וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המספרים שמספרים סיפור

יפעת אורלב

13.7.2010 / 1:10

אם מספר הגורל שלו הוא 2, אולי כדאי לו להשתתף בקייטנת טבע - הנומרולוגיה רושמת את הילדים שלכם לפעילויות קיץ

ילדינו האהובים יצאו לחופש הגדול ויש להניח שישתתפו באחת הקייטנות שמציפות את הקיץ. כל ילד נולד, כידוע, שונה בתכלית מרעהו וכדאי להתאים עבורו את המסגרת הכי מתאימה, היות והוא נולד בתאריך אחר משאר הילדים, יש לו שם אחר, שביל גורל שונה, יעוד אישי ותכונות ייחודיות. ישנם ילדים שנולדו מנהיגים, ישנם כאלה עם נשמה של אמן, חלקם באו לעולם לשמח ולבדר ובסיכומו של דבר - לכל אחד ואחת מן הילדים הללו יש תפקיד שונה במערך הקיומי.

הנומרולוגיה היא כלי נהדר להכיר באמצעותו את תכונות ילדינו, כך שעל ידי הכרת התכונות הללו נוכל להעצים פוטנציאל כזה או אחר שטמון בילד, או למתן תכונה מסוימת שעלולה להקשות עליו בעתיד. כמו כן, ניתן לדעת מהו סוג הפעילות המתאים לו ביותר מבחינת קווי אישיותו הדומיננטיים. איזה סוג, אם כך, של מסגרת או קייטנה עשויים להתאים לילד שלכם?

כדי להשיב על שאלה זו אנו צריכים תחילה לבדוק את מספר הגורל שלהם, ודבר זה נעשה באופן הבא: יש לחשב את יום הלידה+ חודש הלידה+ שנת הלידה, לצמצם את המספר הדו ספרתי שמתקבל לספרה אחת ואז נקבל את מספר הגורל.
לדוגמה: 1.7.2004 – מחברים 1 + 7 + 2+0+0+4 = 14 = 5

מספרי הגורל

מס' גורל 1:
ילדים עצמאיים, דומיננטיים, מנהיגים, יאהבו להיות במרכז הבמה ולא כל-כך יאהבו שיאמרו להם מה לעשות. הם יוולדו "בוגרים לגילם" ולכן כדאי לכם להתייעץ עמם לגבי סוג הפעילות שהם מעדיפים לקחת בה חלק בחופש - תנו להם לבחור בעצמם וככה כולכם תצאו מרוצים.

מס' גורל 2:
ילדים רגישים מאוד ולכן ההתאקלמות בקייטנה או בכל מסגרת חדשה תהיה בעלת עליות ומורדות. מתאימה להם "קייטנת טבע" או כל פעילות אחרת שכוללת בעלי חיים. אם ילד מס' 2 ימצא חברים שיבינו את רגשותיו, הוא ירגיש טוב ובנוח בתוך אותה מסגרת. כדאי ללכת איתם לאט אבל בטוח, וכמו כן להעניק להם מסגרת שבה האווירה תהיה משפחתית עם יחס אישי וצמוד (ולא מסגרת עמוסת ילדים).


מס' גורל 3:
ילדים זורמים, כאלו שמסתדרים עם כולם, וניתן למצוא אותם בדרך כלל ב"פינת היצירה והציור", או "בפינת התחפושת". הם בעלי קסם אישי וחביבי הילדים. יתאימו לקייטנת אמנויות, משחק או במה. הם מאוד מחויכים וכמעט בכל מסגרת ייכנסו "חלק".

מס' גורל 4:
ילדים פדנטיים, עם ראייה לפרטים. בעלי יכולת חשבונאית מעולה וידועים בכך ש"כלום לא בורח להם מהעיניים". חייבים מסגרת שבה יעבדו הרבה עם הראש וההיגיון - שאלוני טריוויה, חשבון, מדעים מדוייקים ועוד.

מס' גורל 5:
יהיו תמיד בתנועה ולא כל-כך יאהבו את שעת הסיפור כי היא דורשת מהם לשבת. בדרך כלל יהיו בחצר, יאהבו קייטנות שחייה, קייטנות ספורט ואם אפשר גם ספורט אתגרי. יש להם עיניים שובבות והם תמיד ידעו להשתמש בתבונה בקסם האישי שלהם.

מס' גורל 6:
הרמוניים, חמים ומשפחתיים אבל מלאי רגש. יום אחד יהיו שמחים ונינוחים ויום אחר לא ימצאו את עצמם. גם עם חבריהם יתנהגו פעם ככה ופעם ככה. כמו מספרי 2 גם הם צריכים מסגרת עם הרבה תשומת לב, אווירה משפחתית, אוכל ביתי, קייטנת אמנויות או רכיבה על סוסים.

מס' גורל 7:
ילדים אינטליגנטים, מסתוריים ובעלי אינטואיציות טובות, וכבר מהרגע הראשון הם ידעו עם מי כדאי להם להתחבר. בדרך כלל יהיו ב"פינת הספר" וישאלו את מדריכי הקייטנה את השאלות הכי מתוחכמות. תתאים להם קייטנת מתמטיקה/ מדעים/ מחשבים/ פיזיקה ועוד.

מס' גורל 8:
מנהיגים, עקשנים, פקחים, רגשיים ודומיננטים. יתנדבו לעשות הכל בקייטנה, יסתדרו בכל קייטנה שישימו אותם ובלבד שיתנו להם במה. יהיו חברותיים אל מי שמקבל את מה שיש להם לומר.

מס' גורל 9:
ילדים וורבלים, יפטפטו וירצו "לשנות את העולם", ואף יסכימו למלא את מקום מדריכי הקייטנות כי הם מדריכים בנשמתם... הם צריכים קייטנה עם לוח זמנים עמוס, מעניין ורב גוני. מאוד חשובים להם החיזוקים הרגשיים, והם יסתדרו כמעט עם כולם.

הכותבת היא נומרולוגית, יועצת אישית ועסקית ומנהלת פורום נומרולוגיה בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully