וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג הכוכבים של טריבלסקי

יום רביעי: יום קשוח, בלי פשרות, עם צורך לגעת בקישקעס, וגם קצת הומור עצמי על מחלות. תחזית לתאריך 03/06/2009

היום הזה: הירח שוהה היום במזל עקרב, ונוגע ברגשות העמוקים ביותר שלנו, בפחדים שלנו, ואולי גם בצורך שלנו להתחדש, תוך כדי תהליך עמוק ואיטי. הירח בעקרב הוא מיקום לא קל, אבל גם הוא חלק הכרחי מהגלגל עצמו, והוא מגיע אחרי הירח במזל מאזניים שהיה אתמול, והיה נעים ודיפלומטי: היום ומחר נגמרת הדיפלומטיה, ומה שאתה רואה - זה מה שיש. קשה להעמיד פנים עם ירח שכזה, וגם אין רצון, אלא מן צורך מוזר לחפור בפנים, לפעמים דרך שיחות נפש ועומק, ולפעמים דרך התכנסות מסויימת, רצון להיות לבד עם עצמנו, ותחושה שאנו לבד במערכה. זויות העימות שיוצר היום הירח עם מרס, הדרייב שלנו, ועם ונוס הרגשית, מראות שגם ביחסים הקרובים או הרחוקים אנו זקוקים עכשיו לעומק, להתבוננות, לתובנה או שתים ואפילו להחלטה, לפני שאנו ממשיכים. זהו זמן לשאלות: מי באמת אוהב אותי, מימימי? למי באמת אכפת ממני? למי חשוב עכשיו באמת מה אני חושב?

השמש נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך זוית הפעולה עם סטורן וגם היא מביאה איתה שאלות עומק, אם כי יותר בכוון הפרקטי של החיים. גם כאן צפה ועולה לה בדידות קטנה, חישוק שפתיים, וצורך להיות נאמנים לעצמנו, עם אותה תחושה מוזרה של לבד, לטוב ולרע.

אם נשכיל להוציא מהלבד הזה את המיטב, ונקבל כמה החלטות שלא תלויות באיש אלא בנו עצמנו בלבד, החלטות אמיצות ששמות בצד את הרחמים העצמיים ורואות את המציאות כפי שהיא, לטוב ולרע, וגם עושה משהו בקשר אליה - אולי אפילו נרויח משהו מהתהליך הזה.. מה דעתכם?..

והאהבה, מה איתה ביום שכזה?

האהבה ממשיכה להדחק מבחינתי מעט הצידה, וזה קורה לי בעיקר כשאני חולה, כמו היום למשל. פתאום אתה חוזר לבייסיק, אתה מבין עד כמה שביר ופגיע הכל, עד כמה אפילו המחשבה הזו על האהבה יכולה להיות סוג של מותרות, כשכל מה שאתה יכול לחשוב עליו זה לבלוע בלי שיכאב לך, או ללכת לשירותים בלי שתקבל צמרמורת, כי יש לך חום גבוה, וכל תנועת אויר זעירה הופכת להיות רוח שבאה מהקוטב..

לא לא, אהבה אין כאן: יש כאן בעיקר השרדות, וההשרדות הזו היא באזור אורבני: אתה מוקף אנשים מעבר לקירות או ברחובות, אבל במיטה הזו אתה לבד עם האנגינה המידבקת שלך (למה לא כבר סתם גריפה, כמו כולם?..). לא נשאר אלא לחשב עוד כמה זמן צריך לעבור עד שתקח עוד אנטיביוטיקה, וכמה חום יש לך, ו..לחכות בסבלנות.

ובינתיים אתה לומד על כמה דברים מוזרים שקורים לגוף שלך כשיש לו חום, אבל זה כבר בפעם אחרת, כי נחלשתי בינתיים. כל מה שנשאר לי זה לצחוק קצת על עצמי ועצמנו..

מה קורה היום בכוכבים?

ירח בעקרב 180 מרס 180 ונוס 60 פלוטו

שמש בתאומים 90 סטורן (כניסה))

מרקורי במזל שור 60 אורנוס 90 נפטון (יציאה) 120 סטורן

ונוס בטלה צמידות מרס (כניסה) 120 פלוטו

מרס בשור 60 יופיטר 60 נפטון 120 פלוטו

יופיטר בדלי צמידות נפטון (כניסה)

סטורן במזל בתולה בהילוך אחורי 180

אורנוס במזל דגים

נפטון במזל דלי

פלוטו במזל גדי

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully