וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית אסטרולוגית לשנה החדשה

בשנה הקרובה יככבו בשמי המזלות הכוכבים יופיטר וסטורן. איפה יהיה לכם השנה קל, נעים וזורם, ובאילו נושאים יהיה כבד, מחייב ודורש מאמץ?

השנה, עם כל השינויים במצבי הכוכבים, החלטתי לכתוב את ההורוסקופ משתי זוויות שונות: להראות היכן יהיה לנו קל השנה, והיכן קשה ומחייב הרבה עבודה. יופיטר וסטורן – שני הכוכבים שאחראים בעיקרון על התפתחות אישית וצמיחה, האחד בקלות והשני בקושי – הם אלה שינחו אותנו בדרך, כשכל אחד מהם מעביר את השעור שלו. יהיה מעניין...

טלה

תקשורת כדרך חיים והתנהלות, נסיעות קצרות ופעילות פיזית.

אורנוס כוכב השינויים עוזר לאלה שנולדו בשבועיים הראשונים של המזל לשנות מגמה וגישה, זמן לפרוץ קדימה בגישה חדשה ובעיקר אפקטיבית: התמקדו במטרות שלכם! פלוטו במזל גדי הופך אתכם לאמביציוזיים מתמיד, ומחבר אתכם לפריצות דרך בתחום הקריירה.

היכן קל לכם השנה? יופיטר כוכב השפע שוהה בבית תקשורת שלכם: לדבר, לשתף, ולהעצים את כל נושא התקשורת בחייכם האישיים והעסקיים – כל זה יהיה לכם קל, ואפילו מניב פירות: הגיע הזמן לדבר, אבל אתם ממילא כבר עושים את זה בגדול מיוני, נכון? ומה הלאה? ביולי 2013 יופיטר הזה עובר למזל סרטן. כעת הזמן לתרגם את כל מה שדיברתם ואמרתם לעשייה, להשקיע בבית ובתים ובמשפחה, להשקיע בנדל'ן, ולחזור לקרקע. כאן תראו פירות של הצלחה משולבת: מלים + עובדות.

היכן קשה לכם השנה? סטורן עובר למזל עקרב ב-8 באוקטובר, ומביא איתו צורך לעסוק בחכמה בכספים, ובעיקר בכספים של אחרים. זמן לתרגם את האנרגיה לעובדות בשטח, ולפעול חכם בקונפליקט שבין רוח לחומר. קשה לכם לעשות את הסוויץ' הזה כי הטלה מאמין בסיפוקים מיידיים ולכן השעור יהיה ארוך. גם בנושא המגע כדאי לתת משמעות ליחסים ולא ללכת על חפיפיות... אבל זה יגיע מעצמו, הצורך הזה במשמעות ובעומק.

בנוסף - פלוטו היצרי שוהה במזל גדי גם מביא איתו את הצורך לוותר על משהו שעוצר אתכם כדי לרוץ קדימה: אל תפחדו מוויתורים!

אורנוס, כוכב השינויים, ממשיך להביא איתו שינויים לאלה שנולדו בשבועיים הראשונים של המזל. הגיע הזמן לתת למילה שינוי מקום גדול בחייכם, בעיקר מבחינה אישית ומבחינת הדרך שבה אתם מציגים את עצמכם לעולם.

בספטמבר ובאוקטובר 2012 שוהה מרס במזל עקרב ומאפשר להתחדש ולחדש כוחות, כך שבדצמבר אתם חוזרים לעצמכם.

שור

זו שנת צמיחה כלכלית ואישית מבחינות רבות, שוורים. בשנה שעברה – עד חודש מאי שהה יופיטר כוכב השפע במזל שלכם, והביא איתו אופקים חדשים, התרחבות כלכלית, צורך בדיאטה, ומיסוד יחסים.

איפה קל לכם השנה? האמת שהיה לכם קל עד מאי מתחילת השנה: יופיטר שהה במזל שלכם והביא איתו לא מעט קלוריות והוכחות בשטח שאתם מתוקים... אבל הכל השתנה מאז. בנושאי כספים, רכוש, ועסקים - מחודש יוני בשנה הנוכחית ועד יולי 2013 שוהה יופיטר בבית הכספים שלכם: הגיע הזמן להתמיר את התובנות שקיבלתם במחצית השנה הראשונה, לשפע כלכלי, כספים, מקורות הכנסה, וכל מה שקשור לחומר בכלל –כשאלה בעצם הנושאים שכל שור מרוכז בהם מעצם היותו שור השייך ליסוד האדמה... בגדול זה אומר שזה אמור ללכת בקלות יותר ממה שתכננתם, אם תפעלו נכון ותלכו עם האינטואיציה שלכם רחוק.

מיולי 2013 – השפע עובר לתקשורת שלכם: הגיע הזמן ליצור מעגלי תקשורת חדשים, ולהכניס אליהם אנשים חדשים שיכולים לעזור לכם לקדם את עצמכם ואת מה שיצרתם בשנה הקודמת: עת ליצור – ועת למכור...

היכן יהיה לכם כבד השנה? מעברו של סטורן הנוקשה למזל עקרב באוקטובר 2012 שמדגיש את הצורך להשקיע באופן מסיבי ומעמיק בבית היחסים, השותפות והזוגיות: זה המקום שבו יהיה לכם כבד, שוורים, וזה בדיוק המקום שבו כדאי להשקיע את האחריות והמחוייבות שלכם: הגיע הזמן למסד קשרים, להשקיע בשותפויות או זוגיות את הרצינות הדרושה, וליצור מערכות יחסים בונות ויציבות.

התדר של סטורן – כבד, חמור, איטי, אינטנסיבי ויסודי בניגוד לקלילות שאפיינה את מחצית השנה עד ראש השנה. סטורן מכריח אותכם לפעול בתוך השטח, לחרוש עמוק ולא לעשות הנחות.

בספטמבר ובאוקטובר 2012 שוהה מרס בבית הזוגיות שלכם: זמן להשקיע לא מעט ביחסים קרובים, להגדיר מחדש את טיב היחסים ואת מהותם, למצוא שותפים לדרך, אך להזהר שלא להתעקש אך ורק על הדרך שלכם.

תאומים

עד חודש מאי 2012 אפשר לומר שהיו הרבה תכניות מתחת לפני השטח, אבל הדברים התקדמו בעצלתיים. מעברו של יופיטר למזל שלכם בחודש יוני 2012 הביא איתו משב רוח רענן, ואפשרויות נאות להתפתחות אישית ופתיחת דלתות שעד כה היו סגורות מבחינתכם. זה הזמן לרוץ קדימה עד יולי 2013 – אז יופיטר עובר למזל סרטן ולבית הכספים שלכם. מאז – תרגום הצמיחה האישית שלכם לעובדות, חומר וכספים.

איפה יהיה לכם קל? התאום הממוצע הוא יצור חביב אם כי ילדי משהו, שניחן בעיקרון בשפע של אופטימיות ומלים. השנה אתם יכולים ליהנות משפע של צמיחה אישית מואצת שכוכב יופיטר מביא איתו ובגדול, ביחד עם שלל אפשרויות חדשות.

מיולי 2013 – יופיטר עובר לסרטן, וכעת התאומים מתרגמים רעיונות ותובנות לכספים ולשווק: מי הרי טוב בזה כמוכם.

איפה יהיה לכם כבד? מה-8 באוקטובר 2012 – סטורן עובר לבית העבודה, המקצוע והבריאות. המשימה – התמקדות בעבודה ובתחום המקצועי, תפקיד איכותי ותגמול כלכלי הולם.

תאריכים להזהר בהם:

7-27 בנובמבר: מרקורי שליט המזל שלכם בהילוך אחורי במזלות קשת ועקרב. נושאי עבודה ויחסים דורשים עכשיו התייחסות זהירה ומיוחדת. המנעו משינויים דרמטיים. זמן לשדרוג מקצועי ושדרוג ביחסים.

23 בפברואר – 18 במרץ – מרקורי בהילוך אחורי במזל דגים. חשוב מאוד להזהר ממהלכים שגויים בנושאי קריירה ודרייב: דחו החלטות חשובות לסוף מרץ, אם אפשר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סרטן

המלים המשמעותיות השנה – שינויים בגישה, בקריירה ובתדמית.

פלוטו בבית הזוגיות והיחסים יביא איתו גם הריונות לסרטניות שנולדו בשבועיים הראשונים של המזל, אבל גם עלול להביא איתו צורך לפרק את החבילה אם היא לא מתאימה. בכל מקרה, זהו מיקום ששם דגש על הצורך להתחבר לקישקעס ביחסים בזוגיות ובדיאלוג עם העולם. אורנוס בבית הקריירה גם הוא פורץ דרכים.

איפה יהיה לכם קל? מאחורי הקלעים, בניקוי הפחדים ובפיוס אישי. במקום הרוחני. בחודש יוני עבר יופיטר למזל תאומים, המאכלס נושאים הקשורים לפחדים ולתת מודע. זה הזמן לעבודת עומק על הפחדים שלכם מהצלחה, ולהחלטות חדשות הקשורות לצמיחה אישית.

מחודש יולי 2013 – יופיטר עובר לבית הראשון, בית ההתפתחות האישית. שפע של רעיונות לצמיחה, אפשרויות, אופטימיות, ו...קלוריות. איפה השפע מעכשיו? בצמיחה אישית.

איפה יהיה לכם כבד? בנושאים הקשורים לאהבה וליצירה.
מעברו של סטורן לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם ב-8 באוקטובר 2012 מראה על צורך בגישה אחראית ורצינית גם על חשבון ההנאות שלכם, עם צורך משמעותי בביטוי אישי פרקטי בשטח. יצירתיות – זה הזמן לתרגם אותה לכסף, או ליצור ממקום מעשי שגם יניב הכנסות. במקביל מביא איתו כוכב אורנוס השנה יכולת לפרוץ דרכים חדשות בנושאי קריירה, ולשים בצד את מה שלא הוכיח את עצמו עד כה.

אריה

מעורבות חברתית, שתופי פעולה, חברים וידידים.

כוכב אורנוס שבמזל טלה מביא איתו לבני המזל שנולדו בשבועיים הראשונים של המזל צורך בהרחבת אופקים, שינויים בגישה ובחשיבה הקשורים ללימודים ולנסיעות, ופילוסופיית חיים פתוחה ומאפשרת יותר בהמשך השנה. פלוטו במזל גדי לא לפזר את המשאבים שלכם יותר מדי.

איפה יהיה לכם קל? בפתיחות לרעיונות חדשים, אינטראקציה עם מוסדות וארגונים, מעורבות חברתית גבוהה ופעילות בצד הקולקטיבי. אל תפעלו לבד. יופיטר כוכב השפע עבר ביוני למזל תאומים המאכלס את הבית החברתי הקולקטיבי שלכם, ומביא איתו בעיקר שתופי פעולה מתגמלים ובגדול. זהו זמן מצוין גם להרחיב את המעגל החברתי שלכם, ובמקביל גם את מעגל הקולגות המקצועיות ואלה שאיתם אתם יכולים לנהל דיאלוג מקצועי פרופר ממקום חברי דווקא, לקבל עצות חכמות, ולעשות דברים ביחד לטובת שני הצדדים.

איפה יהיה לכם כבד? סטורן עובר ב-8 באוקטובר למזל עקרב, וידגיש בשנתיים וחצי הקרובות נושאים הקשורים לבית, למשפחה, ולהקמת בסיס פעולה יציב. זה בדיוק הזמן להשקיע את המשאבים שלכם בבית ובבני הבית, ואפילו בהרחבת המשפחה.

מיולי 2013 : יופיטר עובר למזל סרטן, ועושה עבודה מאחורי הקלעים, בעיקר עבודת ניקוי וחזרה לשלווה הפנימית.

6 בספטמבר – 4 באוקטובר: ונוס שוהה במזל שלכם, ומביאה איתה זמן איכות רגשי ועסקי מצוין. זמן טוב לקידום רעיונות ויוזמות.

בתולה

אמביציה יצירתית, פתיחות ושפע בנושאי קריירה ודרייב, גישה אופטימית ואתגרים גדולים.

חוויתם השנה משהו שלא חוויתם זמן רב: מרס שהה מחצית שנה שלמה במזל שלכם כשבפרק הזמן הזה הוא נמצא בהילוך אחורי בין ינואר לאפריל, ועזב רק בתחילת חודש יולי. מרס הביא איתו מרץ ואנרגיה לעשייה אבל גם גישה שתלטנית ותוקפנית. מעברו של יופיטר לבית הקריירה ביוני 2012 מאפשר לאמביציה להתבטא, ובספטמבר ואוקטובר – לאפשר לעצמכם להתחבר חברתית ואישית גם לרעיונות שלכם דרך עשייה משותפת.

איפה יהיה לכם קל? בקריירה ובדרייב: יזמות, פעילות, ועשייה. יופיטר כוכב השפע שוהה כאן כעת, ומביא איתו שלל הזדמנויות לקדם דברים – כל השאר תלוי בכם ובמידת העצמאות שלכם. ואולי זה באמת הזמן אכן לצאת לעצמאות?

איפה יהיה לכם כבד? בתקשורת שלכם: זמן להשקיע בה, לשפר אותה, ללמוד טכניקות תקשורת. סטורן עובר לבית התקשורת שלכם, וילמד אתכם בשנתיים וחצי הקרובות לתקשר, ובכל האופנים והסוגים.

מרס בבית הכספים שלכם ביולי ואוגוסט, וכדאי להזהר מהוצאות שאינן הכרחיות.

יופיטר עובר ביולי 2013 למזל סרטן – התחום החברתי נפתח, המעגל החברתי גדל.

סטורן עוזב את בית הכספים שלכם באוקטובר 2012, ואתם נושמים לרווחה. הגיע הזמן לפתוח ערוצים חדשים בתחום הכלכלי ולממש רעיונות ותכניות. כעת יעשה סדר בבית התקשורת שלכם.

מיולי 2013: שפע בצד החברתי, בארגונים ומוסדות.

מאזניים

יוזמות מקוריות ורעיונות חדשים, מגמות חדשות בנושאי זוגיות ויחסים, היערכות חדשה בנושאי חומר וכספים.

כוכב פלוטו היצרי מאפשר להתמקד בתהליכים הקשורים לבית ולמשפחה, ובכל מה שקשור למוות ולידה. לידת ילדים, עסקים או גישה חדשה ועוצמתית מול העולם – אלה עשויות להיות המתנות שלו. זה יהיה נכון השנה בעיקר לאלה שנולדו בשבועיים הראשונים של המזל.

כוכב אורנוס שנמצא במזל טלה ממול, מכריח אתכם לבדוק גישה חדשה ליחסים ולדיאלוג הזוגי בכלל: אתם עשויים לחוות פרידות מיחסים שמיצו את עצמם כמו גם צורך חזק יותר בספייס וחופש אישי ביחסים.

איפה יהיה לכם קל? לימודים, נסיעות, התפתחות אישית מנטלית. יופיטר כוכב השפע עבר ביוני למזל תאומים, ונראה שקל לכם עכשיו יותר מתמיד ללמוד דברים חדשים, לארגן נסיעות ארוכות או קצרות, ולפתוח את הראש בפני ידע חדש ומסעיר שיכול לשמש אתכם כמעט בכל נושא. הגיע הזמן להתפתח מבחינה מקצועית ואישית, ולרוץ קדימה.

איפה יהיה לכם כבד? כספים ורכוש – ניהול נכון ומינון גבוה במיוחד של רצינות ומחוייבות נדרשים מעכשיו עד תום השנתיים וחצי הקרובות. סטורן עובר לבית הכספים שלכם, והגיע הזמן לקחת את כל נושא הרכוש והכספים ברצינות רבה, להתארגן באופן חכם וקפדני, ולפעול בחכמה.

מיולי 2013 – יופיטר עובר לבית הקריירה שלכם, ומביא משם הרבה יכולות לקדם עניינים ולהצליח בגדול.

עקרב

תהליכי עומק של התחדשות אישית, ופתיחת בית הספר של סטורן להתארגנות מחודשת אישית וכלכלית.

שנה משמעותית בהתפתחות אישית עד ספטמבר – מעכשיו עם מרס שבמזל שלכם – זמן לריצה קדימה למחוזות חדשים.

איפה יהיה לכם קל? בתהליכי שינוי והתמרה. יופיטר שעבר ביוני למזל תאומים יכריח אתכם להיות זהירים בכספים ובהשקעות מסוגים שונים עד סוף השנה.

איפה יהיה לכם כבד? כוכב סטורן, המורה הגדול והנוקשה, עובר ב-8 באוקטובר למזל שלכם ומביא איתו מעבר לתחושות הכובד והעומק. גם צורך בהתפתחות אישית, התמקצעות, רצינות ואחריות בשנתיים וחצי הקרובות.

מיולי 2013 – יופיטר עובר למזל סרטן הרגשי, ומביא איתו צורך לצאת מהבועה שהתחפרתם בה זמנית, ולהיות אופטימיים יותר עם מינון גבוה של פתיחות לרעיונות חדשים, נסיעות, קשרים עם חו"ל וכל מה שעוזר לכם להרחיב אופקים ובכל התחומים..

אבל גם בחודשים הקרובים יש אקשן:

24 באוגוסט עד 5 באוקטובר: מרס שוהה במזל שלכם ומגביר את הרצון והצורך לפרוץ חומות ומגבלות, ולהתמודד עם אתגרים גדולים.

23 בנובמבר עד 17 בדצמבר: ונוס ששוהה במזל שלכם מביאה איתה בונוסים לא קטנים בנושאי קריירה ואתגרים אישיים. קחו יזמה!

ספטמבר ואוקטובר 2012: כוכב מרס שוהה במזל שלכם, ומביא איתו הרבה מאוד מרץ ואנרגיה לעשייה בכלל וליוזמות חדשות מכל הסוגים בפרט. הגיע הזמן לחשוב בגדול – ולפעול בגדול.

קשת

התפתחות אישית דרך זוגיות ושותפויות, התארגנות כלכלית מחודשת, ודרייב חזק בנושאי קריירה.

הדגש – דיאלוג זוגי במערכות יחסים, שותפויות, לא פעולה סוליסטית עד יולי 2013.

איפה יהיה לכם קל? השפע שלכם מתחיל השנה עם מעברו של כוכב יופיטר ביוני למזל תאומים שנמצא ממש ממול, בבית השותפויות, הזוגיות, והיחסים. יופיטר מביא איתו את בשורת הזוגיות הפתוחה והנלהבת, את הצורך להעניק מעצמנו לפרטנרים שלנו, ואולי גם את היכולת להפוך את כל נושא ההתפתחות האישית לאישו בפני עצמו תוך שאנו משתמשים בטריגרים בדמות אנשים פתוחים ונלהבים ממול, ובדמויות שמאפשרות לנו להסעיר מוחות, הן כבני זוג והן כשותפים.

איפה יהיה לכם כבד? מאחורי הקלעים: הגיע הזמן לפגוש פחדים, בעיקר אלה שעוצרים ועצרו אתכם, ולעשות איתם עבודה. כן, הקשת האופטימי והשמח פוגש אולי בפעם הראשונה מזה זמן רב את השעור האמיתי, החל מחודש אוקטובר 2012 עם מעברו של סטורן למזל עקרב: כעת חייב החרגול השמח להניח את הכינור, וללמוד מהנמלה איך לפעול נכון וחכם בתחום הכלכלה והכספים.

יופיטר פותח אפשרויות חדשות של זוגיות ושיתופי פעולה, בזמן שסטורן מדגיש את הצורך להנחית אותן על קרקע מעשית: צירוף מושלם..

מיולי 2013 - יופיטר עובר למזל סרטן, ועוזר לעשות מטמורפוזה בענייני רכוש וכספים, מחזיר לרגשות עמוקים, ודורש עומק בכלל.

גדי

מחוייבות חברתית, דיאלוג מעשי עם מוסדות וארגונים, מיסוד קשרים מקצועיים, בני ברית לפעילות עסקית.

גם השנה ממשיכים הכוכבים אורנוס ופלוטו להשפיע על אלה שנולדו בתחילת המזל: זמן לעבודת עומק אישית, בדיקת עמדות כוח ושליטה, שינויים בגישה לבית ולמשפחה, ומעבר מעשייה סוליסטית לשתופי פעולה. התהליכים האלה אינם נקודתיים, וימשכו שנים רבות. הם מתחילים פעמים רבות מניתוקים ושינויים במה שקיים, כדי לאפשר מקום לעבודה.

איפה יהיה לכם קל? יופיטר שעובר למזל תאומים מיוני 2012 שם דגש על נושאי עבודה, שירות, בריאות. קידום מקצועי ובכלל על נושאי מחויבויות למיניהם, חלקם כלפי החברה וחלקם – כלפי עצמכם. הגיע הזמן למצות את הפוטנציאל המקצועי שלכם בכל הרמות, להשגיח על הבריאות שלכם, ולדאוג גם לגוף ולא רק לנפש ולכספים.

איפה יהיה לכם כבד?בשנתיים וחצי הקרובות - מעבר מקריירה לעצמאות, ארגונים, מוסדות, המעגל החברתי. סטורן שליט המזל שלכם משנה מגמה, ועובר מבית הקריירה שלכם שם מיצה את פוטנציאל הקידום שלכם אל הבית החברתי שעוזר לא רק לקדם קריירה אלא גם לתרגם את ההצלחה לתחום החברתי. לגדי לא ממש קל ליצור קשרים חדשים או מעגלים חדשים, אבל לאט לאט וביסודיות לומדים להעריך אתכם והעולם בהחלט מתיידד.

כוכב השינויים אורנוס שנמצא במזל טלה בבית המשפחה והבית שלכם מביא איתו יכולת לשנות דיאלוג משפחתי, מקום מגורים או התנהלות ביתית בכלל.

מיולי 2013: יופיטר עובר לבית הזוגיות והיחסים – לכאן עובר השפע: ליחסים, לזוגיות, ולשותפויות שלכם.

דלי

רומנטיקה, יצירתיות, ביטוי אישי, והרבה אהבה.

היכן יהיה לכם קל? מעבר יופיטר למזל תאומים ביוני 2012 שם דגש על נושאי אהבה, יצירה וביטוי אישי. זו הולכת להיות מחצית שנה מלהיבה עם לא מעט ריגושים – ומהלב. נצלו אותה עד יולי 2013. כעת הבונוסים יגיעו לדליים שיסכימו לצאת מהבועה הדליית האינטליגנטית, ולתת לרגשות עדיפות: אלה שיצליחו יזכו בבונוסים לא מעטים.

נפטון המעורפל שבבית הכספים שלכם ילמד אתכם להיות יצירתיים בכל מה שקשור לכספים, אבל גם יקשה עליכם להיות תמיד מעשיים ומפוקסים, ותצטרכו להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק.

היכן יהיה לכם כבד? מעבר סטורן למזל עקרב באוקטובר 2012 בבית הקריירה שלכם, הופך אתכם לרציניים ואחראיים בנושאי קריירה, ואתם נדרשים לגלות אחריות ורצינות שיביאו תוצאות בעיקר לטווח ארוך, ולא בשנה הזו כנראה. עבודת עומק אמיתית תראה בסופו של התהליך פירות נאים במיוחד.

מיולי 2013: יופיטר עובר למזל סרטן: כעת מייצרים בסיס עסקי, מקצועי ובריאותי נכון. יופיטר כוכב השפע מביא איתו דיאלוג מעניין בנושאי בית ומשפחה: זמן לבנות את בית החלומות, לשפץ ולהרחיב, להשכיר או למכור נדל"ן, ולהעביר את מיקוד הפעילות המקצועית שלכם אל הבית וסביבתו.

דגים

מה מביא אלינו נפטון שליט המזל שלכם השנה במזל דגים? בדיקות עומק בנושאי זהות ושייכות, תקשורת מעשית, ומעבר לבית ולמשפחה כציר לעוצמה ולפעולה.

היכן יהיה לכם קל? יופיטר עבר למזל תאומים ביוני 2012 ומדגיש את הנושאים הבאים: בית, משפחה, סביבה קרובה. הגיע הזמן לתרגם את יופיטר לבסיס הפעילות שלכם: הבית וסביבתו. זה בדיוק הזמן להרחיב ולשפץ את הבית, להרחיב את המשפחה, לקנות בית או נדל'ן, ובמקביל גם לשפר את התקשורת עם המשפחה הגדולה ולא רק עם המעגל המשפחתי הקטן והקרוב.

היכן יהיה לכם כבד? סטורן הנוקשה עובר למזל עקרב בחודש אוקטובר, וישים את הצורך בהשקעה אישית בנושאי צמיחה ובהתפתחות אישית, בקשרים עם העולם, בנסיעות ובלימודים בשנתיים וחצי הקרובות. יתכן ודווקא עכשיו זהו זמן טוב להתפתח מקצועית, לעשות הסבה מקצועית, לרכוש ידע חדש או להתפתח אישית. גם נסיעות עסקיות או מקצועיות לח'ול עשויות לצוץ עכשיו.
אם גמרתם לעשות עבודה יסודית בנושאי המשפחה, הרי שביולי 2013 עובר יופיטר לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם: זו הולכת להיות מעכשיו שנה שלמה של אהבה ורומנטיקה, וביחד עם נפטון במזל שלכם – הרגש מרקיע שחקים וכדאי להשקיע בבניית שרשים במקביל כדי שלא להתעופף באויר..

בקיצור – הגיע הזמן לאהבה, דגיגים: להתכונן אליה מיוני 2012 ולפגוש אותה - מיולי 2013..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully