וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מספרת הנומרולוגיה על השם שלכם ומתי מומלץ לשנות אותו?

יפעת אורלב

13.9.2021 / 11:01

הנומרולוגיה מספרת מתי כדאי להחליף את השם וממליצה להקשיב לנשמה שלכם כשאתם בוחרים באחד חדש לילדיכם

רבים שואלים אותי באיזה שם אני משתמשת כשאני מכינה מפה נומרולוגית - בשם הכתוב בתעודת הזהות או בשם שקוראים לאדם ביום יום? התשובה שלי לכך היא חד משמעית: אני משתמשת בשם שבו קוראים לאדם בקול. מה שנותן את התכונות לשם הוא התדר האנרגטי, הגיית האותיות ותנודות הקול - ועל פי זה השם מקבל את האנרגיה הספרתית שאותה הוא מייצג.

לאבר(ה)ם אבינו הרי לא הייתה תעודת זהות, הוא קיבל את תכונותיו על ידי הקריאה בשמו, ויתרה מכך - השינוי הגימטרי שנעשה לשמו ולשרי אשתו העניקו להם יכולות ילודה. בתנ"ך מצויין שאברם ושרי לא יכלו להביא ילדים לעולם. הקב"ה הוסיף לשמם את האות ה' המסמלת הולדה, שמם הפך להיות אברהם ושרה וכך שרה יכלה ללדת.

דוגמה נוספת היא שמו של יעקב אבינו. ערכו הגימטרי של השם יעקב הוא 2. המספר 2 מסמל פשרה, רגישות, תיווך במצבים רגישים וסלידה ממריבות. כאשר יעקב ברח מעשיו אחיו, ה' פנה אליו לשנות את שמו לישראל - שערכו הגימטרי הוא 1 - המסמל אסרטיביות, יכולת מנהיגות וביטחון. אחרי שימוש של 9 חודשים בשם "ישראל", פסק יעקב לברוח מעשיו (על פי התנ"ך, כל מי שמשנה את שמו, שינוי התדר נעשה אחרי 9 חודשים - ממש כמו לידה מחדש...).

שאלה אחרת שעולה לעתים קרובות היא: "האם השם שלי טוב?" ובכן, אין שם לא טוב, יש שם שלא נמצא בהרמוניה עם תאריך הלידה. חשוב לציין ששינוי השם לא משנה את הגורל, הוא רק נותן תכונות שעוזרות לאדם להתמודד עם דרכו וגורלו. מאחר שהעובר נמצא ברחם אימו, האמא או האבא הם אלו שקובעים את שמו וזאת רק לאחר לידתו.

מה הכוונה בהרמוניה בין תאריך הלידה לשם? כפי שאתם יודעים, תאריך לידה הוא נתון שאינו ניתן לשינוי, ומה שניתן לשנות או לקבוע זה את שם האדם. אם, למשל, ילוד נולד ושביל הגורל ויום הלידה (שהם מרכיבים חשובים ביותר בניתוח מפה נומרולוגית) יכולים לסמל קושי ורגישות יתר, אני מבקשת לעזור להורים במציאת שם שהוא קליל ורך יותר שיחיה בהרמוניה עם תאריך הלידה הקשה. מה שחשוב הוא שתאריך הלידה יאזן את השם ולהפך.

מתן שם לתינוק שטרם נולד. ShutterStock
מתן שם לתינוק/ShutterStock

מה חשוב בבחירת השם או בהחלפתו?

1. רצוי שהשם יורכב לפחות משלוש אותיות וכמה אותיות אהו"י. עם זאת, שם עם שתי אותיות לא בהכרח מראה על בעיה. הבדיקה המקיפה יותר נעשית מול עץ החיים הקבלי בהצלבה עם שם המשפחה.

2. חשוב שהאות הראשונה של האם והיילוד לא יצור צירופים לא מקובלים על פי הקבלה (כמו מת).

3. על השם להיות הרמוני עם תאריך הלידה.

4. האדם לא ישנה שם ללא סיבה. יש קריטריונים לשינוי שם והם:
א. אם נקרא אדם על שם מי שנפטר בגיל צעיר/נסיבות טראגיות.
ב. אם גבר הגיע לגיל 40 ולא התחתן.
ג. אם אישה הגיעה לגיל 40 ולא ילדה.
ד. אם ילד שטרם מלאו לו 13 מרגיש לא בנוח עם שמו.
ה. מי שחלה והוספת שם נועדה לתת לו תכונות של שמירה וכוח.
ו. יהודי שעלה ארצה ורוצה לעברת את שמו.

בחירה או שינוי שם תעשה על ידי רב מקובל או נומרולוג מנוסה, אך אתם הם אלו שמציעים את השמות, כאשר הנומרולוג או המקובל רק בודקים האם זה כדאי. מדוע? כי רצוי שהשם שבחרתם יבוא מהנשמה שלכם. בהצלחה!

הכותבת היא יפעת אורלב, נומרולוגית, יועצת אישית ועסקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully