וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש השנה 2011: תחזית שנתית לכל המזלות

מה מצפה לכל אחד מהמזלות בשנה הקרובה - איך ייראו חיי האהבה, אילו דלתות מומלץ לפתוח ועל אילו יוזמות כדאי לוותר?

טלה

דרכים חדשות, כניסת עומק לתהליכי שינוי אישיים, יוזמות חדשות

השנה שחלפה זה עתה היתה אבן דרך משמעותית בחייכם, טלאים, בעיקר לאלה מכם שנולדו בתחילת המזל. אורנוס שהה כל השנה הזו במזל שלכם, עזר לכם לנקות את השטח מרגשות כבדים, סיטואציות שכבר לא רלוונטיות בחייכם ואנשים שהיחסים איתם מוצו בדרך כזו או אחרת, ולפנות מקום לתחושות חדשות: אותנטיות, כנות, ישירות, יכולת לקום מהריסות ולהתחיל מאפס, ניתוקים משמעותיים שנראים גורליים לרגע אך בהמשך מתבררים כחיוניים להמשך תהליך ההתפתחות האישית שלכם, ויכולת להבין את העומק שבקלילות, אותה קלילות שמגיעה כשאתה מתחבר מחדש לכוח החיים האמיתי שלכם וזורם איתו. יופיטר מתחיל את השנה בבית הכספים שלכם ומאפשר התחלות חדשות ונאות, גישה אופטימיות ויוזמה שעשויה להביא איתה גם שפע כלכלי וכספי אם תפעלו נכון. סטורן ממול מסיים את תפקידו בבית הזוגיות והיחסים ומקל מעט מה 6 לאוקטובר 2012 עת הוא עובר למזל עקרב, ויכריח אתכם לעשות עבודת עומק כלכלית. יופיטר שעובר למזל תאומים ביוני מביא איתו המשך שנה קליל וסקרני. אבל אחד ממנופי הצמיחה והעשייה שלכם השנה הוא דווקא כוכב פלוטו, שנמצא במזל גדי: פלוטו עובד חזק מאוד על נושאי קריירה ושינוי תדמית, הופך אתכם לאסרטיביים וכוחניים במיוחד, ומדגיש את היכולת שלכם להגיע להישגים אבל תוך זהירות שלא להרוס אותם בעימותים עם סמכויות, ועם הצורך הטלאי המוכר להיות תמיד צודק, ובכל מחיר...

שור

אפשרויות חדשות בתחום הכלכלי, גישה אופטימית, פתיחות לרעיונות חדשים, לימודים ונסיעות

יופיטר כוכב השפע פותח את ראש השנה הזה כשהוא נמצא במזלכם, וישהה שם עד מחצית שנת 2012. פרק הזמן הזה מאפשר לכם להפתח לרעיונות ויוזמות, לראות דברים מצדה של חצי הכוס המלאה, ואחרי שבשנה שזה עתה חלפה סימן לכם מטרות להתפתחות אישית, כעת הוא גם מאפשר לכם לעשות זאת בפועל. זהו זמן להתנסות בחוויות חדשות, ובעזרתו של יופיטר – לנסוע לחו"ל, להיות ניידים ואסרטיביים יותר, לקחת יוזמות חדשות ממקום אופטימי ושמח ולא עצור, ולהזהר במקביל מאכילת יתר ופינוקים שמעט יקלקלו את הצורך להיות חדים וממוקדים. מעברו של יופיטר ביוני 2012 לבית הכספים שלכם, יביא איתו תקופה מצוינת לחריש עומק וטיפול שורש בנושאים כלכליים וכספיים, כולל אפשרות לקידום מקצועי ומציאת מקורות הכנסה נוספים. מעברו של סטורן הנוקשה למזל עקרב בספטמבר 2012 מסמל שינוי בגישה ובמגמה: אתם נכנסים עכשיו לפרק זמן של שנתיים וחצי של השקעה משמעותית במערכות היחסים שלכם, לימוד – מעט בדרך הקשה – של כל מה שקשור למשמעת עצמית כדרך להשגת המטרות שלכם, ובנייה הדרגתית של אישיות חכמה בעלת אורך נשימה שממוקדת במטרות ארוכות טווח, עם אפשרות למיסוד יחסים, וכניסה לשותפויות למיניהן. זו שנה מצוינת לצמיחה ארוכת טווח, בתנאי שתגלו מספיק סבלנות כדי להשלים תהליכים, ולא תנסו לקצר את הדרך.

מזל תאומים

ניקוי משקעים, סגירת מעגלים, ופתיחת מחזוריות חדשה של שפע והצלחה

השנה הזו נפתחת מעט ברגל שמאל מבחינתכם. יופיטר כוכב השפע נמצא מאחורי הקלעים, והוא מכריח אתכם לפעול באופן מסיבי כדי להוריד מחסומים ולפתוח פלונטרים כמו גם לפגוש את הפחדים שלכם, לפני שבאמת תראו את האור בקצה המנהרה. גם סטורן הנוקשה בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם לא עושה לכם חיים קלים, והוא גם מלמד אתכם פרק או שניים בהלכות רגש והקשור בו. אולם מעברו של יופיטר למזל שלכם בחודש יוני מביא איתו משב רוח רענן, ומשנה את הגישה. נראה שהחיים הבינו את הרמז ופתחו שם למעלה דלת נסתרת: מעכשיו כל מה שקשור להתפתחות אישית יהיה קל יותר, וההזדמנויות לפתוח דלתות חדשות רק ילכו ויתרבו. מעברו של סטורן למזל עקרב בהמשך יקל מאוד על כל מה שקשור לאהבה ורומנטיקה בחייכם, ובמקביל גם יאפשר השקעה מסיבית בעבודה ובתחום המקצועי בכלל. צפויות לכם עכשיו שנתיים של עבודה קשה אך מתגמלת, ואם תעמדו בסטנדרטים ולא תהפכו להיות חרגול בעולם הנמלים, גם תתוגמלו בהתאם, תגמול שהוא פרים של חריצות ושקדנות שתצטרכו לגלות מאוקטובר ואילך, ואין קיצורי דרך... לא קל, אבל בהחלט אפשרי. תוך כדי התהליך לא מעט מכם ימצאו גם תחומי עניין שעד כה לא היו בחייכם, כמו חוגים יצירתיים שונים ואזורי פעולה חדשים לחלוטין: הסקרנות שלכם בהחלט תביא אתכם רחוק השנה.

סרטן

לפגוש את הפחד מהתרחבות והצלחה, לעשות עבודת עומק על יחסים וזוגיות, ולפרוץ דרכים חדשות בנושאי קריירה

זו הולכת להיות שנה דורשנית מאוד מבחינתכם, ותצטרכו להתמודד עכשיו עם שלוש חזיתות שונות. עד חודש מאי 2012 התחום החברתי יהיה עוצמתי מאוד בחייכם, וזהו זמן טוב להיעזר במוסדות וארגונים מסוגים שונים, להקים לכם חברה משלכם, ולבנות מעגל חברתי חם ותומך לתפארת: עוד תצטרכו אותו בהמשך. בחודש יוני עובר יופיטר למזל תאומים, ומאפשר לכם לפגוש את הפחד שלכם מהצלחה אמיתית, שנה אחת לפני שתפגשו אותה עצמה. עבודת עומק שתעשו עכשיו באופן זהיר ככל שתוכלו, תעזור לכם להצליח מאוד בשנה הבאה. מעברו של סטורן במקביל לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם באוקטובר 2012 מראה על צורך לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, כשאת מקום הבילויים וההנאות תתפוס שאפתנות רבה וצורך להתמודד בהצלחה עם התחום הכלכלי. במקביל מביא איתו כוכב אורנוס השנה יכולת להתמודד עם פריצות דרך משמעותיות בנושאי קריירה, בעיקר לאלה שנולדו בשבוע הראשון של המזל: זהו זמן טוב לעשות שינויים בתדמית, במקצוע ובקריירה, לשנות גישה, ובעיקר לצאת מחשיבה מקובעת. זמן טוב להראות לעולם מי אתם ומה היכולות שלכם, ולאפשר לחיים עצמם לקבוע לכם סדר עדיפויות ופשוט לסמוך, ובגדול. שנה מרתקת לכל דבר ועניין, בעיקר אם תעזו להגיח מתוך הקונכיה הסרטנית ולצאת החוצה לעולם. אל תשארו מאחור!

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מזל אריה

מממעורבות רגשית למיקוד מעשי, פתיחות לרעיונות חדשים, נסיעות מתגמלות, ומעורבות חברתית גבוהה

השנה הזו נפתחת באופן מעורפל, רגשני ולא ברור. למרות שמרס במזל שלכם מאפשר לכם חדשיים של אקשן, הרי שנפטון המערפל האולטימטיבי נמצא עכשיו בהילוך אחורי במזל דלי מול המזל שלכם, וקצת קשה לראות ולהחליט לאן הולכים, איך, ועם מי. ברם אולם כבר מפברואר 2012 המראה מצטללת כשנפטון עובר למזל דגים, והאסרטיביות חוזרת. כוכב אורנוס מביא איתו פתיחות נפלאה לנושאים מרתקים שלא נגעתם בהם, שינוי בחשיבה ובתפיסת העולם, ותקשורת מעניינת עם ח'ול. כוכב יופיטר מלווה את מרבית השנה הזו בבית הקריירה שלכם, וכשהמטרות הופכות ברורות יותר גם היכולת לממש אותן גדלה בהתאם. מבחינה מסויימת, זו שנת הקריירה שלכם, והישגים שתגיעו אליהם השנה לא יחזרו לפחות עוד 12 שנים. מצד שני, דלתות שתפתחו עכשיו ישארו פתוחות גם בהמשך.. מעברו של יופיטר למזל תאומים ביוני 2012 מסמל בעיקר את היכולת שלכם לא לפעול לבד מעתה ואילך, אלא למצוא לכם שותפים ובני ברית לדרך. מעורבות חברתית גדלה ותמיכה של מוסדו וארגונים עשויים להביא אתכם הרבה יותר רחוק ממה שתכננתם. כעת – זה זמן האיכות שלכם, על כל המשתמע, ותירוצים פשוט לא יתקבלו... לא אצל מלכי הגו'נגל, בכל מקרה, שתמיד שואפים להיות הטובים ביותר שהם יכולים להיות, והשנה הזו אינה יוצאת דופן בעניין.

בתולה

יצירתיות בתחום המקצועי, פתיחות ושפע בנושאי קריירה ודרייב, גישה אופטימית ואתגרים ששווים התמודדות

תחילת השנה לא שקטה. כוכב מרס בבית התת מודע שלכם עלול להביא איתו כעסים ועימותים אם לא תדעו לשלוט נכון ברגשותיכם, אבל מעברו בנובמבר למזל שלכם מביא איתו ים של מרץ ואסרטיביות לחודשיים. השתמשו בהם. כוכב יופיטר מביא איתו פתיחות נפלאה ורצון לנסוע ולחוות בחדשים אלה, וזה אולי הזמן לחוות באמת, ובגדול. יופיטר עובר לבית הקריירה שלכם ביוני 2012, ומביא איתו את בשורת הזינוק להצלחה: כשיופיטר מגיע לבית הקריירה נפתחות לא מעט דלתות שחלק מהן היו עד כה סגורות בפניכן, אבל אם לא תלחצו על הידית – זה לא יקרה. יזמות חדשות בשלוב הזדמנויות שיופיטר מביא – זה הזמן לנצל אותם. במקביל עוזב סוף סוף סטורן הנוקשה את בית הכספים שלכם באוקטובר 2012, מה שאומר שלמדתם את השעור של השנתיים האחרונות בכל מה שקשור לחומר וכספים. הגיע הזמן כעת לתרגם את התובנות למעשים, ובעזרת תקשורת מעשית וממוקדת – להתמודד עם נושאי הכספים והתחום הכלכלי בכלל. פלוטו היצרי שנמצא בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם מרמז על עוצמה שממתינה לכם בשני הנושאים האלה, ועל היכולת שלכם להשתמש בה באופן מרגש ויצירתי אם תסכימו להרים את הכפפות שפלוטו זורק, להתגבר על הפחדים שלכם ולרוץ קדימה, ותוך כדי כך - להמנע מהביקורתיות הבתולית האופיינית. קדימה.

מאזניים

האופטימיות חוזרת, ניתוקים, שינויים ומגמות חדשות בנושאי זוגיות ויחסים, בית ומשפחה כדרך ביטוי לעוצמה

זו שנה מאוד אסרטיבית עם דגש מיוחד על הקריירה שלכם, ובמקביל – על נושאי בית ומשפחה שפלוטו שבמזל גדי מכריח אתכם להיות קשובים אליהם. אבל אולי הבשורה של השנה הזו מגיעה דווקא בחודש אוקטובר 2012: סטורן הנוקשה ששהה כשנתיים וחצי במזל שלכם והכביד עליכם רגשית, כלכלית ומה לא, עוזב סוף סוף ומשלים בכך מחזור של שלושים שנה בחייכם. כעת אפשר להתפנות לשעורים שהמורה הזקן הזה לימד אתכם, לראות מה הפנמתם ובמה אתם יכולים להשתמש, ולצאת לדרכים חדשות. אבל המגמה מתחילה דווקא מכוכב יופיטר בנסיון לעזור לכם להרחיב אופקים מחודש יוני 2012 כשהוא עובר למזל תאומים, תוך חיזוק קשרים עם חו"ל ואפשרות לנסוע או ללמוד דברים חדשים כדרך להעצמה אישית. פלוטו היצרי והכוחני מכריח אתכם להתעמת עם נושאים הקשורים לבית ולמשפחה, בתהליכי חיים משמעותיים במיוחד. פלוטו מסמל תהליכי מוות ולידה, וזוהי שנה משמעותית במיוחד לאלה שנולדו בשבוע הראשון של השנה הזו, כשהתהליכים האלה מאפשרים לכם לשים בצד את הישן, וללדת משהו חדש, כשגם תינוק הוא בהחלט אפשרות שכזו. כוכב אורנוס שמול המזל שלכם השנה, מביא איתו גישה חדשה ליחסים, יכולת לוותר על הצמדויות ליחסים מהעבר שמיצו את עצמם מצד אחד, ובמקביל – לבנות מערכות יחסים חדשות מעניינות ומאתגרות, עם מינון גבוה יותר של אותנטיות וחופש אישי.

עקרב

אחריות, רצינות, תהליכי שינוי עוצמתיים בנושאי יחסים ורגשות בכלל, יכולת למהפכים רגשיים ומקצועיים, גישה יצירתית

השנה הזו נפתחת כשפלוטו שליט המזל שלכם רץ קדימה במזל גדי, מביא איתו ים של אפשרויות חדשות ומצבים שלא הכרתם שמאפשרים לכם להתחבר מחדש לעוצמה שלכם ממקום אחר. התהליך עצמו יתרחש מעשית מאפריל 2012 עד ספטמבר 2012 – זה בדיוק הזמן בו אתם מתרגמים את החוויות האלה למעשים בשטח. אולי משום כך כדאי לקחת את פרק הזמן הזה כזמן הפעולה הטוב של השנה. אולם חשוב לזכור שבסביבות יוני 2012 יוצר גם פלוטו זוית פעולה עם אורנוס התזזיתי, זמן לא קל עבור כולנו ובעיקר עבורכם: חשוב להזהר בתקופה זו מניתוקים פתאומיים. כוכב יופיטר פותח את השנה הזו כשהוא נמצא מול המזל שלכם וישהה שם עד חודש מאי. זהו פרק זמן שמתאים בעיקר להשקעה בזוגיות וביחסים: שימו דגש מיוחד על הנושא הזוגי שמצריך עכשיו בעיקר הקשבה ופתיחות. מעברו של יופיטר בחודש יוני למזל תאומים מביא איתו שנה מרתקת של שינויי גישה וחשיבה, צורך לפגוש את הפחדים שעד כה עכבו אתכם, וצורך להתמודד איתם בגדול כולל פחדים מצמיחה אישית והתרחבות כלכלית. עד חודש פברואר 2012 אתם עלולים לסבול עדיין ממעורבות רגשית גבוהה בהחלטות שלכם בגלל שהותו של נפטון במזל דלי, אך מעברו למזל דגים בפברואר יעזור לזרום עם מסכת השינויים שמחכה לכם השנה. העקרב הוא אחד המזלות העקשניים על פני גלגל המזלות: נסו לא להלחם במגמת השינוי אלא לחבק ולהתיידד איתה.

קשת

זוגיות, שותפויות ויחסים כמנוף להעצמה והתפתחות אישית, חשיבה של ביחד והתמודדות עם פחדים מאחורי הקלעים

השנה הזו נפתחת כשיופיטר שליט המזל שלכם שוהה במזל שור המעשי, ומכריח אתכם להתמקצע, להשקיע יותר בעבודה ובתחום המקצועי בכלל, מביא איתו לא מעט הזדמנויות להתפתחות אישית בנושאים אלה. המגמה משתנה ביוני 2012: יופיטר עובר למזל תאומים בבית הזוגיות שלכם, ומלמד אתכם פרק או שנים בהלכות זוגיות יחסים ודיאלוג עם הזולת בכלל. הקשת בעיקרון הוא מזל אינדיבידואליסטי מאוד, שזקוק להרבה מאוד חופש אישי, ויכולת לעבוד ולפעול בצורה אוטונומית. כעת השעור שלכם הוא על זוגיות ויחסים, כשיופיטר עשוי לזמן לכם דמויות בעלות פתיחות או אוריינטציה של חו'ל, שמראות לכם דרך לשתף פעולה כדרך להצלחה והעצמה, תוך ויתור על הלבד האופייני כל כך לבני מזל קשת. יופיטר מראה לכם דרכים נוספות לשתוף שתורמות לכם לא מעט אם תרימו את הכפפה. מעברו של סטורן למזל עקרב יעשה לכם חיים לא קלים במקביל: הפחד מאחריות יתר, מעצירה והדחקה, ממצוקה כלכלית – סטורן מביא איתו שעור מעניין של לדעת לסמוך על עצמך, ולפגוש את הפחדים שלך באומץ. הצירוף של יופיטר וסטורן הוא מקסים מבחינת השעורים שלכם, ואם נוסיף לכך גם את מיקומו של אורנוס במזל טלה שמביא איתו גישה יצירתית ופריצות דרך בנושאים רומנטיים, כי אז נבין שזו הולכת להיות שנה מעניינת במיוחד.

גדי

להתחבר לעוצמה ובכל הרבדים, כמות תמורת האיכות, פריצות דרך ושנויים בנושאי בית ומשפחה, התפתחות מקצועית

פלוטו ששוהה במזל שלכם וישהה שם עוד שנים רבות, מאפשר לרובכם ליהנות – או לסבול – משפע של עוצמה שמביאה איתה שינויים בגישה, בדפוסי החשיבה, ואפילו בחיים עצמם. דרך הפעולה הפלוטונית היא חד משמעית ואינה עושה הנחות: כשהשינוי דופק בדלת – כדאי להצטרף אליו, גם אם הכאב נראה לרגע גדול מלהכיל. בסופו של דבר הוא תמיד לטובתך. מעברו של סטורן שליט המזל שלכם למזל עקרב מוריד את הלחץ מבית הקריירה שלכם: כעת אפשר להוריד מעט מהאחריות העצומה שלקחתם על עצמכם בכל התחומים בשנתיים וחצי האחרונות, לבנות סדרי עדיפויות חדשים, ולמקד את האנרגיה בעצמכם ובצרכים הרגשיים שלכם, ולא של כל העולם ואשתו. גם בנושאי קריירה עצמם כדאי להוריד מעט את הביקורתיות ולתת לאסרטיביות וליזמה מקום גדול יותר בחייכם. הגיע הזמן. סטורן יעביר לכם שעור בצד הקולקטיבי והחברתי שלכם, שם אתם עלולים להרגיש בודדים מעט בתקופה הזו, אך מכאן גם לבחור לאן באמת להשתייך, ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו. אורנוס שנמצא במזל טלה מביא איתו יכולת לשנות דברים בבית ובמשפחה, כשהמדובר במסגרות חונקות שאפשר לרווח, למכור בית או דירה, לשנות גישה לבית ולמשפחה, ולהצטייד בדרך חשיבה יותר פתוחה ואופטימית ופחות סגורה וחונקת.

דלי

סוף עידן הרגשנות, פריצות דרך בתקשורת אישית ובינאישית, רצינות ואחריות בקריירה, טפול שורש בנושאי כספים

השנה נפתחת עם דגש מיוחד בנושאי בית ומשפחה: יופיטר מאפשר להעביר את מיקוד הצמיחה שלכם אל הבית וסביבתו, להשקיע בבית ולהפוך אותו לבסיס פעולה חם ותומך, לשפר יחסים עם המשפחה, ואפילו להצליח בעסקות הקשורות לאדמה או לנדל'ן עם חשיבה נכונה. למגמה הזו מצטרף גם נפטון שעדיין מטשטש את החשיבה ודרך הפעולה שלכם, כשהוא עובר ממזל דלי למזל דגים בפברואר 2012: כעת אפשר לומר שאתם חדים וממוקדים יותר, אבל הקושי עלול להגיע דווקא בנושאי כספים. כאן תצטרכו לגלות יצירתיות אמיתית. בגדול, אין ספק שהשנה הזו אתם חווים צמיחה משמעותית, אבל הדרך לא תהיה קלה, ותדרוש מכם ויתורים לא קטנים על דברים שהורגלתם להם עד כה. המדובר בעיקר במעברו של סטורן למזל עקרב מחודש אוקטובר 2012, מעבר שידרוש מכם בשנתיים וחצי הקרובות שינוי תדמיתי, מעבר לגישה רצינית ואחראית, וצורך לעמוד בלא מעט מבחני סיבולת שהחיים יביאו איתם כולל עמידה בלוחות זמנים ועשייה שאינה קשורה גם ישירות אליכם. שינויים והברקות שעד כה היו קלים לכם ונשלפו מהשרוול עלולים להיות קשים יותר אחרי אוקטובר הנ'ל. צריך להתבגר, אומר סטורן, ומעביר אתכם בית ספר נפלא לאסרטיביות עם כל המכשולים האפשריים, אבל לשם שינוי גם יכולת לממש פוטנציאל, ולא להשאיר אותו על המדף.

דגים

הרגש חוזר בגדול - זמן לבנות מחדש את הדרך. שינויים בגישה בנושאי חומר וכספים, מיקוד וצמיחה אישית בבית ובמשפחה

האירוע המשמעותי בגדול הוא חזרתו של נפטון שליט המזל שלכם למזל דגים בפרואר 2012 כשהפעם הוא נשאר לשנים ארוכות. נפטון הוא כוכב רגשי ורוחני, מערפל מטשטש ומבלבל, מביא מצבי רוח משתנים וגישה נפלאה ויצירתית אבל מקשה על הצד המעשי מלבוא לידי ביטוי, ומפרש כל דבר באופן רגשי. נפטון דורש מכם השנה את הדבר הקשה מכל: להמציא את עצמכם מחדש, או לשדרג את הדרך שבה תפסתם את המציאות עד כה ואת הדרך שבה פעלתם. כווני חשיבה שונים ויצירתיים ממש דורשים מכם התמסרות, שכן קשה יהיה לעשות דברים שלא אוהבים, או לעבוד באפורות שאין בהן דמיון ושאר רוח. ואולי אלה אתם שתביאו את אל האלמנטים האלה למה שאתם עושים כעת? כוכב אורנוס יכריח אתכם להתמודד עם מציאות כלכלית מורכבת, למצוא דרכים חדשות ולא קונבנציונליות כדי לפתור בעיות או כדי לקדם עסקים ואת התחום הכלכלי בכלל, ולהעז בגדול. יופיטר במזל שור מביא איתו תקשורת נעימה והרמונית עד חודש מאי, כשבחודש יוני 2012 הוא עובר למזל תאומים, ומכריח אתכם להעביר את המיקוד לבית ולמשפחה. חשוב שלא תסתגרו בבית ובד' אמות, אלא תיענו לקריאתו של אורנוס לשינויים בחשיבה הכלכלית והעסקית, ותשתמשו ביצירתיות של נפטון כדי לבטא את עצמכם בגדול בשנה שבה תצטרכו ליצור מחדש דרכי ביטוי, עניין ומעש בחייכם. יהיה מדהים...

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully