וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבחון נומרולוגי לילידי 9.9

ענת זנזורי, נומרולוגית

9.9.2009 / 9:09

אנשים שתאריך לידתם ה-9.9 הם בעלי יכולות מילוליות גבוהות אך גם מרוכזים בעצמם. יום טוב להיוולד בו?

הספרה 9 המופיעה ביום הלידה מסמלת את התכונות החיצוניות של האדם או במילים אחרות, השתקפות תכונותיו של האדם בחברה. לכן אדם זה ייתפס כמי שאוהב להשמיע את דבריו בפני הסובבים אותו, יאהב לייעץ לאנשים כמעט בכל תחום על מנת לעזור ולכוונם אל הדרך הנכונה. אדם זה יהיה אוניברסלי, אנושי, מבין ותומך, בעל אינטואיציות חזקות ומבורכות, ולעתים יחפש את הצד הרוחני והמיסטי.

הספרה 9 המופיעה גם בחודש הלידה מעצימה את התכונות המצויינות למעלה ולעתים לוקחת אותם לכיוון השלילה. חודש הלידה מסמל את פנימיותו של האדם, תכונה שבאה לידי ביטוי בדרך כלל במצבי לחץ , ולכן אדם שחיצוניותו ופנימיותו הם סביב הספרה 9 לעתים יהיה עסוק רק בעצמו וירצה להשמיע את דבריו ופחות להקשיב לאחרים.

כיוון שהספרה 9 מציינת יכולות מילוליות מאוד טובות, אדם זה בעת תנאי לחץ שליליים עשוי להיחשף בשטף דיבורו, להיות כוחני ולהשתמש במלל בוטה ופוגע. מאידך, אדם זה ימצא עצמו במקרים רבים סוחף אליו אנשים בשטף דיבורו עם יכולת להצחיק ולהיות יצירתי בצורה מילולית.

בעיקרון ככל שיש ריבוי מספרי 9 בתאריך הלידה הדבר יכול לגרום להתפרצויות זעם. כאשר אדם זה לא ידע להבחין מתי לא נכון לו לדבר, הוא עשוי בלהט השיחה לומר דברים שלאחר מכן יתחרט עליהם.

כוחניות ופטפטנות

הספרה 9 המופיעה פעם אחת בתאריך הלידה מראה על אדם הניחן ביכולת העברת מסרים טובה, יודע להקשיב ודיבורו יהיה ענייני שוטף וממוקד.

הספרה 9 המופיעה פעמיים מראה על אדם שלעתים ירצה להשיג יעדים שאינם בני מימוש, יבקש להשמיע את דבריו בכל מקום, וייתפס בחברה כפטפטן מדי.

כשהספרה 9 מופיעה שלוש פעמים הדבר יראה על אדם שאינו יודע גבולות, וידבר בחברה גם כשלא צריך, ובמצבי לחץ עשוי להיות כוחני מאוד ודיבורו מאיים.

כש-9 מופיעה ארבע פעמים, יהיה זה אדם שנמצא תמיד בקונפליקט עם עצמו ותיתכן בעיה עם יכולת הגשמה עצמית.
(בחישוב מספר הספרות 9 המופיעות בתאריך הלידה, אין לחשב את מספר התשיעיות המופיעות בשנת הלידה, לדוגמה 1990).

אנשים שנולדו בתאריך ה-9.9 פיהם משמש ככלי עבודה ולכן המערכת הגורלית תנסה לכוון אותם אל עיסוקים מתאימים בהם הם יוכלו להביע את עצמם בצורה הטובה ביותר. אנשים אלה ימצאו את עצמם בתחומי ההוראה, הייעוץ, הגישור, ההכוונה והמכירות. מקצתם ינסו את מזלם בתחומי השירה והמשחק, ויש כאלה שינסו לגעת גם בתחום הפוליטי. ככל שאדם זה ינסה לגעת בתחומים שאינם קשורים להעברת מסרים, כך יגבר תסכולו והוא לא יבין מדוע דברים אינם מסתדרים לו מבחינת קידום והצלחה בחייו.

תורת החזרה

כאשר יש ריבוי של הספרה 9 בתאריך הלידה, יש צורך גדול לאזן זאת עם שם הילד ולדאוג לשם מתאים ולא שם שהערך הגימטרי יהיה שווה לספרה 9.

במקרים קיצוניים, דווקא ילדים עם 9 בתאריך הלידה שלהם וכביכול עם יכולת מילולית טובה, יהיו כבדי דיבור. לכן ההמלצה להורים היא לקחת בחשבון כי זהו ילד שצריך שיקשיבו לו ושייתנו לו לסיים את דבריו, גם אם הדבר מצריך מעט יותר זמן וסבלנות. ברגע שמשתיקים את הילד בבת אחת הדבר עשוי לפגוע דווקא בכלי החזק שלו, הדיבור. במידה ולילדכם יש נטייה לפטפט יתר על המידה והדבר גם נראה בתאריך הלידה, רסנו אותו בצורה רכה ולא בצעקות כמו "שקט, אני לא רוצה לשמוע אותך יותר!!!".

ברוב המקרים , אנשים מאוד אוהבים ורוצים ללדת בתאריכים שהמספרים חוזרים על עצמם כדוגמת ה- 9.9.1999. תאריך זה יכול להיות יפה כשחוגגים חתונה, בר מצווה וכדומה. אך במקרה של לידה, הבחירה פחות מוצלחת. תאריך כזה יעמיס על הילד תכונה אחת בלבד, שלרוב, בגלל הדומיננטית שלה הופכת להיות שלילית ובכך בעצם עשויה להקשות על הילד במימוש ייעוד במהלך חייו.

מזל טוב לילידי ה-9.9.2009!

מאוד מומלץ לילידי תאריך ספציפי זה להעניק שם בגימטריה 3 בלבד (להורים: קחו בחשבון שהמורה בבית הספר לעתים קרובות תתלונן על כך שהילד מרבה לדבר בשיעור).

לילדים עם ריבוי של מספרי 9 יש מבנה גוף מאוד חזק, וכדאי לשים לב לכך ולתעל אותם לענפי ספורט מתאימים, אחרת במצבי לחץ תהיה להם נטייה לאלימות וזאת בשל המודעות הגדולה שלהם למבנה גופם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully