרי שמעברה של ונוס למזל גדי משנה את כל התמונה.

ונוס במזל גדי מחזירה אותנו אחורנית ביחסים ובדיאלוג הזוגי. כעת אנו נחווה שוב גישה שמרנית משהו, מופנמת יותר, בעלת גבולות נוקשים יותר. אם במזל קשת חווינו ונוס הרפתקנית ויחסים מזדמנים או שמחים ומגוונים, הרי שההיכרויות שלנו משתנות כעת, ואיתן גם הגישה ליחסים. לדוגמא, אם בחודש שעבר הכרנו מישהי וחווינו איתה יחסים ספונטניים והרפתקנים, הרי שעם מעברה של ונוס הגיע הזמן לפרוע את השטר, ומלת המפתח שממלאת בגדול את המסך היא 'מחויבות'.

כן, הצורך באחריות ובמחויבות מגיע עכשיו ליחסים, גם ליחסים שעד עכשיו נחשבו כלא מחייבים, ומשהו בנו דוחף לקראת מימוש היחסים באופן מוגדר יותר הן רגשית והן חברתית. לא אתפלא אם יתגלה שבחודש הזה יגדל מאוד מספר הנרשמים לנישואים או אלה הלוקחים את עול האירוסין, ובמקביל גם יגדל מספר הפרידות מיחסים שהיו 'לא רציניים', כדי למצוא משהו מחייב יותר.

אבל כמובן לא הכל בכוכבים, ויהיו תמיד כאלה שיתלו את השינוי בחורף המתקרב, ובצורך שלנו להתכרבל, להיעטף, להכנס למגננה, ובמקביל – לבנות לנו יחסים מגוננים ומחויבים יותר. בכל מקרה, מחויבות בקשר אינה רק בצד הפורמלי של הקשר אלא היא קודם כל תחושה, שבה אדם לוקח על עצמו מראש מחוייבות לאדם אחר או למשפהח שהוא בונה או רוצה לבנות איתו, מתוך רצון אמיתי לבנות לו קן אמיתי חמים ובטוח, לפחות לחורף הקרוב. עם מצב הגירושין והפרידות הגואה, לפעמים אפילו חורף אחד – בתור התחלה לפחות, הוא מטרה שבהחלט אפשר להתגאות במימושה. הלא כן?

מי בעיקר יושפע ממעברה זה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, גדי, וסרטן.

צעירים באוהל. ShutterStock
חמימות, ספונטניות וצורך בסיפוקים מידיים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם משנה סופסוף מזל, ונראה שחלק לא קטן מכם ינשום עכשיו לרווחה כשחלק מהכובד והאחריות שליוו אתכם לאחרונה יוסרו בהדרגה, ואפשר יהיה לחזור לבילוי מסיבי יותר במעגלים החברתיים שלכם. נייס.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת ממזל קשת הפרוע שעשה לכם בלגן לא קטן בשבועות האחרונים, למים השקטים והמאורגנים היטב של מזל גדי. כן, הגיע הזמן לנחיתה רכה ובעיקר מעשית, ולתכניות פעולה פרקטיות ארוכות טווח, ובקצב איטי יותר, כמו שאתם אוהבים..

תאומים
ונוס שבמזל קשת עוזבת את בית הזוגיות והיחסים שלכם, בעוקר מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לתת טון רציני ומעמיק יותר במזל עקרב. כך נעלמים להם הקלילות והזרימה של השבועות האחרונים, וחוזר הצורך לחפור ולהעמיק, ולהשקיע קצת יותר במחויבויות שלכם.

סרטן
זוגיות ויחסים – נראה שמעברה של ונוס הרגשית למזל גדי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מצליך לרכך את לבכם ואת החומות המקיפות אותו, ולפתוח אותו בפני מינון גבוה יותר של רגשנות ואמפטיה. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, ובאחד על אחד.

אריה
השמש שליטת המזל מזל שלכם ומרקורי כוכב התקשורת ממשיכים לנוע במזל עקרב ולהביא איתם מינון גבוה במיוחד של השקעה בבית ובבני הבית. מעברו של מרס למזל דלי שממול, מחזיר את הצורך בהשקעה אמיתית ביחסים, אבל גם בסערות ודרמות זוגיות. מעניין.

בתולה
מעברה של ונוס הרגשית למזל גדי מחזיר את הרומנטיקה העדינה לחייכם, בתולות. כן, הגיע הזמן להוריד את איזמל הציניות החד ואת הצורך בביקורת ובשיפוט במינונים גבוהים, ולתת מקום גדול יותר לרכות ולחום שיש "דיפ אינסייד". במלים אחרות – הגיע הזמן לאהבה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל גדי, ומביאה איתה חודש דורשני ולא קל. כן, הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, אבל בנוסף אתם גם נכנסים עכשיו למשטר נוקשה יותר של עשייה ויזמה מוגדרים היטב. החיים מעמיסים עליכם הרבה יותר: גלו סבלנות – ואיפוק.

עקרב
השמש ומרקורי ממשיכים לנוע במזל שלכם ולהביא איתם מעבר ליום ההולדת גם הרבה עוצמה ותקשורת משופרת. זהו זמן טוב להזיז דברים, ולא לחכות שהדברים יקרו מעצמם. מעברה של ונוס לבית התקשורת שלכם עשוי להביא איתו יזמות ואפשרויות חדשות ומעניינות.

קשת
אחרי חודש מעניין ואפילו שמח שבה בילתה במזל שלכם ופתחה את לבכם ההרפתקני, עוברת ונוס לבית הכספים שלכם. זה אומר שהגיע הזמן לטיפול שורש אמיתי בכל מה שקשור לחומר וכספים, קשתים, בעיקר אחרי החודש הזה עם כל ההוצאות שהיו בו. לא לדחות!!!

גדי
משהו טוב קורה לכם היום, גדיים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, והחודש הקרוב יוקדש להמסת החומות המוכרות, ופתיחת הלב הרגיש של הגדי שמוסתר היטב כדי שלא יפגע. זה בדיוק הזמן לעזוב קצת את הראש עם הרציו, לתת לרגש לדבר, ובעיקר – להקשיב לו.

דלי
אחרי חודש קצת מעייף, הגיע הזמן להעביר הילוך, דליים: מרס כוכב האקשן עובר למזל שלכם, ומביא איתו הרבה מאוד עוצמה ואנרגיה לעשייה. מרס הוא מעין בטריה ענקית שעוזרת לכם לקדם דברים שחשובים לכם, אבל גם גורמת פה ושם לריבים לא קלים עם הסביבה. זהירות.

דגים
מעברה של ונוס למזל גדי המאכלס את הבית החברתי שלכם, גדיים, עוזר לכם כעת לצאת מהקונכיה הדגית המוכרת, ולהפתח למעגלים חברתיים חדשים ולא מוכרים. כן, הגיע הזמן להחזיר חברים למעגל המוכר, ובמקביל להכניס אליו חברים חדשים ומעניינים. שווה ובגדול.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully