וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישרדות

ענת זנזורי

18.9.2009 / 1:40

הנומרולוגית שלנו אבחנה את עתיד הזוגות ה-נכונים (וגם בר, שתמיד נכונה) לשנה הקרובה. הפתעה! דווקא הזוגות ה"בטוחים" עשויים לקבל את דבר השבט ולהיפרד

רה"מ בנימין נתניהו ואישתו שרה במטוס בדרכם לביקור רשמי באירופה. לשכת העיתונות הממשלתית
רה"מ בנימין נתניהו ואישתו שרה במטוס בדרכם לביקור רשמי באירופה/לשכת העיתונות הממשלתית

הזוג המלכותי - בנימין ושרה נתניהו

בנימין נתניהו, שנולד ב-21/10/1949, שייך לקבוצת מספרי 9 ולכן יכולותיו המילוליות הן מאוד גבוהות, ברורות וענייניות. בתכונותיו החיצוניות הוא טיפוס מאוד יצירתי, כאשר היצירתיות של היא יותר בתחום הרעיוני, יש לו יכולת לצאת ממצבים סבוכים ורגישים בכל זמן נתון.

הוא ניחן בהרבה מזל ותמיד בשנייה האחרונה הדברים מסתדרים לטובתו. מבחינה נומרולוגית השנה ביבי נכנס לשנה שהמזל ישחק לו מעט פחות, ומאוקטובר 2009 הוא יהיה במרכז העניינים של כל מיני פרשיות ישנות וחדשות.

ביבי יעבור שנה מאוד קשה בצמרת השלטון ויהיה מצב בו הוא ישקול אף לפרוש. עד אוקטובר 2011 ביבי יהיה בשנה חלשה פיזית ונפשית ויהיה לו מאוד קשה להתמודד מול כל הבעיות שיציפו אותו. מלבד זאת, כאשר משלבים את תאריך הולדת מדינת ישראל, נראה שלביבי יהיה מאוד קשה להמשיך ולהנהיג את המדינה. הוא לא יעמוד בזה יתכן כי אף מבחינה בריאותית.

שרה בתכונותיה טיפוס מאוד נתון למצבי רוח. מספרי 5 אשר בתאריך הלידה שלה, 05/11/1958, מראים על חוסר עקביות ורצון כל פעם ליזום ולעשות דברים אחרים. מספרי ה-5 יש בסביבתם הרבה פרסום, ולכן שרה מושכת אליה כל הזמן מצבים של פרסום, אבל לא בצורתם החיובית. השנה עלולות להיחשף שערוריות חדשות שיכולות להיות קשורות גם לתחום הכספים.

נינט טייב, יהודה לוי. אביב חופי
נינט טייב, יהודה לוי/אביב חופי

הזוג המלכותי הלא רשמי - נינט טייב ויהודה לוי

נינט בחורה מאוד יצירתית, זקוקה להימצא בסביבה מפרה ויוצרת. מספרי 3 בתאריך לידתה, 21/10/1983, מראים על כך שהיא מאוד אוהבת לצחוק ולשמח את הסובבים אותה. עם זאת מדי פעם תבקש לעצמה הפסקה ותאהב להתבודד כדי להפרות את עצמה מבחינה מחשבתית וגם מבחינת רעינות לכתיבה.

העיתוי הנומרולוגי של נינט אינו מבשר טובות לגבי הוצאת הדיסק שלה. נינט נכנסת מאוקטובר 2009 לשנה של "הורדת הילוך" מאוד משמעותית. השנה נינט תהיה בשנה של תיקון המשולה לשנת שמיטה והיא תאופיין בחוסר הצלחה.

דווקא בעיתוי בעייתי זה נינט בחרה בקו חדש ושונה וככל הנראה הביקורות במדיה הרחבה לא ממש יאהבו ולא יהיו לטובתה. הייתי ממליצה לה להמתין עם סבב ההופעות ועם הדיסק החדש. השנה היא שנה טובה לכתיבת חומרים ולעשות בדק בית.

גם הזוגיות שלה עם יהודה לוי לא תהיה פשוטה. בשנה הקרובה הם יעברו משבר בזוגיות שעשוי להוביל לפרידה. יהודה, 29/6/1979, הוא בחור רגיש ומשפחתי. מיוני 2009 הוא ייכנס לשנה של התחלות חדשות גם בתחום הזוגי וגם בתחום המשחק. הוא יקבל הצעה לשחק בחו"ל והדבר יהיה עבורו מאוד נכון. מבחינתו, הזוגיות השנה תיקח ממנו הרבה אנרגיות, וההצלחה כעת תהיה מופנת אליו ופחות לנינט.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פפראצי שפרה, מולי, עידו ויונית בים. יוני טובלי
פפראצי שפרה, מולי, עידו ויונית בים/יוני טובלי

הזוג הנסיכותי - יונית לוי ועידו רוזנבלום

תאריך הלידה של יונית, 12/07/1977, נחלק לשניים. ביום היא בחורה אנרגטית, קלילה, בעלת חוש הומור ומאוד נעים להימצא לידה. במצבי לחץ (כמו למשל במהדורת החדשות) כשיוצאות ממנה התכונות היותר שקטות והמופנמות שלה, יונית זקוקה להרבה שקט, רוגע וריכוז. היא נלחצת מאוד מהר ונכנסת לחרדות ולפחדים.

יונית היא בחורה מאוד רגישה המשתדלת לא לחשוף את חולשותיה דרך המסך והדבר עולה לה בהרבה כוחות נפשיים.
העיתוי הנומרולוגי של יונית מראה על מעברי דירה משותפים עם בן הזוג והתעסקות עם הבית. הגורל מנסה לכוון אותה גם כן אל נישואים והקמת משפחה כבר מיולי 2010.

כעת יונית נמצאת בתוך שנת תיקון וקבלת תשובות. השנה, מיולי 2009 עד יולי 2010, הקשר שלה עם בן זוגה עידו רוזנבלום ייבדק גורלית, כיוון שהם נמצאים בתוך שנתיים של של תיקון.

בגלל תאריך הלידה של עידו יש סיכוי שהקשר לא ישרוד עוד זמן רב. עידו הוא בחור שונה בתכלית מיונית. הוא טיפוס שזקוק להרבה אקשן וריגושים. תאריך הלידה שלו, 16/11/197, מראה על אדם לא ממש עם הרגליים על הקרקע, לא מחושב וחי את הרגע.

אין לו חשש להתנסות כמעט בכל דבר ומהר מאוד הוא משתעמם וזקוק לריגושים תמידיים. גם העיתוי של עידו מראה על שנת מעברים. בכל אופן עידו ויונית נמצאים בחפיפה עם שנות התיקון שלהם, ולכן ייתכנו ביניהם מצבים גורליים של מריבות וסכסוכים שעלולים להגיע לפרידה.

פפראצי שפרה, מולי, עידו ויונית בים. יוני טובלי
פפראצי שפרה, מולי, עידו ויונית בים/יוני טובלי

הזוג המתחתן? - שפרה קורנפלד ומולי שגב

שפרה הינה בחורה אשר ניחנה ביכולת מילולית מאוד טובה, ריבוי מספרי 9 בתאריך הלידה שלה, 09/12/1980, ובשמה, מראים על כך, ולכן תמיד הגורל יכוון אותה אל עיסוקים הקשורים בהעברת מסרים, הנחיית תוכניות טלוויזיה ,רדיו ועוד.

בתאריך הלידה שלה יש גם צד יצירתי מאוד ודומיננטי, וסביר להניח שכבר בקרוב שפרה תנסה את מזלה גם בכתיבת ספרים לילדים ובני נוער או בתוכניות טלוויזיה.

מבחינת עיתוי נומרולוגי, שפרה נמצאת כעת בתוך שנתיים של שינויים משפחתיים ורצון גדול למיסוד קשר. נראה שממש בקרוב היא תקבל מבן זוגה הצעת נישואים. העיתוי המושלם לחתונה הוא עד דצמבר 2011.

מולי שגב הוא בחור מאוד פרקטי וחדור מוטיבציה, מסמן מטרות ויודע איך להשיגן, תאריך הלידה שלו, 19/02/1972, מראה על יכולות ניהוליות מאוד טובות.

מולי הוא אדם שאינו אוהב שאומרים לו מה לעשות, הוא אוהב לנהל אחרים. הוא פועל לפי שיטת ה"שורה התחתונה" ואוהב לראות תוצאות במיידי. דברים שלא מעניינים אותו, הוא לא מבזבז עליהם זמן.

מולי גם כן נמצא בשנה של שינויים משפחתיים, ולכן הנכון לו ביותר להציע לחברתו נישואים. ההתאמה ביניהם יכולה להיות מאוד טובה, בתנאי שכל אחד יידע את מקומו. במצבי לחץ שפרה מדברת ומנסה לשכנע, בעוד שמולי אוהב לחתוך דברים ולקבל החלטות מתוך היגיון ופרקטיות. שיהיה במזל טוב.

עינב בובליל ואלי בניסטי בהכנות ביום החתונה. אבי כהן
אבי כהן/אבי כהן

הנערה החומרנית ובעלה - עינב בובליל ואלי בניסטי

עינב היא בחורה שזקוקה להרבה חופש ומרחב. היא נמנית על מספרי 5, שבגורלם הרבה פרסום וריגושים. את חייה היא אוהבת לתכנן לפי לוחות הזמנים שהיא קובעת לעצמה ולא אוהבת שמתערבים לה בהחלטות, ובטח לא לקבל הוראות מהסובבים אותה.

עינב ניחנה בחשיבה יצירתית ועם חוש הומור. לעתים תמצא עצמה אומרת דברים שלאחר מכן היא עלולה להתחרט עליהם. מספר 6 בחודש הלידה שלה, 21/91985, מראה על רגישות ומשפחתיות ולכן עינב היא בחורה משפחתית שהתא המשפחתי עבורה יהיה הדבר החשוב לה ביותר.

בתאריך לידתה של עינב פרסום רב וחומריות מאוד גבוהה, דבר המראה על כך שהיא תהיה בסביבתנו עוד זמן רב. החומריות תשפיע מאוד לטובה על עסקיו של בעלה, אך מצד שני עליו לדעת שהיא בחורה מאוד פרקטית, ומבחינתה, אם אין כסף, אין אהבה!

העיתוי הנומרולוגי של עינב מראה על רצון להקמת משפחה וכניסה להריון ועד יוני 2011 עינב תיכנס להריון. שיהיה במזל טוב, ושנה הבאה נראה כי היא תעשה מעבר בחזרה לאיזור המרכז.

המלכה הנצחית - בר רפאלי

בר בחורה פרקטית מאוד השמה לב לכל פרט ושום דבר לא חומק ממנה. היא מאוד עניינית ובעלת מוטיבציה, וכשהיא רוצה משהו, אין דבר שיעצור אותה. היא ניחנה בראייה חומרית לחיים ולרוב תעשה רק מה שטוב ונעים לה. היא מאוד אוהבת לרצות את הסביבה הקרובה אליה ולעתים תעשה דברים על מנת שבעתיד זה ישתלם לה.

בר גם בחורה מאוד משפחתית והרמונית. היא תרצה די מהר להתחתן ולהקים משפחה. מבחינה נומרולוגית היא רק יצאה לדרכה לפני 3 שנים והקמת משפחה וילדים הוא הצעד הבא שהיא תסמן לעצמה. מבחינה נומרולוגית נישואים באים בחשבון מיוני 2011.

בתאריך הלידה שלה, 04/06/1985, יש הרבה עיסוקים הקשורים לתנועה ולחו"ל ולכן הסבירות גבוהה מאוד שבן הזוג העתידי שלה יגיע מעבר לים. בכל מקרה בשל היותה טיפוס משפחתי אין היא יכולה להעידר ממשפחתה לזמן רב ולכן תמיד תהיה על קו ישראל-חו"ל.

כעת בר נמצאת בעיתוי של שינויים הקשורים למעברים. השנה תיכנס לחייה אהבה חדשה ויציבה, כזאת שהיא תעשה בשבילה מעבר משותף.

הכותבת ענת זנזורי היא נומרולוגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully