וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2014: תחזית שנתית

27.12.2013 / 9:40

לכבוד כניסת השנה האזרחית החדשה האסטרולוג יאיר טריבלסקי מכין אתכם לארועים העיקריים שילוו אתכם בשנת 2014, ושיהיה הרבה טוב

ונוס בהילוך אחורי במזל גדי: לחבר בין הרגש לשכל השנה, בגבולות מוגדרים ובטוחים.

הילוכה האחורי של ונוס במזל גדי פותח את השנה הזו ונמשך עד תחילת פברואר, אולם ונוס עצמה עוזבת את מזל גדי רק בחודש מרץ, מה שאומר שהתהליך הרגשי שהיא מביאה איתה נמשך כשלושה חדשים. ונוס שואלת שאלות משמעותיות ונוקבות במזל גדי ההגיוני והמאורגן: מהו רגש? מתי מרגישים בטחון רגשי ואיך יוצרים אותי? מי אוהב אותי באמת ואיך אני יכולה להיות בטוחה בזה? במזל גדי מביאה איתה ונוס איכות רגשית הזקוקה לבטחון ולקרקע מוצקה מתחת לרגלים, לפני שתתמסר כל כולה לאהבה על כל השלכותיה. אולם האהבה הזו של ונוס במזל גדי אינה אהבה של רומנטיקה מעופפת וחסרת גבולות: גם כשהיא מתמסרת היא צריכה לדעת בכל רגע ורגע היכן בדיוק היא עומדת, מי נמצא לידה ומי סביבה, ומי באמת יהיה שם ברגע של משבר. גם הלב עובד במצב שכזה אבל גם הראש המתכנן וחושב, מה שאומר שאהבתה של ונוס במזל גדי ועוד בהילוך אחורי היא אהבה שתלויה בדבר: בגבולות הבטוחים שבהם היא מרגישה חופשיה לבטא את האהבה הזו לעצמה, לפרטנרים שלה, ולחיים בכלל. ונוס מלמדת אותנו השנה הזו באופן עוצמתי ביותר איך לחבר בין הרגש לשכל ואפילו לחומר, ולא לראות בהם ישויות נפרדות אלא חלקים נפרדים של אותו השלם, שסך הכל של החיבור שלהם בו גדול מחלקיו כשהם נפרדים. מכיון שזה קורא כבר בתחילת השנה הזו זה ישפיע על השנה כולה, שתהיה הרבה יותר מחושבת ומאורגנת מבחינה רגשית מאשר בשנים האחרונות, ללא ספק, לטוב – ולרע.

כוכב מרס שוהה כשבעה חודשים במזל מאזניים, ואנו חווים אותו בנפרד כשלעצמנו, ועם הפרטנרים שלנו אפילו פעמיים.

שהותו של כוכב מרס במשך זמן ממושך כל כך- שבעה חודשים שלמים שכוללים איתם גם הילוך אחורי וקדמי גם יחד - במזל אחד היא נדירה ויוצאת דופן, מתרחשת בערך פעם בשנתיים אם כי לא בהכרח בפרק זמן ארוך כל כך, ומדגישה מאוד את תכונות המזל שבו שוהה מרס, לטוב – ולרע. מרס עצמו הוא הכוכב שאחראי בחיינו על העשייה והדרייב ובעיקר על אותה מלה מוזרה שקוראים אותו 'אגו': איך אנחנו מבטאים את עצמנו ואת הצד הגברי שלנו? מרס הוא זה שאחראי על כך, ועל חוט השדרה שלנו מול הזולת. מכיון שכך האנרגיה שלו עוצמתית ודחוסה קדימה, אך במזל מאזניים היא עלולה להתמסמס ולגרום לנו להרגיש שאנו מוותרים על העוצמה כדי להיות 'נחמדים' או 'קשובים לזולת' – שני הדברים, הפריצה האגוצנטרית קדימה ביחד עם המודעות לזולת וההקשבה לו – פשוט אינם הולכים ביחד. אולי משום כך מרס עלול להביא איתו ימים לא קלים ביחסים, בהם אנחנו קשובים יותר לפרטנרים שלנו מצד אחד אך מצד שני גם מוותרים במהירות ובקלות רבות מדי על עצמנו ועל מה שחשוב לנו, אלמנט שיהיה שכיח במשך מרבית חודשי השנה הזו. אולי משום כך נפגוש זוגות רבים שיריבו לא מעט ביניהם מבלי להבין למה, כשאחד מהם מרגיש שהוא נותן יותר מדי והשני – שהוא לא נותן מספיק... מרס יכריח אותנו באופן מסויים להביט במראה הזוגית, להיות נאמנים לעצמנו למרות הקושי והרצון להיות 'נחמדים', ולא לוותר על מה שחשוב לנו באמת למרות נוכחות של זולת ואדם אוהב בחיינו. בכל מקרה – יהיה מעניין.

טלה: זוגיות, יחסים ודיאלוג

מבחינתכם, טלאים, זו שנה מיוחדת במינה. מרס שליט המזל שלכם פותח אותה כשהוא במזל מאזניים, נכנס להילוך אחורי במזל מאזניים עד ה 20 למאי, ויוצא סופית ממזל מאזניים ב 27 ליולי. 7 חודשים שלמים במזל מאזניים, שהוא המזל ההופכי – המנוגד למזל טלה הקלאסי! מה זה אומר בעצם? שהעבודה המשמעותית שלכם השנה היא על זוגיות, יחסים, ועל המלה דיאלוג.

בריאות: לא משהו במשך מרבית השנה. עייפות מבחינה פיזית, משהו בדרייב שלכם לא עובד כתמיד, וחסרה אנרגיה. זמן להשקיע בגוף הפיזי יותר מתמיד, והתוצאות יראו רק לקראת סוף השנה. השקעה באכילה ובתנועה ישתלמו.

יחסים: חשוב להשקיע ביחסים יותר מתמיד. השנה יהיה קשה להתפשר ותצטרכו ללמוד לצאת מעצמכם ולהיות קשובים לפרטנרים שלכם. רק בנובמבר ובדצמבר תוכלו לחזור לעצמכם, ואם השקעתם ביחסים – זכיתם.

כספים: לא יגיעו בקלות במשך מרבית ימות השנה. תצטרכו להשקיע הרבה יותר מאמץ בשביל הרבה פחות, אבל שותפויות יהיו העניין השנה.

מילת המפתח של השנה: דיאלוג, הקשבה לזולת, ושיתופי פעולה.

מזל שור: שדרוג או הסבה מקצועית, והשקעה בגוף ובבריאות

השנה הזו לא קלה, בעיקר למי שנולד בחצי השני של המזל. כוכב סטורן הנוקשה, ודורש מכם להתמקד, להתארגן להתייעל – ואכזבות עלולות להגיע אם לא חישבתם נכון את המסלול. הכובד הכלכלי או הדאגות בגללו אינם קלים. עד סוף יולי - מודגש הצורך להתמקד בכל מה שקשור לעבודה ובתחום המקצועי, ויתכן שהמדובר בהשקעה אמיתית שלא עשיתם כבר שנים, אך אם תהיו יסודיים – היא בהחלט תשתלם. רצינות ואחריות מקצועית – ואתם על הסוס.

בריאות: כוכב מרס עלול להביא איתו פציעות קלות בעבודה או בגלל פזיזות וחוסר ריכוז: שמרו על עצמכם, גם בדרכים. חשוב להשקיע בגוף השנה בכלל, ודיאטה אמיתית כולל חשיבה לטווח ארוך שווה השקעה, לאלה מכם שזקוקים לזה.

יחסים: סטורן ששוהה בבית היחסים והזוגיות שלכם מביא איתו צורך חזק למסד יחסים, או לצאת ממערכות יחסים גרועות. הילוכה האחורי של ונוס שליטת המזל שלכם עד ה 1 לפברואר מראה על צורך בבדק בית רגשי. היו נאמנים לעצמכם ולרגשותיכם.

משפט המפתח: עבודה קשה והשקעה ארוכת טווח תשתלם בסופו של דבר.

מזל תאומים: בדק בית רגשי בתחום הרומנטי והיצירתי

שהותו הארוכה של כוכב מרס בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, משדרגים את התפיסה שלכם לגבי נושא הרגשות, הרומנטיקה, והאהבה בכלל. יתכן ובאהבה אתם מתקשים להרפות, אקס מיתולוגי מגיע מהעבר, או יחסים רומנטיים עולים על שרטון כדי ללמד אתכם משהו חשוב על עצמכם: בכל מקרה – הדברים אינם קורים סתם, וגם אם מתגלים קשיים או מגיע משברון – אל תחמיצו גם את השעור עצמו.

צמיחה אישית: מעבר יופיטר כוכב השפע למזל אריה בחודש יולי מביא איתו תקופה תקשורתית מצוינת, שפע של נסיעות, ויתכן גם נסיעות לחו'ל. יופיטר פותח פרק זמן טוב לצמיחה אישית מכל הבחינות.

בריאות: הבריאות שלכם מושפעת השנה מעולם הרגשות. מצבי הרוח הקיצוניים, העליות והירידות, עלולים להביא איתם גם משברים פיזיים קלים. כשהתמונה תהיה מאוזנת יותר בהמשך, גם הגוף ינוח.

כספים: כוכב סטורן בבית העבודה והמקצוע שלכם מכריח אתכם להיות מקצועיים מתמיד. השקעה מקצועית, קורסים מקצועיים והתמקצעות בכלל, יביאו גם רווחה כלכלית בהמשך.

מלות המפתח: איזון – ובכל התחומים. מצאו בעיקר זמן איכות פנאי לעצמכם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מזל סרטן: התפתחות אישית ותרגום תובנות לעולם החומר

יופיטר כוכב השפע ששהה ושוהה עדיין בתחילת השנה במזל שלכם פתח עבורכם לא מעט דלתות השנה. במקביל מלמדת אתכם גם וונוס הרגשית בהילוך אחורי בבית הזוגיות והיחסים שלכם, פרק מעניין הקשור ביחסים מן העבר, או בגישה ליחסים המשתנה בהווה. מעברו יופיטר למזל אריה ב ב 17 ביולי 2014 מאפשר לתרגם את התובנות והצמיחה לעובדות בעולם החומר והמעשה, ולהכנס לשלב של צמיחה כלכלית נאה לאלה מכם שאכן מוכנים להרים את הכפפה הזו.

בריאות: להזהר מאופטימיות יתר, לצאת בלי סוודר כשמגיע שלג פתאומי, או לקחת סיכונים בטיולים הרפתקניים, ואפילו בכבישים. חשוב גם להזהר מאכילה מוגזמת: יופיטר מביא איתו את תאוות האוכל הטעים, ובעיקר המתוק, ולסרטן האופייני יש בדרך כלל נטייה לשמנמנות יתר.

כספים: זו בדיוק השנה – בעיקר מחודש יולי – שמאפשרת לכם לפגוש מקומות עבודה חדשים, יכולת שלא הכרתם להרויח כספים, וכמה בונוסים שגם העולם עצמו נותן לכם. כל מה שצריך זה להחליט – ופשוט לקחת יזמה...

משפט המפתח: לקפוץ למרכז הבמה, ולקבוע עובדות בשטח.

מזל אריה: שני חצאי שנה שונים זה מזה: הפוטנציאל ומימושו

זו הולכת להיות שנת המזל שלכם, אריות: ב-17 ביולי, עובר כוכב יופיטר למזל שלכם, ומביא שלל אפשרויות והיכרויות חדשות, ודלתות שכיף לפתוח – כל זאת בתנאי שאכן תסכימו לצאת מעצמכם ופשוט.. לקחת יזמה: יופיטר כבר יתרום את חלקו, ויחכה לכם עם שלל הפתעות בפינה.

חצי השנה שלפני כן אינה קלה. הרגשות סוערים בעיקר מאחורי הקלעים, ואתם לא במיטבכם. סטורן עושה בית ספר לאלה מכם שנולדו בסוף המזל ומכביד בנושאי בית ומשפחה, בעוד מרס הופך אתכם לתוקפניים במיוחד בנושאי תקשורת אישית ותקשורת בכלל.

תקשורת: שהותו של מרס במזל מאזניים הופכת את התקשורת שלכם לסופר אקטיבית שמאפשרת לסגור מעגלים תקשורתיים מהעבר. זו כמו זו אינן קלות כי מרס דוחף אתכם לקצה, והתגובות קיצוניות. זמן מצוין להרבה פעילות פיזית ולחדר כושר פעיל במיוחד.

בריאות: עליות וירידות בנושאי בריאות, וחצי שנה לא קלה כשהרגש מפעיל אתכם מאחורי הקלעים. מיולי הכל מתחיל להתייצב ולגלות אופטימיות, הן בגוף והן בנפש.

משפט המפתח: גם כשיש ים של אפשרויות – אם לא תלחצו על הידית, הדלת לא תיפתח.

מזל בתולה: בדק בית בענייני חומר וכספים

נושאי חומר וכספים והתחום הכלכלי בכלל עומדים בלב הסערה, בתולות. הילוכו הארוך במיוחד של כוכב מרס בבית החומר והכספים שלכם עלול להביא איתו תקופה לא קלה של הוצאות רבות ושיקול דעת פזיז מבחינה כלכלית, ואולי כאן גם טמון השיעור שלכם: ללמוד להתארגן נכון וחכם בחשבון הבנק ובנושאי כספים, ולקראת אמצע ואפיל סוף השנה להצליח ולבנות לכם קרקע כלכלית מוצקה מתחת לרגלים. זה לא יהיה קל, אבל בהחלט מתגמל מאוד אם תבנו לכם סדר עדיפויות נכון, ואצבע זהירה מאוד על כרטיס האשראי..

תקשורת: חוסר השקט שלכם עלול ליצר תקשורת אגרסיבית מעט בתחילת השנה. אתם עלולים להיות ביקורתיים מתמיד, וכדאי ולא לקלקל יחסים בגלל תגובות קיצוניות, בעיקר בחדשים אוגוסט וספטמבר. יזמות תקשורתיות באוקטובר ונובמבר יעלו תוצאות נאות.

יחסים: שנה לא קלה מבחינת יחסים, בעיקר בגלל מיקומו של מרס. נסו להיות צודקים פחות וחכמים יותר, ובעיקר – חשבו פעמיים לפני שאתם מגיבים בהערות ציניות. לקראת ספטמבר תחזור ההרמוניה.

משפט המפתח: להגדיר מטרות באופן מדויק – ואז רק לממש באופן מעשי.

מזל מאזניים: סגירת מעגלים בנושאי בית ומשפחה וגישה אסרטיבית לחיים

הילוכה האחורי של ונוס שליטת המזל שלכם פותח את השנה הזו, וכמו תמיד במצבים כאלה גם צובע את שאר השנה בגוון של הצורך הזה בהיערכות מחודשת, וכעת- בנושאי יחסים עם הבית וסביבתו, ועם המשפחה. מפברואר תורגש הקלה ותוכלו לחזור לעצמכם.

מרץ ואנרגיה: כוכב מרס שוהה במזל שלכם במשך שבעה חדשים תמימים (!),כשהוא נע גם קדימה וגם אחורה, ומעניק את כל האנרגיה שתספק את כל מה שלקחתם על עצמכם בתקופה זו ואפילו בשנה הקודמת. אלא שלעיתים כל המוסיף גורע, ועודף האנרגיה עלול לגרום להתפרצויות כעס ולדרמות למכביר. בנייה מדויקת של לוחות זמנים וסדרי עדיפויות נכונים תאפשר לכם לחלק באופן חכם את עוצמתו של מרס לכל השטחים שבהם תרצו להפעילו, לפחות עד חודש אוגוסט.

בריאות: נהיגה לא זהירה, פעילות פיזית לא שקולה, כאבי ראש או פציעות מרגיזות שאינן מחוייבות המציאות כמו כעסים טורדי מנוחה – אלה חלק מהשפעותיו של מרס. נסו להרגיש ולחשוב פעמיים לפני שאתם מתפרצים.

משפט המפתח: דיוק בחלוקת המשאבים ובלו'ז שלכם יביאו את התוצאות המקוות.

מזל עקרב: שנה אחרונה של טירונות לפני שיוצאים לחופשי

כוכב סטורן נמצא זו השנה האחרונה במזל עקרב. סטורן מטפל השנה בעיקר באלה מכם שנולדו באמצע ובסוף המזל, מלמד אתכם פרקים במצויינות ובעשייה מדויקת ומאורגנת כבסיס לכל עשייה שהיא, ולעיתים עושה זאת דרך פרקי זמן לא קלים ודורשניים מאוד, בעיקר בנושאי כלכליים ורגשיים.

לקראת סוף דצמבר עובר סטורן למזל קשת, וחוץ מגיחה קצרה ביוני עד ספמטבר 2015 כבר לא יחזור אליכם. כל שנשאר הוא למרות כל הקשיים והאכזבות – לשנן את השעור של סטורן: אין קיצורי דרך, ועבודה מדויקת בגבולות בטוחים תמיד תשא פירות גם אם התהליך הוא ארוך.

דרייב וקריירה: השנה תוכלו לפגוש את יופיטר כוכב השפע מחודש יולי ואילך בבית הקריירה שלכם. הצירוף של מקלו של סטורן מצד אחד, וקרן השפע של יופיטר בבית הקריירה מצד שני עשוי להיות מעולה עבור העקרבים המתמידים שרוצים באמת להגיע למשהו. פרק הזמן הזה יהיה פורה במיוחד, אישית רגשית ומקצועית, אם אכן למדתם את השעור ושיננתם אותו היטב.

משפט המפתח: כל מטר מתחיל בסנטימטר, אבל הסנטימטר עצמו חייב להיות מושלם.

מזל קשת: הגיע הזמן להרחיב אופקים, לנסוע וללמוד

השנה שלכם עומדת בסימן של מעגל של הפתחות לחשיבה כלכלית מסוג אחר – ומעגל של הרחבת אופקים הרפתקנית ושמחה מהסוג האהוב עליכם.

ונוס הרגשית פותחת את השנה בהילוך אחורי בבית הכספים שלכם, ומציבה עובדה: השנה אתם לומדים משהו חדש לגבי הדרך לנהל את התחום הכלכלי ואת נושא הכספים שלכם בדרך הקלה – או בדרך הקשה. התמסרות לחשיבה מסוג אחר ולגישה שונה, שנשענת גם על הקסם האישי שלכם, עשויה להביא איתה שדרוג כלכלי וגישה אופטימית ופתוחה לנושא הכספים בכלל, עם תוצאות בשטח.

מה-17 ליולי, עם מעברו של כוכב יופיטר שליט מזל קשת למזל אריה, הגישה משתנה והופכת שמחה ואופטימית יותר. זה בדיוק הזמן למיקוד בנושאים החביבים עליכם: הרחבת אופקים. זה עשוי להתבצע בשני אופנים: נסיעות וטיולים – הרחבת אופקים דרך נסיעות ודרך הרגלים, ולימודים של משהו חדש –דרך ראש..

קשת שמח הוא קשת מתפתח. בניית בסיס כלכלי חכם בתחילת השנה תעזור להיות רגוע ואופטימי במחצית השניה שלה. בשאיפה.

משפט המפתח: מי שזורע בערב שבת – אוכל בשבת, וחוזר לזרוע בראשון.

מזל גדי: שיתופי פעולה, מסגרות חברתיות, ואמביציה מתחדשת

השנה אתם לומדים משהו על השתלבות פורה בחברות מוסדות וארגונים, למרות האופי הסוליסטי שלכם. סטורן שליט המזל שלכם מלמד אתכם את פרק שיתופי הפעולה המעשיים, שגורמים לכל מה שאתם משקיעים בו להיות יעיל לא רק עבורכם אלא גם לאחרים.

אמביציה וקריירה: כוכב מרס האסרטיבי שוהה בבית הקריירה שלכם במשך שבעה חודשים תמימים, ומאפשר להתמודד עם יזמות חדשות ועם בניית אמביציה וקריירה במקום שכבר מוכר לכם, או קריירה חדשה במקום אחר ועם סוג אחר של עוצמה. מרס מביא את הדרייב אולם אתם תצטרכו להחליט איך משקיעים אותו בלי לריב עם אחרים על טריטוריה: עוצמה אמיתית, אומר מרס, היא הדרך ותנופתו של החץ קדימה: כל השאר יגיע בעבודה קשה ובעינים פקוחות לרווחה, האלמנטים שאתם טובים בהם.

יחסים: המלה 'שליטה' עשויה להיות דומיננטית השנה בדיאלוג שלכם עם העולם וביחסים בכלל. כוכב מרס הופך אתכם במידה מסויימת לשתלטנים וקצרי רוח, וחשוב לפעול באופן רגוע ומאפשר גם לזולת להתבטא – ולבטא.

משפט המפתח: להתמקד בנושא אחד או שנים, ולא להתפזר לכל הכיוונים.

מזל דלי: עובדים קשה ומבלים ביחד. או לחוד?

השנה מתחילה בהשקעה בתחום המקצועי, ומסתיימת בהשקעה ביחסים ובזוגיות: אלה שני הנושאים המשמעותיים מבחינתכם: מסתבר שרק אחרי השקעה מקצועית אמיתית הראש הדליי חופשי מספיק כדי להשקיע גם בזוגיות..בעיקר השנה.

אמביציה וקריירה: סטורן הנוקשה שוהה זו השנה האחרונה בבית הקריירה שלכם, מסיים תהליך של שנתיים וחצי של לימוד הכללים, ומחבר את היכולת להגיע להישגים עם אפשרויות שמתאימות ליכולת הזו. נסו להזכר בסופה של השנה היכן הייתם לפני שנה וחצי, ואולי תבינו לאן תגיעו עוד שנה מעכשיו.. סטורן עושה חיים לא קלים לדליים שמחליטים לשדרג את עצמם השנה, אולם זה ישתלם בגדול אם תתמסרו ולא תתמרדו כהרגלכם.. קצת סבלנות – וזה עובד!

זוגיות ויחסים: יופיטר כוכב השפע עובר לבית הזוגיות והיחסים שלכם ב 17 ביולי והוא מאפשר השקעה זוגית בתנאי אכן שתסכימו לפתוח את הלב – לא קל עבור חלק מהדליים שמאמינים יותר באינטליגנציה מאשר ברגש פרופר –בעיקר לאלה מכם שמוכנים אכן להתמסר לרגש, ולהכניס אדם נוסף לחייהם בנוסף למחשב. מוכנים?

משפט המפתח: לב פתוח חום וקרבה – מלות המפתח של השנה.

מזל דגים: לקחת סיכונים מחושבים ולזכות בכל הקופה

כוכב מרס מביא איתו בדק בית אמיתי בדברים הנסתרים מן העין כעת מבחינתכם, הן מבחינת כספים והן מבחינת רגשות. מרס מאפשר לכם לעבור תהליך מעניין של ניקוי משקעים רגשיים, שיחות עומק אמיצות שמאפשרות לכם לומר את הכל ולאדם הנכון, ופתיחת דפים חדשים ביחסים.

כיוון וזהות: נפטון שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שלכם, והוא משפיע בעיקר על אלה מכם שנולדו בחצי הראשון של המזל. נפטון עובד על תדר מאוד רגשי, והוא מאפשר לבחון לעומק דרכים חדשים של פעולה ועשייה ובעצם להגדיר את עצמכם מחדש כולל המטרות שלכם. נפטון מכריח אתכם לשאול את עצמכם שאלות מהותיות שלא שאלתם שנים ולקחתם כמובן מאליו.

חברים וידידים: ונוס הרגשית בהילוך אחורי במזל גדי ומאפשרת לכם להכנס לתהליך של בדק בית חברתי אמיתי. מי באמת החברים שלכם? איזה יחסים מיצו את עצמם? ואיך מכניסים חברים חדשים לחיים? תהליך מעניין שיעזור לכם להרחיב בעתיד את המעגל החברתי, ולהפוך אותו לאיכותי ומעניין יותר.

משפט המפתח: לתת למלה 'שינוי' מקום של כבוד בלקסיקון שלכם השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully