וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2010: חכו חכו!

31.12.2009 / 12:58

השנה הקרובה הולכת להיות מעצבנת במיוחד או נפלאה, אך בכל מקרה היא לא תהיה קלה. איך אפשר בכל זאת לצאת ממנה עם חיוך על הפנים?

בגדול, זו הולכת להיות שנה דורשנית מאוד מכולנו, מלווה בלא מעט קונפליקטים, תעצומות נפש, צורך לבחור בין שני נושאים ששניהם קורצים לנו, או לבחור בין שניים ששניהם גרועים באותה מידה. שנה עם כמה וכמה פריצות דרך בלתי צפויות, כריעות ברך צפויות ולא רצויות, אגו נפוח שצריך לוותר עליו כדי לקבל את המרק, ותגובות קיצוניות שכדאי לוותר עליהן כדי שעוד יישאר מישהו בסביבה שיאהב אותנו, ולא יעבור לצד השני של המדרכה כשניפגש ברחוב.

עכשיו, אחרי שהבנו שקל זה לא יכול להיות - אם כי לפעמים נפלא ולפעמים מעצבן בטירוף - נתבונן בהורוסקופ השנתי של כל מזל, ונראה איך אפשר למצות אותו בצורה כזו שבכל זאת נצא מהשנה הזו כמו שיוצאים מאיקיאה - מזיעים, עם חיוך, ועם ים של דברים ששמים על הגגון של האוטו, כדי לקחת הביתה.
בקיצור, שנה טובה.

טלה: מערכות יחסים, שותפויות, הגדרת מטרות

הטלה הוא מזל עצמאי מאוד, אבל השנה יכריח סטורן חלק מכם לוותר על העצמאות הזו בגלל מגבלות כאלה ואחרות או לעבוד קשה יותר עבורה. סטורן יכריח אתכם גם לעמוד בסטנדרטים גבוהים יותר במערכות יחסים, שותפויות, ומיסוד קשרים.
כוכב מרס מכריח אתכם בתחילת השנה לסגור מעגלים ועלול לגרום לכם לקבל החלטות גרועות, אם תפעלו בפזיזות.

בהמשך קופץ כוכב אורנוס לביקור, ופוצח במסע של שינויים רבים ומסוגים שונים. זוהי רק טעימה על קצה המזלג, אבל לא מעט מכם יפרכסו בחוסר מנוחה וירגישו שהחיים עוברים לידם, עד שיסכימו לפגוש את המלה "שינוי".

ינואר - פברואר: אתם עלולים לפעול ללא שיקול דעת אמיתי, ולקחת סיכונים לא מחושבים. זמן לסגירת מעגלים.

אפריל - מאי: הגיע הזמן לטפל בפרטים הקטנים ובכל הסידורים שלא הספקתם עד כה, כדי להתארגן מחדש.

יולי: זוגיות ויחסים על הפרק: חשוב לפעול בזהירות, ולעזוב את האגו בצד.

ספטמבר: להימנע מסיכונים מיותרים, ולהתמקד בשמירה על הקיים.

אוקטובר: נשימה ארוכה, פתיחות לרעיונות חדשים, נסיעות – כשיגיע הזמן לפתוח חלון אל העולם.

נובמבר - דצמבר: לשדרג תדמית, להתמודד עם אתגרים גדולים, ולהתמקד באמביציה שלכם.

שור: שיתופי פעולה, חברים וידידים

מעברו של כוכב יופיטר למזל דגים, עוזר לכם להיפתח לעשייה קולקטיבית. זמן טוב להסתייע בעזרתם של מוסדות וארגונים כדי לקדם רעיונות ויזמות במקום לפעול באופן סוליסטי, ללמוד לסמוך על אחרים, ולגלות שיש שם אנשים שחושבים כמוכם ומוכנים לעזור, אם תשתפו אותם בתהליכים שאתם עוברים.
זהו גם זמן טוב לפתיחת מעגלים חברתיים שלא הכרתם עד כה, ומינון גבוה יותר של בילוי חברתי והיכרויות חדשות.

סטורן יכריח אתכם השנה להשקיע יותר בתחום המקצועי, ולעבוד קשה מתמיד כדי להגיע להישגים, אבל גם התגמול יהיה בהתאם. סטורן גם ממליץ לשמור על הבריאות שלכם, להקפיד על סדר יום מאוזן ואכילה נכונה, ולא לשכוח כמובן גם פעילות פיזית במינון גבוה יותר.

ינואר: חודש להתפתחות אישית, הרחבת אופקים, והתמקדות באזורי פעולה שלא הכרתם.

פברואר: חודש זהיר, שבו כדאי לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה.

מרץ - אפריל: זמן טוב לעשייה וליזמות חדשות מכל הסוגים. רוצו קדימה!

יולי: החודש הרומנטי של השנה. תנו ללב להתבטא.

אוקטובר - נובמבר: החודשים הקשים של השנה: זמן לסגור מעגלים ולא לפתוח חדשים, בעיקר בעבודה ובמערכות היחסים. סבלנות, והרבה.

תאומים: אמביצה ומימוש פוטנציאל

כוכב יופיטר בבית האמביציה שלכם דוחף אתכם השנה אל הבמה המרכזית ואור הזרקורים. הגיע הזמן לגישה אסרטיבית יותר, תאומים, ולניצול השנה הזו להתמודדות עם אתגרים שתמיד חלמתם עליהם בתחום הקריירה. נושאי ניהול, יזמה והפקה על הפרק, ואולי ההפקה הגדולה ביותר – חיים אסרטיביים ויצירתיים ובשליטה - היא האתגר האמיתי השנה.

כוכב סטורן שבמזל מאזניים עוזר לכם להפנות את האנרגיה היצירתית שלכם לעשייה בשטח, ולממש את הפונטציאל היצירתי שלכם באופן פרקטי, אם תשקיעו בו קצת יותר. המסר החשוב של השנה הזו מבחינתכם: הגיע הזמן לשים את הדגש על השורה התחתונה.

ינואר - פברואר: השנה מתחילה בקושי מסויים, אבל סגירת מעגלים טובה תצליח להחזיר אתכם בפברואר לתלם. זמן טוב לנסיעה או ללימודים חדשים.

אפריל - מאי: חודשים של סיום פרק בעשייה: זמן למקצה שיפורים מחודש, והחלטות חדשות לקראת חציה השני של השנה.

אוגוסט - ספטמבר: זמן טוב לסגירת מעגלים עם החודשים האחרונים, ניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, וחזרה לתנופה.

אוקטובר: לתת ללב עדיפות גבוהה, ולצד הרומנטי שלכם.

נובמבר - דצמבר: צורך בשיקול דעת נוסף לגבי ההחלטות החשובות שלכם, זהירות מסיכונים, והימנעות מהחלטות פזיזות לקראת סוף השנה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

סרטן: בית, משפחה, העמקת קשרים

ביתו של הסרטן הוא מבצרו – המשפט הזה רלוונטי השנה יותר מתמיד. מיקומו של כוכב סטורן במזל מאזניים הופך את הבית והמשפחה לאחת מזירות הפעולה המרכזיות של השנה. שינוי בסטטוס הביתי, קניית או מכירת בית, שינוי משמעותי בבית או שינויים במשפחה – סטורן מכריח אתכם לפעול ולעשות, ולא לשבת בחיבוק ידיים, כדי לפתור בעיות שמתעוררות, או כדי לקבוע עובדות בשטח.

כוכב פלוטו שנמצא במזל גדי ממול מאפשר לאלה שנולדו בשבועיים הראשונים של המזל העמקת קשרים, שינוי משמעותי בתפיסת הזוגיות ובמערכות היחסים הקרובות, ויציקת תכנים חדשים לקשרים ישנים, הזקוקים לרענון. ילד חדש עשוי להגיע השנה לצעירים וצעירות בני המזל הזה.

יופיטר במזל דגים מאפשר השנה הרחבת אופקים לסרטנים: זמן טוב ללימודים גבוהים, סדנאות כאלה ואחרות, ואפילו נסיעות משמעותיות לחו'ל.

ינואר - מאי: חודשים שמתאימים למחויבויות ארוכות טווח,
להשקעה מאסיבית בתחום הכלכלי, יצירת מקורות הכנסה נוספים, ושיפור חשבון הבנק.

ספטמבר - אוקטובר: הרומנטיקה חוזרת. זמן טוב להשקעה רומנטית ביחסים קרובים, ואם הלב פנוי – גם להיכרויות חדשות. זמן טוב גם למימוש פוטנציאל יצירתי בכלל.

דצמבר: חודש טוב לסגירת מעגלים מסוגים שונים, לשינוי כיוון מקצועי ואישי, ולהחלטות הקשורות ליחסים ולמשפחה.

אריה: עבודה, בריאות, ותקשורת המונים

השנה הזו מביאה איתה לאריות הפרפקציוניסטיים אפשרות למקצה שיפורים חשוב. יותר מתמיד אתם זקוקים לשינוי משמעותי בגישה, בדרך הביצוע, ובעיקר בסדרי העדיפויות: הקשיבו לעצמכם, ואל תבזבזו אנרגיית סרק על מהלכים שלא ממש מקדמים אתכם גם מקצועית וגם אישית.

מיקומו של כוכב יופיטר מזמן לכם השקעה מסיבית במחויבויות האישיות שלכם, ובכל מה שקשור לצורך לעבוד קשה כדי לממש את היזמות והרעיונות שלכם. זה גם זמן טוב לשינוי במקום עבודה או בתפקיד, בשכר או בקידום.

יופיטר מזמין אתכם להשקיע בבריאות שלכם וזהו זמן טוב להיכנס למשטר בריאותי נבון, הכולל תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית.

כוכב סטורן מצדו מכריח אתכם לייעל את התקשורת שלכם: התמקדו בהגדרות יעילות ופשוטות של המטרות שלכם, שימו בצד את האגו, והיצמדו לעובדות.

ינואר – מאי: אתם נדרשים להתייעלות במגוון אזורי פעולה בחייכם, השקעת אנרגיה חדשה ומציאת כיווני חשיבה חדשים, אחרי שתסיימו סגירת מעגל עם הישנים.

יוני – יולי: זמן טוב לפריצות דרך, למיסוד יחסים קרובים, לדיאלוג רגשי שבא מהלב, ולהרבה אהבה.

ספטמבר - אוקטובר: זמן להשקעות בבית, במשפחה, או באנשים קרובים. אל תתישו את עצמכם בגלל עודף מטרות שחלקן סותרות.

בתולה: זוגיות והיערכות כלכלית מחודשת

יופיטר כוכב השפע פותח בפניכם השנה כמה וכמה אפשרויות חדשות בנושאי יחסים וזוגיות. יופיטר מאפשר לכם להעמיק ולשדרג יחסים קיימים, להיפתח לדרך הרמונית ונעימה יותר, לנהל דיאלוג זוגי וזוגיות בכלל במערכות היחסים שלכם, ולהיפתח לשפע של היכרויות חדשות אם הלב פנוי. הקשבה לפרטנרים שלכם והשקעה זוגית תוכיח את עצמה אם באמת תפתחו את הלב, ותלכו עד הסוף.

לעומתו, סטורן, מאמן כוכבי נוקשה במיוחד, יוצר מצבי לחץ ומצוקה במקומות הדורשים טיפול ותשומת לב בצד הכלכלי של חייכם, ומכריח אתכם לשנות את סדרי העדיפויות שלכם בנושאי הוצאת כספים, לקצץ בעלויות, ולהיערך מחדש מבחינה כלכלית. אלה מכם שיצליחו לעמוד במשימה, יגלו שבסופו של דבר השד אינו נורא כל כך, ואפילו משתלם.

ינואר – מאי: שרשרת של לחצים מאחורי הקלעים מכריחה אתכם לפעול באופן שקול במיוחד, כדי לא לאבד שליטה. זהירות היא מילת המפתח כעת.

יוני - יולי: אלה החודשים האסרטיביים של השנה. זהו זמן להגדיר מטרות ולרוץ קדימה בכל הכוח. יזמה היא מילת המפתח של החודשיים האלה.

אוקטובר – נובמבר: להשקיע בבית ובמשפחה, לשנות את אוירת הבית, ולהחזיר את הביחד. זמן טוב לשיפוצים, שינויים בבית, או מעבר דירה.

מאזניים: מיקוד, התייעלות, וחזרה לשורשים

סטורן הוא המורה הגדול, והוא מלמד אותנו את השעורים שלו בדרך הקשה: דרך החוסר, ולא דרך העודף. סטורן נמצא השנה במזל שלכם והוא יכריח אתכם לשנות הרגלים ומסגרות פעולה, ולהיות אפקטיביים יותר בחייכם, בעיקר בדיאלוג המעשי בעולם, ובדרך שבה תגדירו את עצמכם מולו בפן המעשי.

כוכב פלוטו לעומתו מכריח אתכם לחזור אחורה אל השורשים ואל תחושת הבסיס כדי להיזכר מי אתם ומאין הגעתם, ולעשות עבודת עומק על המקומות הרגשיים הקשורים לבית, למשפחה, וליחסים איתם, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, להוציא כעסים, ולפנות מקום לצמיחה מחודשת.

מעברו של אורנוס למזל טלה שממול, עשוי לעזור לכם לנתק קשרים שמיצו את עצמם, ולפגוש מינון גבוה יותר של ספייס וחופש אישי בדיאלוג עם הזולת.

ינואר – מאי: שינויים במעגל החברתי. שינוי בגישה, ושיתוף מסוג אחר של הזולת בחייכם האישיים והמקצועיים.

אוגוסט - ספטמבר: זמן להצטייד באומץ וגישה אסרטיבית, ולצאת לקרב. יזמות חדשות, פגישות מעניינות, אתגרים גדולים – זה הזמן לכל אלה.

נובמבר - דצמבר: זמן טוב לסגירת מעגלים שעד כה הפריעו לכם באופן אישי, לעשות עבודת עומק בתחום הכלכלי שלא עשיתם עד כה, ולצאת מחוזקים.

עקרב: משהו מת, ומשהו חדש נולד

השפעתו של פלוטו קשורה לתהליכי עומק משמעותיים וארוכים. פלוטו הוא כמו בולדוזר: הוא גורף את כל מה שנמצא על פני השטח, הורס, ומכריח אותנו לבנות מחדש. אולי משום כך קשה גם להסביר באופן מדויק מה עובר השנה על העקרבים, בעיקר על אלה שנולדו בשבוע הראשון של השנה. פלוטו מוציא מהעקרבים, בעיקר מאלה שנולדו בתחילת המזל, כוחות נפש ואפשרויות להתגבר על מכשולים, שחלקם נראו בעבר כבלתי עבירים. בהמשך, פלוטו מביא איתו לנועזים שבינכם שלבי צמיחה ולידה: החל מלידת ילדים שחיכו להם זמן רב, וכלה בלידה של משהו חדש בתחום היצירתי, המקצועי, ובעיקר האישי.

כוכב יופיטר מאפשר לכם להיות יצירתיים מתמיד, ולתת לאהבה את המקום הראוי לה מבחינתכם: במרכז הבמה. זמן לעשות דברים המחוברים לאהבה הזו ולאהבה בכלל, ומכל הלב.

ינואר - מרץ: הפריצה: הילוכו של פלוטו מאפשר לכם לאסוף כוחות, להשלים משימות שהחלו בשנה האחרונה, ולרוץ קדימה.

אפריל – אוגוסט: פרק הזמן הזה מתאים למימוש הרעיונות, היזמות והתכניות שעלו בחייכם בשלושת החודשים הראשונים של השנה. להפנים, ליצור, ולממש.

ספטמבר: שינוי פאזה: הגיע הזמן לרוץ שוב קדימה עם יזמות חדשות. הפעם, להתמקד בעובדות.

קשת: בית, משפחה, ובסיס פעולה חדש

יופיטר עובר למזל דגים, מגביר את המעורבות הרגשית שלכם, ומשאיר את הצד ההרפתקני הקשתי מאחור. זמן להשקיע בחיי הרגש ולחזור לקרקע. זהו זמן טוב לקניית דירה או בית, לבניית ציר משפחתי יציב, או לשפר מצב משפחתי קיים. להעמיק את היחסים עם בני הבית, להרחיב את המשפחה, ולחזור לתחושת הביחד.

כוכב סטורן הופך את התחום המקצועי משמעותי יותר, וייתכן שהדברים יבואו על חשבון המעגל החברתי שלכם. הקשרים החברתיים עם אנשים מעשיים שיכולים לעזור ולסייע או שקשורים לצד המקצועי שלכם יתחזקו בהדרגה, וצד מעשי שלא היה שם קודם יצוץ השנה.

מיקומו של פלוטו מכריח אתכם להתמודד עם משקעים שנמצאים בעיקר מאחורי הקלעים, שהפריעו לפעולתכם בשנה שעברה. ניקוי משקעים כאלה, פיוס עם אנשים שהיו חשובים לכם וחזרה להרמוניה, יעזרו מאוד השנה.

פברואר - יוני: השקעה מאסיבית בנושאי בית ומשפחה, בניית ציר פעולה יציב ומקום שיתמוך בכם לאורך זמן, שייכות וקרבה.

יוני - יולי: האופטימיות חוזרת: התחלות חדשות ומעניינות, תכנון נסיעות והרחבת אופקים.

אוגוסט-ספטמבר: מימוש רעיונות הקשורים לחודשיים שעברו, תובנות חדשות, החלטות משמעותיות, סגירת מעגלים.

נובמבר - דצמבר: חוזרים לאקשן, ובגדול. זמן טוב להגדיר מטרות חדשות ואתגרים לא מוכרים, ולרוץ קדימה.

גדי: אמביציה, קריירה, ומהפכים רגשיים

סטורן שליט המזל מגביר את האמביציה שלכם השנה, תהליך שיימשך בשנתיים וחצי הקרובות, והוא מחזיר אתכם למרכז הבמה. זה הזמן לקחת את עצמכם בידיים, להגדיר לעצמכם מטרות גדולות במיוחד, ולהסתער קדימה.

במקביל, שוהה עכשיו פלוטו במזל שלכם, ועושה עבודת עומק: פלוטו מפגיש אתכם עם הפחדים שלכם ועם הדברים שעצרו אתכם עד עכשיו, משפיע בעיקר על אלה מכם שנולדו בתחילת המזל, עוזר לכם לפעול באופן יסודי וממצה, ומאפשר לכם לפתוח דף חדש מבחינת היכולת שלכם לפרק מכשולים שהפריעו לכם, לממש רעיונות, להשפיע על הסביבה, ולהפוך לעוצמתיים במיוחד. זהו תהליך ארוך ולא קל, אבל אלה מכם שילכו איתו עד הסוף, יהנו משליטה רבה יותר, ומפירות נאים בתחום הקריירה.

ינואר - אפריל: מימוש רעיונות ויזמות של סוף השנה הקודמת, השלמה וסגירת קצוות ותהליכים מהעבר, וחזרה לקרקע.

מאי: חודש מצוין להשקעה במערכות היחסים שלכם, בזוגיות, ובקשרים קרובים. שימו דגש מיוחד על מיסוד קשרים.

יולי - ספטמבר: פרק זמן אמביציוזי במיוחד, שבו כדאי לפעול באופן אסרטיבי אך במקביל להיזהר מסכסוכים עם סמכויות, ויריבים שעלולים לשים לכם רגל.

מאי - דצמבר: התחלות חדשות ומעניינות, מימוש התובנות הקשורות לחודשים שחלפו, רעיונות יצירתיים, יזמות לעשייה.

דלי: לימודים, אמביציה, ותקשורת בונה

אורנוס שליט המזל שלכם עובר השנה לראשונה למזל טלה, אחרי כמה וכמה שנים טובות במזל דגים הרגשני והמופנם. כעת מצבי הרוח נעלמים בהדרגה, האופטימיות חוזרת לתמונה, ואיתה גם הדרייב החזק לפעולה. זהו זמן טוב לפריצות דרך בנושאי תקשורת עם אנשים ומקומות של הכרתם, ולמינון גבוה של פעילות ספורטיבית.

כוכב סטורן שם את הדגש השנה על לימודים, אבל מהסוג המעשי: לימודים לצורך רכישת מקצוע, לימודים לתואר שדרוש לכם לעבודה או לימודי כלכלה וכל מה שקשור לתחום העסקי. נושא הנסיעות והטיולים לעומת זאת יהיה מעט בעייתי השנה.

פלוטו מחזק את האמביציה שלכם. אם אתם שייכים לסוג הביישני או חסר המרפקים, השנה תלמדו איך לקדם את עצמכם. אם אכן תסכימו לקחת יזמה ולפרוץ קדימה, הדרך תהיה קלה יותר משחשבתם.

ינואר - אפריל: השלמת משימות הקשורות לשנה שחלפה, והתארגנות לעשייה מחודשת.

מאי - יוני: פריצות דרך בחשיבה או בעשייה, שינוי בגישה, אופטימיות והתלהבות אך גם שגיאות בשיפוט, בגלל החלטות פזיזות.

יולי - אוגוסט: מימוש רעיונות ויזמות של החודשיים האחרונים, ליקוק פצעים או הסקת מסקנות, והחלטות חדשות.

ספטמבר - דצמבר: חזרה למסלול עשייה עם תובנות חדשות שאפשר יהיה לאור הלקחים שלמדתם לישם בשנה הבאה.

דגים: אפשרויות חדשות וקשרים עם חו"ל

משהו טוב קורה לכם השנה: יופיטר כוכב השפע עובר למזל שלכם, והוא יעזור לכם לפתוח דלתות חדשות, למצוא אזורי פעולה חדשים ואנשים שמתאימים לכם, ולקבל החלטות נועזות על התמודדויות מסוג אחר, עם פרויקטים ואתגרים גדולים.

אבל, יופיטר עוזר לאלה שעוזרים לעצמם, ואם לא תקחו יזמה ותזיזו דברים, הם לא יקרו באופן עצמאי. כדי לזכות במפעל הפיס כדאי לפחות לקנות כרטיס, והכרטיס של יופיטר נקנה בעשייה ויזמה, ובעיקר באומץ לב. במקביל, עוזר יופיטר לקשור קשרים עם אנשים אופטימיים, ומחזק את הקשרים עם חו"ל, מקצועית ואישית.

מעבר אורנוס למזל טלה מביא איתו פריצות דרך ותובנות בנושאי חומר וכספים, הברקות שמביאות איתן סטרט אפ מצליח, או אוברדראפט פתאומי בחשבון הבנק בגלל בזבזנות חסרת כסוי.

פברואר: הזדמנויות נאות בתחום הכספי, השקעה ביחסים ובשותפויות תניב פירות נאים. יופיטר רץ קדימה, ויוצר אפשרויות חדשות.

מרץ: תקשורת היא מלת המפתח: קשרים חדשים, שיחות עומק, סיעור מוחות ומסעות שכנוע יצירתיים.

יוני - יולי: אפשרויות לעבודת עומק על חשבון הבנק, סגירת אוברדראפט, ומציאת מקורות הכנסה נוספים.

ספטמבר - דצמבר: זמן טוב למימוש ההזדמנויות שעלו בחודשים שחלפו, פתיחת דלתות, וקידום היזמות לכלל עשייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully